Onslow 15848 Skrevet 17. Maj, 2014 http://www.avisen.dk/rengoeringschef-en-anbefaling-koster-blowjob_267508.aspx Mon ikke snart det politisk korrekte skrigekor gør sig til talsmand for et forbud mod at ansætte rengøringsassistenter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 17. Maj, 2014 Det er lidt lige som det at det kræver man slår 3 globusser format kunne komme ud fra Ringgaarden ( center for ludomani) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. Maj, 2014 Det kunne være, at frk. Harm skulle rette al sin energi mod rengøringsbranchen i stedet :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 17. Maj, 2014 http://www.avisen.dk/rengoeringschef-en-anbefaling-koster-blowjob_267508.aspx Mon ikke snart det politisk korrekte skrigekor gør sig til talsmand for et forbud mod at ansætte rengøringsassistenter? Nej det bliver nok ikke forbud mod rengøringsassistenter. Men bliver sådan en beretning bevist, så må vi jo ud at besøge svinet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HenrikDK 272 Skrevet 17. Maj, 2014 Min kone arbejdede som rengøringsassistent i en periode, og det var meget hårdt. Hun holdt ikke mere end 1½ måned, så var hun slidt ned af hårdt fysisk arbejde, umenneskelige arbejdstider og urimelige chefer. PS: Feminister vil ikke forbyde købesex for sexarbejdernes skyld. De er bare per definition imod alt hvad mænd finder fornøjelse ved... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 18. Maj, 2014 Hvor nedern. Hvad bliver det næste?? Måske at også mandlige kandidater bliver udsat for det samme af kvindelige chefer - ned med bukserne og lad mig lige tjekke sjoveren! Nå der sker næppe da jeg mener, at rengøringsbranchen er styret af the moslem community. Jeg siger dog ikke noget om hvorvidt chefen var dansker eller af anden etnisk oprindelse. Jeg har dog mine egne tanker om dette og det er måske en af forklaringerne på, at et sådant overgreb har kunnet forekomme. Magtmisbrug er afskyeligt især når det går ud over en svag minoritet som måske prøver at styre sit liv i en ny og mere positiv retning! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg