Hop til indhold

Ser man det?

Featured Replies

Skrevet

Det er lidt lige som det at det kræver man slår 3 globusser format kunne komme ud fra Ringgaarden :) ( center for ludomani)

Skrevet

Det kunne være, at frk. Harm skulle rette al sin energi mod rengøringsbranchen i stedet :mrgreen: :mrgreen:

Skrevet

Min kone arbejdede som rengøringsassistent i en periode, og det var meget hårdt. Hun holdt ikke mere end 1½ måned, så var hun slidt ned af hårdt fysisk arbejde, umenneskelige arbejdstider og urimelige chefer.

PS: Feminister vil ikke forbyde købesex for sexarbejdernes skyld. De er bare per definition imod alt hvad mænd finder fornøjelse ved...

Skrevet

Hvor nedern. Hvad bliver det næste?? Måske at også mandlige kandidater bliver udsat for det samme af kvindelige chefer - ned med bukserne og lad mig lige tjekke sjoveren! Nå der sker næppe da jeg mener, at rengøringsbranchen er styret af the moslem community. Jeg siger dog ikke noget om hvorvidt chefen var dansker eller af anden etnisk oprindelse. Jeg har dog mine egne tanker om dette og det er måske en af forklaringerne på, at et sådant overgreb har kunnet forekomme. Magtmisbrug er afskyeligt især når det går ud over en svag minoritet som måske prøver at styre sit liv i en ny og mere positiv retning!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.