Hop til indhold

Politistil på EG

Featured Replies

Skrevet

Jeg forstår simpelthen ikke EGs nye stil. Jeg har altid haft den opfattelse af, det her er et forum om Købesex, hvor vi brugere kan hjælpe hinanden til dejlige oplevelser, advare om fusk og falske annoncer.

Jeg har igennem tiden grint, glæder mig over jeres gode oplevelser, efterspurgt viden om forskellige kvinder, og hjælp til alt mellem himmel og jord, der omhandler de skønne GP'ere.

jeg har efterstræbet at hjælpe, hvor jeg synes dialog kunne hjælpe brugeren bag, jeg har lavet anmeldelser, så i også kunne få glæde af min oplevelse - på godt og ondt. Kort sagt, det er dig og mig, der skaber dette forum.

@Stapler har lavet et kæmpe arbejde med at holde god orden her inde, og folk der begyndte at blive ubehagelige fik en løftet pegefinger.

Men så er vi kommet til i dag. Advarsler bliver strøet om sig - jeg har f.eks. lige fået en for at prøve at hjælpe en anden bruger. Det var godt nok ikke præcis det har efterspurgte men læste mellem linjerne at han ville have en afløser til en gammel stjerne af en kvinde - jeg kom med et par inputs til hvem jeg mente kunne erstatte hende - men næ nej DET er afsporing, og dermed en advarsel. Det samme gælder den der hæslige jagt på "sigende placering i overskrift" - Nu er jeg selv holdt om med at læse dem der ligger ude for min radius, hvor jeg før kunne have haft god dialog med brugeren af disse tråde, eller oven i købet være blevet gjort opmærksom på en kvinde, der kunne være turen værd.

Og så skifter disse dejlige GPere jo altså placering, hvilket giver en kæmpe forvirring... Retter I overskrifterne så?

Og så er der de der brugere, der kun bidrager til at påpege hvad man har gjort forkert, hvor man i deres øjne har trådt ved siden af, dem der, for mig ødelægger enhver lyst til at bidrage til den gode stemning. De leger mini-administratorer og får lov til det. Er sikker på du ved hvem du.

SÅ - min feedback til EG er, hvorfor prøver I på at dræbe det her forum?

Skrevet

Placering i overskriften er relevant, men derudover ja, så føles det lidt som en heksejagt.

Stapler er som regel rimelig, men Bryan Mills var/er uden for rækkevidde. Er han her overhovedet længere?

Skrevet

Jeg kan ikke være mere enig med TS.

Jeg har selv lige overstået en karantæne på 6 mdr. for at påtale en anden brugers nedladende sprogbrug om en GP

Det blev også kategoriseret som afsporing.

Jeg kommenterer meget sjældent på andres indlæg mere.

Man skal simpelthen veje sine ord, på en meget, meget fint indstillet guldvægt.

Det dræber alt dialog, og det frie ord.

Vi skal tale pænt, til og om hinanden.

Med moderatorerne skal lige stikke en finger i jorden.

Der mangler i den fra situations fornemmelse, fra moderatorernes side.

Skrevet

@Mr_T og @Kontant Det er utroligt at en laang række brugere ikke kan fatte at der skal være relevans i en overskrift, hvor mange gange har vi ikke set overskriften 'Kender i hende her ?' Og det gør mods en indsats for at indskærpe, nogen skal have det at vide flere gange, og det er brugere der har været her i mange år, nogle af dem.

@Mr_T hvis du nu er hjælpsom men ikke lige rammer skiven med din forslag hvorfor så ikke benytte besked funktionen. Så kommer du med hjælpen, udsætter ikke dig selv for at få en advarsel fra mods og vi andre slipper for at høre dit brok.

@Kontant hvis du nu i stedet havde rapporteret den nedladende sprogbrug havde du undgået en karantæne. Du må have brugt en usædvanlig tone for at optjene 6 måneders karantæne, eller have andre 'overtrædelser' der bare ventede på en lejlighed til at blive lagt sammen til en af de mere alvorlige karantæner.

Det er ikke og skal ikke være fjæsbog herinde.

Skrevet

Det der især gør det ærgerligt er at vi i forvejen oplever en kæmpe nedgang af aktive brugere. Folk bruger internettet på en anden måde i dag, og det har især ramt forrummer som dette.

Normalt går jeg ind for en hård linje, men i det her tilfælde er det bare med til at dræbe sitet.

Skrevet

Tjae igen efterlyser jeg lidt relevant statistik. Din udsagn 'kæmpe nedgang i aktive brugere' kvalificerer det som en overskrift i Ekstrabladet i lighed med 'Kæmpe nedtur i nn selskabs aktiekurs '. Og så er den falde 5 kr ud 300.

Jeg r ikke enig i at sitet er på vej i graven. Men den nødvendige oprydning i unoder går selvfølgelig ud over nogen, mens andre føler sig bedre tilpas.

Skrevet
plasticlove skrev, 1 time siden:

Folk bruger internettet på en anden måde i dag, og det har især ramt forrummer som dette.

Den forstår jeg ikke lige, der er vist ingen alternativer til Eroguide på nettet.

Skrevet
Mr_T skrev, for 8 timer siden:

De leger mini-administratorer og får lov til det.

Spot on. Der er næsten mere reglen end undtagelsen, at der er en der brokker sig over trådstarter.

De mest irriterende er dem der skriver at folk skal bruge søgefunktionen, når der alligevel ikke er noget relevant info... de har ikke selv gidet at bruge søgefunktionen men klantrer trådstarter om det. Påpeger man dette risikerer man at afspore 😂

Tit bliver der så tilføjet et link der gør det endnu værre, for der genereres endnu et indlæg ved søgning der ikke fortæller noget nyt.

Redigeret af Booba

Skrevet
Mr_T skrev, for 9 timer siden:

Og så er der de der brugere, der kun bidrager til at påpege hvad man har gjort forkert

Hvis du mener “bidrager” som i kommenterer på, så anbefales det jo at trykke rapporter uden selv at irettesætte. Men udover det, så er EG’s ro og orden bygget op på. Vi hver især melder det ind vi ser. Da de to mods ikke kan læse alt. Ærgerligt hvis du har et problem med det.

Skrevet

Du fik en advarsel fordi du afsporer ved at nævne nogle piger du vil anbefale, hvor trådstarter specifikt beder om oplysninger om nogle helt andre.

Kald det gerne politistil, hvis du mener at det er at irettesættelse for at hjælpe. Men vi hjælper bedst ved at holde os til hvad trådstarter beder om hjælp til og behøver ikke at tolke på trådstarters behov.

Mr_T skrev, for 9 timer siden:

jeg har f.eks. lige fået en for at prøve at hjælpe en anden bruger. Det var godt nok ikke præcis det har efterspurgte men læste mellem linjerne at ...

Redigeret af Stapler

Skrevet

Mange brugere har konstateret, at der har været mangel på hestekræfter i maskinrummet og derfor har de valgt, på nøjagtig samme måde som jeg ville have gjort, hjulpet brugere med henvisning til reglerne, så vidt jeg kan se.

Hvis DÉT støjer for meget, kan vi selvfølgelig godt stramme op på reglerne som det var engang.

Det betyder som sådan ikke andet end at hjælpen kommer fra maskinrummet i meget større grad og ingen hjælp på den kant fra andre brugere.

Det betyder muligt også at hjælpen kommer senere frem. Tror jeg. Det må vi se på antallet af rapporter.

Jeg lytter! Sig frem!

Redigeret af Stapler

Skrevet

At sige : "brug søgefunktion" uden selv at vide at det hjælper er ingen hjælp. Det er blot støj. Gør opmærksom på det eller rapportér.

Booba skrev, for 2 timer siden:

dem der skriver at folk skal bruge søgefunktionen, når der alligevel ikke er noget releva...

Et link, eller øvrige info, der hjælper i søgningen mod/om den relevante GP er naturligvis en hjælp. Det kommer vi aldrig til at gribe ind overfor. Hvis linket, eller øvrig info, ikke hjælper i søgningen mod/om den relevante GP er det et andet issue, så det rapporterer du bare.

Booba skrev, for 2 timer siden:

bliver der så tilføjet et link der gør det endnu værre,

Redigeret af Stapler

Skrevet

Jeg tænker umiddelbart at antallet af GP der skifter lokalområde er væsentlig færre end dem der ikke gør og dermed opvejes fordele ved at angive geografi end ikke at gøre det.

"Kæmpe forvirring" i den sammenhæng, er måske lidt overdrevet, mener jeg.

Den nuværende løsning dækker nok det største behov.

Mr_T skrev, for 11 timer siden:

Og så skifter disse dejlige GPere jo altså placering, hvilket giver en kæmpe forvirring..

Redigeret af Stapler

Skrevet
Moden slikken M skrev, for 10 timer siden:

Tjae igen efterlyser jeg lidt relevant statistik. Din udsagn 'kæmpe nedgang i aktive brugere' kvalificerer det som en overskrift i Ekstrabladet i lighed med 'Kæmpe nedtur i nn selskabs aktiekurs '. Og så er den falde 5 kr ud 300.

Jeg blev lidt provokeret af dit indlæg, så jeg har nu undersøgt det. Jeg har brugt data fra archive.org

Antal indlæg pr år:

2021 → 2022: +127,464

2022 → 2023: +99,726

2023 → 2024: +104,461

2024 → 2025: +82,548

2025 → 2026: +67,187

Er vi nu enige om betegnelsen kæmpe nedgang er på sin plads?

Skrevet

Jeps jeg forstår det heller ikke..

Jeg fik skyld for at jeg havde to brugere og derved slettede min bruger, jeg oprettede så efter lidt tid en ny og går nu og overvejer om jeg bare burde melde mig ud, hvis ikk vi kan hjælpe hinanden hvad er den her side så til?

Ja jeg har ikke lysten til at bidrage med gode og dårlige piger længere når man nærmest ikk kan ytre sig uden de to admin skal have skiftet bind..

Sørgeligt for den VAR virkelig genial den side her men pointen forsvinder jo når de gir en mundkurv på..

Og ja nu blir min profil vel slettet igen for den besked her men det ændre ikke på det er rigtigt. I ønskes i hvert fald en god sommer med masser at dejlige damer.

Skrevet

@plasticlove now we are talking business, endelig statistik til at underbygge dit synspunkt. Tak for det.

Den mere perfide tolkning er at du dokumenterer nedgang i antal INDLÆG, og ikke antal AKTIVE BRUGERE. Men ok, der er nok en rimelig sammenhæng mellem antal indlæg og antal brugere

Men den næste perfide indvending er så kvaliteten af de indlæg.

Hvad nu hvis mods utrættelige jagten af spam, løs snak, jeg læser lige med osv osv er skyld i nedgangen i antal indlæg ? Så har vi samme mængde relevante indlæg som før uden alt 'fyldet'.

Kan jeg dokumentere det ? Nej for det har jeg ikke adgang til data til at gøre, men kunne være sjovt.

Redigeret af Moden slikken M

Skrevet
  • Administrator

Lad mig hjælpe jer lidt med noget statistik )

År

Indlæg total

Nye tråde

Aktive forfattere

2012 (start)

15.930

2.488

944

2013

47.788

6.324

2.158

2014

115.215

10.457

3.495

2015

132.387

11.937

4.293

2016

123.891

12.734

4.849

2017

139.354

12.526

4.986

2018

156.518

13.459

5.472

2019

142.761

14.115

5.796

2020

133.859

12.215

5.785

2021

121.206

13.858

6.750

2022

110.748

13.002

6.390

2023

96.422

12.546

6.620

2024

88.551

12.065

6.699

2025

68.076

12.212

7.010

2026 (4 mdr)

20.707

3.943

3.733

I alt

1.513.412

154.879

Observationer:

• Peak indlæg: 2018 (156k), peak forfattere: 2025 (7.010 unikke)

• Indlæg per tråd er faldet markant: 2012 = 6,4 indlæg/tråd → 2025 = 5,6 → 2026 (YTD) = 5,3. Trådene er kortere over tid (færre svar).

• Nye tråde per år er stabilt 12-14k siden 2017 - community-engagement målt i nye tråde er ikke faldet, kun svar-aktiviteten.

• 2026 (jan-apr) på pace til ~62k indlæg, ~12k nye tråde - hvis trenden fortsætter, lander vi på samme niveau som 2024-25.

Skrevet
  • Author

@Stapler Det er sådan en ting som lige præcis den tråd., hvor jeg fik en advarsel, jeg forsøger at belyse. Om jeg får en advarsel er ikke det der er issuet - men vi har en bruger der efterlyser en erstatning til en GP og spørger efter erfaringer om 2 specifikke kvinder. Må tråden så kun handle om de 2? Det kunne jo være at andre kan bruge alternative forslag. Ellers skal jeg oprette en ny tråd med dette kunne være alternative forslag til skinny kvinder til erstatning for Barbera - og hvad så hvis en nævner en ny IKKE skinny pige? Gys 😜 (og det er også for meget arbejde at lave separate tråde)

Der bliver så afsporet totalt af et par miniadmins...

Jeg vil godt understrege, at jeg forsøger at få en konstruktiv dialog, og ikke bare brokker mig.

Jeg har været her længe, og jeg har lært meget om denne verden takket være EG. Lysten til at hjælpe/skrive formindskes, nærmet dagligt, grundet de for stramme regler om afsporing - ifølge mig - og de meget larmende minipolitifolk, der totalt stopper al dialog i en tråd.

Så jeg vil gerne opfordre til at almindelig, sober dialog i trådene ikke bliver stoppet hvis altså ikke det stikker helt af.

Ar miniadmins bruger rapporter knappen i stedet for at afspore

At I dropper den der med placering i overskriften. (det vil måske også frigøre noget af din tid Stapler 😁)

Det er bare mine 2 cents

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.