Hop til indhold

GPs kun med email ?

Featured Replies

Skrevet

Er jeg den eneste der oplever at næsten alle GPs der kun har en email i annoncen er scammers ?

Skrevet

Jeg har tidligere haft emnet op og der var blandede tilbagemeldinger men personligt hopper jeg over dem som udelukkende vil kontaktes via mail 🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️

Skrevet
  • Author

lige pt virker det bare som mængden af den slags profiler er eksploderet, og de bliver lagt op på næsten samme tid

Skrevet

Synes bare generelt det virker useriøst. Det kræver fanme ik meget at købe et taletidskort, bruge det som esim og sætte det op til whatsapp. Så hvis man ikke engang har gidet at gøre det, så er det useriøst, scam eller begge.

Skrevet

Flere starter med en mail indtil de får en arbejdsmobil og et abonnement. Jeg gjorde det selv i starten og min “ældste” kunde skriver stadig kun på mail her et par år efter. Flere kvinder herinde har også kun mail som kontakt. Annoncens helhed skal tages i betragtning, før den bliver dømt som scam pga mail.. 😊

Skrevet

Jeg bruger kun Mail indtil jeg har mødt folk. Hvis du læser anmeldelser om mig herinde, tror jeg godt du kan se jeg ikke er en scamer. Men ved ikke om det ellers er en tendens 😅

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
LK12345 skrev, for 1 time siden:

Det kræver fanme ik meget at købe et taletidskort

Nej det gør det ikke. Men nogen har det måske kun som hobby og extra tlf nr kan virke lidt unødvendigt. Og det sekund man annoncerer med telefonnummer skal man forvente opkald på alle tider af døgnet, så extra telefon der kan slukkes eller minimum være på lydløs er nødvendigt. Det er så nemt at dømme uden at have været på den anden side i en situation.

Skrevet

Til @Sexo1 , @High Tower og @LK12345 .

Hvad har I imod at GP'er alene vil kontaktes via mail ?

Nej efter min mening er det ikke useriøst, det er lettere at skrive mere udførligt, GP'en kan gøre det 'in her own time', og hun undgår de totalt liderlige 'lige her og nu' kunder der måske alligevel har spillet den af inden de kommer frem og udebliver fra aftalen.

Mail er lidt mere slowmotion så man kan nå at tænke med det hoved der sidder øverst på rygsøjlen i stedet for det letpåvirkelige hoved der sidder lige som et appendix nederst på rygsøjlen.

Jeg kigger mere på hvor længe har GP'en været aktiv, altså den annonce de benytter, er de stabile geografisk eller er det kvinder som flytter/bliver flyttet rundt i landet hver eller hver anden uge, annoncer der siger 'kun få dage' i alle de tilfælde så er der jo ikke mulighed for gentagne besøg hvis det viser sig at være en dejlig kvinde der indbyder til gentagelse.

@Sexo1, som jeg gjorde i hedengangne The Lions huseren herinde vil jeg bede dig dokumentere med lidt statistik dine påstande, at der flere scammers blandt de GP'er der kun vil kontaktes via mail, og at antallet er eksploderet.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 14 timer siden:

Og det sekund man annoncerer med telefonnummer skal man forvente opkald på alle tider af døgnet

Det er lige præcis derfor jeg ikke bruger nr i annoncen. Mine faste kunder får mit nr. så de kan kontakte mig på sms når det passer dem. Oplyste jeg nr i annoncen ville den ringe konstant og jeg ville slukke den, men jo så gå glip af beskeder fra faste. Og synes det er lidt omstændigt hvis jeg skal have to ekstra telefoner. En til faste og en til nye 😵‍💫

Skrevet

Jeg arbejder kun med SMS og ikke med skjult nr.

Nogen som jeg kender kan kontakte mig via Eroguide eller Snap. Men kun de som jeg kender allerede.

Skrevet

Jeg anvender kun mail og det fungerer rigtig fint for mig. Jeg annoncerer ikke og har ikke en ekstra telefon.

Dem der gerne vil mig, er jeg sikker på godt kan leve med at kontakten enten sker på mail eller herinde.

Skrevet

Læs trådstarters indlæg, og forhold dig til dét emne i debatten.

AmmaRose skrev, for 5 timer siden:

arbejder kun med SMS

Skrevet

Nogle af de mest populære piger, jeg ser, bruger mail.

Det er ikke spor suspekt, og jeg tænker også, det er en diskret måde at køre det på privat, uden at have ekstra simkort og telefoner og poster på betalingsoversigten. Det forstyrrer ikke i utide.

Men det er selvfølgelig ikke optimalt til "Er du ledig nu?" henvendelser.

Jeg har erfaret, at man meget sjældent modtager et nej til en aftale på mail. Hvis pigen ikke har tid eller ønsker en aftale, svarer hun bare ikke. Måske svarer hun først om nogle dage, så det kan være svært at vide, om der sker noget. Det kan godt føles lidt utilfredsstillende...

Set fra pigens side, er det nok fordi det giver mening kun at reagere på mails, når man vil lave en aftale, og springe de andre over for ikke at havne i længere diskussioner uden formål?

Skrevet

Jeg svare alle som henvender sig

Alle har brug for svar også dem vi ikke kan hjælpe eller dem som man ikke ønsker besøg af Men oplever ofte at siger jeg pænt net tak får jeg sjældent et svar retur i form af Tak for du svarede Det er som om at hvis jeg afviser og det ikke falder i “ god jord “ så er det sidste tak ikke gengældt

Skrevet
køb dansk skrev, for 11 timer siden:

Men det er selvfølgelig ikke optimalt til "Er du ledig nu?" henvendelser.

Det fungerer nu fint her. Jeg har mail som app på min arbejdstelefon og får notifikation på ligefod med sms. Så der er lige så hurtigt svar på mail som der ville være på sms.

Skrevet
køb dansk skrev, for 11 timer siden:

Jeg har erfaret, at man meget sjældent modtager et nej til en aftale på mail. Hvis pigen ikke har tid eller ønsker en aftale, svarer hun bare ikke. Måske svarer hun først om nogle dage, så det kan være svært at vide, om der sker noget. Det kan godt føles lidt utilfredsstillende...

i perioder får jeg (og nok også andre gp’er) rigtig mange mails på samme tid, der vælger jeg at svarer dem jeg ser først og virker mest seriøse. Har ikke tid til at svarer mens jeg knalder. Så Resten svarer jeg på senere. Nogle gange får jeg mange mails hvor det er tydeligt de ikke har læst annoncen, ellers bare virker enormt useriøse. Hvis jeg svarer dem kan der godt gå flere dage. En del mails ender også i spam og det er ikke altid jeg husker at få kigget i spam mappen. Og nogle gange får man simpelthen bare overset en mail Jeg vil opfordre til at sende en opfølgende mail hvis man ikke får svar, men kun 1. :)

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Er det en udenlandsk kvinde/pige med kun mail adresse , og ofte uden billeder springer jeg dem over.

Er det en dansk kvinde/pige , giver jeg det af og til et forsøg.

Skrevet

Jeg bruger kun mail, da jeg ikke ønsker at skaffe ekstra telefonnummer.

Og ønsker ikke at blive kimet ned.

Også nemmere for mig at overskue hvem der har skrevet ved at jeg bruger mail til kommunikation.

Skrevet

Kontakter kun GPer via mail, og har aldrig truffet en scammer den vej.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.