Rockefeller 5 Skrevet 20. Maj, 2014 (edited) Hvis i vil have en griner så har jeg været kunde hos Tanja, en enkelt gang tilbage i 1999. Jeg havde købt et rapportblad sidst i maj måned, og ugen efter skulle jeg på Bordel. I Rapportbladet var der 3 kanon smukke nøgne rulleskøjteløbere. Tanja var den ene af dem ! Da jeg kom til bordellet, åbnede den skønneste pige. Denne pige var ingen ringere end Tanja! Jeg havde en fornøjelig tur med hende, og hun var kanon lækker dengang. Det er så 15 år siden Redigeret 20. Maj, 2014 af Rockefeller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HenrikDK 272 Skrevet 20. Maj, 2014 Hvis i vil have en griner så har jeg været kunde hos Tanja, en enkelt gang tilbage i 1999. Jeg havde købt et rapportblad sidst i maj måned, og ugen efter skulle jeg på Bordel. I Rapportbladet var der 3 kanon smukke nøgne rulleskøjteløbere. Tanja var den ene af dem ! Da jeg kom til bordellet, åbnede den skønneste pige. Denne pige var ingen ringere end Tanja! Jeg havde en fornøjelig tur med hende, og hun var kanon lækker dengang. Det er så 15 år siden Kunne du ikke mærke at hun foragtede dig og følte sig misbrugt af dig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg