Hop til indhold

Shower together

Featured Replies

Skrevet

Hej herinde.

Jeg er rimelig ny i gamet, har besøgt 3 GP’er med blandet succes.

Jeg besøger udlandske GP’er.

Mit spørgsmål går på at jeg godt kunne tænke mig at bestille “shower together” men kan i fortælle lidt mere om det ? Er det “bare” hende der vasker mig eller forgår der også noget sexsuelt i badet, kom gerne med jeres erfaringer.

Tak på forhånd 😊

Skrevet
NyIGamet1 skrev, for 28 minutter siden:

Jeg er rimelig ny i gamet, har besøgt 3 GP’er med blandet succes.

Jeg besøger udlandske GP’er.

Mit spørgsmål går på at jeg godt kunne tænke mig at bestille “shower together” men kan i fortælle lidt mere om det ? Er det “bare” hende der vasker mig eller forgår der også noget sexsuelt i badet, kom gerne med jeres erfaringer.

Ja jeg har også overvejet at prøve shower together. Men jeg tænker, at det som med så meget andet i denne branche er et spørgsmål om at aftale med glædespigen, hvad der skal ske. Og hvad hun har lyst til at tilbyde.

Skrevet

Velkommen til😃

Det afhænger af, hvem du besøger. Jeg har kun bestilt det en enkelt gang. Her var det kun overfladisk gensidig vask. En anden gang ville en thai med mig under bruseren efter en 4 hånds massage. Jeg havde ikke bestilt fælles bad, men hun var så liderlig, at vi snavede og hun gav mig et skønt blow under bruseren😛

Hos en anden thai har jeg oplevet, at jeg stod under bruseren og med ryggen til brusenichens åbning. Hun trådte så ind bag mig, fattede min pik med begge hænder og vaskede den så grundigt, at det må betegnes som et hj😛

Det er lidt om mine erfaringer med hygge under bruseren med GP'er. Hvad der specifik indgår hos dem du besøger, det må du spørge ind til. Eller bare se, hvad der sker.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 7 minutter siden:

jeg tænker, at det som med så meget andet i denne branche er et spørgsmål om at aftale med glædespigen, hvad der skal ske. Og hvad hun har lyst til at tilbyde.

Helt enig. Shower together kan være ret forskelligt fra pige til pige, hvad de tænker det indebærer. Har selv prøvet at tilkøbe det en enkelt gang, hvor det så viste sig, at det kun bestod af, at pigen sæbede mig lidt ind på ryggen og brusede mig med bruseren, mens hun selv stod og smilede sødt og ikke selv blev våd. Det var der jo ikke meget shower together over, så det har jeg ikke følt behov for at gentage.

Skrevet

Det er min erfaring du skal specificere hvis der skal lave noget i badet, det er meget sjældent det sker….

Der er enkelte som gør noget eks. GIB i Århus thai… hun er vil også med bj i bad… og kan sikkert når hun kommer retur overtales til mere… på Sjælland er det mere tyndt mange skriver det men betyder bare de står og kigger eller viser de også går i bad…

Nogle gange vasker de dig med sæbe men det er så det.

Så anbefaling spørg hvad det inkludere eller sig hvad du forventer og snak med pigen inden du betaler og gå hvis i ikke er enige inden service starte’

Skrevet

Jeg bestiller altid “shower together”, hvis det er muligt.

Det er en fin opvarmning med pigen hvor dybe kys (som jeg også altid bestiller) og berøringer er mit primære mål. Forventer ikke decideret blow eller HJ, men sker det, siger jeg ikke nej .

Tager altid bad hjemme, men elsker som sagt denne opvarmning med pigen.

Skrevet

Hvad der sker i badet er jo op til jer. Jeg har oplevet alt fra fælles afvaskning til full on knepning under bruseren.

Skrevet

Standard er at du bliver sæbet lidt ind, mens pigen behændigt undgår at blive våd - kedeligt imo. Hvis du ønsker mere, så aftal det på forhånd. Og alt er naturligvis individuelt, har også prøvet at blive hevet ind under bruseren af pigen til kys og kæl - hyggeligt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.