Hop til indhold

Shower together

Featured Replies

Skrevet

Hej herinde.

Jeg er rimelig ny i gamet, har besþgt 3 GP’er med blandet succes.

Jeg besþger udlandske GP’er.

Mit spĂžrgsmĂ„l gĂ„r pĂ„ at jeg godt kunne tĂŠnke mig at bestille “shower together” men kan i fortĂŠlle lidt mere om det ? Er det “bare” hende der vasker mig eller forgĂ„r der ogsĂ„ noget sexsuelt i badet, kom gerne med jeres erfaringer.

Tak pĂ„ forhĂ„nd 😊

Skrevet
NyIGamet1 skrev, for 28 minutter siden:

Jeg er rimelig ny i gamet, har besþgt 3 GP’er med blandet succes.

Jeg besþger udlandske GP’er.

Mit spĂžrgsmĂ„l gĂ„r pĂ„ at jeg godt kunne tĂŠnke mig at bestille “shower together” men kan i fortĂŠlle lidt mere om det ? Er det “bare” hende der vasker mig eller forgĂ„r der ogsĂ„ noget sexsuelt i badet, kom gerne med jeres erfaringer.

Ja jeg har ogsÄ overvejet at prÞve shower together. Men jeg tÊnker, at det som med sÄ meget andet i denne branche er et spÞrgsmÄl om at aftale med glÊdespigen, hvad der skal ske. Og hvad hun har lyst til at tilbyde.

Skrevet

Velkommen til😃

Det afhĂŠnger af, hvem du besĂžger. Jeg har kun bestilt det en enkelt gang. Her var det kun overfladisk gensidig vask. En anden gang ville en thai med mig under bruseren efter en 4 hĂ„nds massage. Jeg havde ikke bestilt fĂŠlles bad, men hun var sĂ„ liderlig, at vi snavede og hun gav mig et skĂžnt blow under bruseren😛

Hos en anden thai har jeg oplevet, at jeg stod under bruseren og med ryggen til brusenichens Ă„bning. Hun trĂ„dte sĂ„ ind bag mig, fattede min pik med begge hĂŠnder og vaskede den sĂ„ grundigt, at det mĂ„ betegnes som et hj😛

Det er lidt om mine erfaringer med hygge under bruseren med GP'er. Hvad der specifik indgÄr hos dem du besÞger, det mÄ du spÞrge ind til. Eller bare se, hvad der sker.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 7 minutter siden:

jeg tÊnker, at det som med sÄ meget andet i denne branche er et spÞrgsmÄl om at aftale med glÊdespigen, hvad der skal ske. Og hvad hun har lyst til at tilbyde.

Helt enig. Shower together kan vÊre ret forskelligt fra pige til pige, hvad de tÊnker det indebÊrer. Har selv prÞvet at tilkÞbe det en enkelt gang, hvor det sÄ viste sig, at det kun bestod af, at pigen sÊbede mig lidt ind pÄ ryggen og brusede mig med bruseren, mens hun selv stod og smilede sÞdt og ikke selv blev vÄd. Det var der jo ikke meget shower together over, sÄ det har jeg ikke fÞlt behov for at gentage.

Skrevet

Det er min erfaring du skal specificere hvis der skal lave noget i badet, det er meget sjéldent det sker
.

Der er enkelte som gĂžr noget eks. GIB i Århus thai
 hun er vil ogsĂ„ med bj i bad
 og kan sikkert nĂ„r hun kommer retur overtales til mere
 pĂ„ SjĂŠlland er det mere tyndt mange skriver det men betyder bare de stĂ„r og kigger eller viser de ogsĂ„ gĂ„r i bad

Nogle gange vasker de dig med sÊbe men det er sÄ det.

SĂ„ anbefaling spĂžrg hvad det inkludere eller sig hvad du forventer og snak med pigen inden du betaler og gĂ„ hvis i ikke er enige inden service starte’

Skrevet

Jeg bestiller altid “shower together”, hvis det er muligt.

Det er en fin opvarmning med pigen hvor dybe kys (som jeg ogsÄ altid bestiller) og berÞringer er mit primÊre mÄl. Forventer ikke decideret blow eller HJ, men sker det, siger jeg ikke nej .

Tager altid bad hjemme, men elsker som sagt denne opvarmning med pigen.

Skrevet

Standard er at du bliver sÊbet lidt ind, mens pigen behÊndigt undgÄr at blive vÄd - kedeligt imo. Hvis du Þnsker mere, sÄ aftal det pÄ forhÄnd. Og alt er naturligvis individuelt, har ogsÄ prÞvet at blive hevet ind under bruseren af pigen til kys og kÊl - hyggeligt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse pÄ siden. Klik pÄ "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trÊkke dit samtykke tilbage eller Êndre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.