Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har bemærket, at der er kommet en "CHAT" øverst oppe. Det husker jeg ikke fra det gamle forum.

Lige nu står der også, at der er 2 personer, der er online.

Men hvordan logger man på?r

Når jeg klikker på "CHAT" kommer jeg til en side med "Log ind for at chatte" og en knap "Log ind", men når jeg klikker på "Log ind", så ender jeg bare på https://www.eroguide.dk/forum/

Skrevet

Ja trykker bare på chat og begynder at skrive... så virker det.

Men hvordan kan du se vi er online, for kan ikke selv se hvem der er online på chatten.

Skrevet

@BareMig&OsTo Snakkes der forbi hinanden i denne tråd? Hvis du kan logge ind i CHAT, hvordan ser det så ud? Er der nogle, du kan skrive med?

CHAT virker heller ikke for mig, men kan se nogle der er online ...

Skrevet

Dette gælder kun mobil versionen.

Screenshot_20260411_221851_Chrome.jpg

Når man er i chatten, skal man trykke på "Lobby"

Screenshot_20260411_221914_Chrome.jpg

Der efter kan man skrive i chaten 😉

Redigeret af lille_peter

Skrevet

Er det måske sådan at chatten kun kan tilgås via telefon eller app, og ikke gammeldaws kåmpjuter? Jeg kan ikke komme ind, og jeg sidder ved en EDB maskine.

Skrevet
Negan skrev, for 4 minutter siden:

Er det måske sådan at chatten kun kan tilgås via telefon eller app, og ikke gammeldaws kåmpjuter? Jeg kan ikke komme ind, og jeg sidder ved en EDB maskine.

Næ jeg er inde på computer.

Skrevet

Dette gælder kun PC versionen.

Screenshot_20260411_223735_Chrome.jpgNår man er i chatten, skal man trykke på "Lobby"

Screenshot_20260411_223808_Chrome.jpgDer efter kan man skrive i chaten 😉

Skrevet
ensomfyr skrev, for 6 timer siden:

Når jeg klikker på "CHAT" kommer jeg til en side med "Log ind for at chatte" og en knap "Log ind", men når jeg klikker på "Log ind", så ender jeg bare på https://www.eroguide.dk/forum/

Havde samme problem men efter lidt forsøg med diverse cookie sletning og logge ind/ud, fandt jeg ud af at man skal have feltet "husk mig" klikket af for at komme på chatten.

Det virker nu.

image.png

Skrevet
Den erfarne skrev, for 4 timer siden:

Havde samme problem men efter lidt forsøg med diverse cookie sletning og logge ind/ud, fandt jeg ud af at man skal have feltet "husk mig" klikket af for at komme på chatten.

Ja nu virker det for mig også. 👍

Skrevet
Den erfarne skrev, for 4 timer siden:

man skal have feltet "husk mig" klikket af for at komme på chatten.

@Den erfarne Tusind tak for dette hint 🙏

Skrevet
  • Administrator

Nu skulle det gerne være fikset, så man ikke behøver at have markeret "Husk mig" ved login, for at bruge chatten.
Ligeledes skulle der gerne være en sidebar med brugerne der er online, som kan klikke frem oppe i venstre hjørne, hvis man er online på mobil.

Skrevet

hvordan slår man det fra? Lige nu er der hele tiden røde tal over knappen og jeg kan ikke se hvorhenne jeg kan fjerne det eller forlader chatten

Skrevet
Administrator skrev, den 12.4.2026 at 15:10:

Nu skulle det gerne være fikset, så man ikke behøver at have markeret "Husk mig" ved login, for at bruge chatten.

Det virkede et par dage, men nu skal man igen have markeret "Husk mig" ved login for at bruge chatten.

Skrevet
  • Administrator
Den erfarne skrev, for 25 minutter siden:

Det virkede et par dage, men nu skal man igen have markeret "Husk mig" ved login for at bruge chatten.

Det var mig der havde lavet en fejl tidligere på aftenen, da jeg skulle rette en anden fejl i chatten. Men nu skulle man gerne kunne bruge chatten uden at have markeret "Husk mig".

Skrevet

man kan stadig ikke slå det fra eller fjerne de røde tal, der viser, hvor mange er i chatten. Det må I meget gerne fixe, da det jo skal være frivilligt om man vil deltage eller se live chat. Det er super forstyrrende

Skrevet
Pindebrænde skrev, 1 time siden:

da det jo skal være frivilligt om man vil deltage eller se live chat

Det er da også frivilligt, du lader bare være med at klikke ind i chatten. Det er jo ikke sådan at chatten og hvad der skrives i den er på forsiden. Og man aktivt skal klikke væk fra den. Hvis chatten skal komme til at blive brugt er det vigtigt man kan se antallet så man ved om der er nogen at snakke med hvis man går derind.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.