Hop til indhold

At nusse eller ikke at nusse, det er spørgsmålet...

Featured Replies

Skrevet

En af de ting der har ændret sig for mig med alderen (og med den dybere forståelse af min nydelse) er det med at ligge og nusse efter sex.

Jeg synes at jeg i debatten hører mange kvinder give udtryk for frustration over at de mænd de dyrker sex med ikke gider at nusse bagefter og jeg må (med skam) indrømme at sådan havde jeg det i stor stil da jeg var yngre.

I dag er det helt omvendt. Sexen rører mig så meget dybere at jeg ikke bare giver hende det nus hun har brug for, men jeg har behov for at vi nusser bagefter og føler mig decideret forladt, hvis hun fjerner sig fra mig for hurtigt.

De kvinder jeg har talt med fra branchen siger at langt de fleste kunder gerne vil ligge tæt og nusse efter sexen, hvilket virker lidt paradoksalt, når kvinder lader til at savne det fra deres kærester og mænd.

Hvad tænker i? Er det alder/erfaring? Har det noget med at det er købesex at gøre?

Skrevet

Jeg har altid godt kunnet lide at ligge og nusse efter sex. Min erfaring er bare, at ikke alle GP'er ønsker det. Jeg har dog et par favoritter, hvor vi nusser og kysser efter sex. Det er pisse lækkert.

Skrevet
Unrusted skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har altid godt kunnet lide at ligge og nusse efter sex. Min erfaring er bare, at ikke alle GP'er ønsker det. Jeg har dog et par favoritter, hvor vi nusser og kysser efter sex. Det er pisse lækkert.

Når jeg har haft udløsning og orgasme er jeg færdig. Så vil jeg blot gerne ligge tæt og slappe af.

Nogle gange har det været en rigtig god oplevelse med glædespiger. Men jeg har også oplevet, at jeg blot blev stukket et par vådservietter i hånden og så forsvandt hun hen til hendes mobil.

Skrevet

@ensomfyr det er møgirriterende, når GP'en bare forsvinder hurtigt. Jeg besøgte f.eks. en GP, hvor jeg fik massage, hj og et blow, der gav mig udløsning. Straks efter gik hun og skyllede munden, tørrede mig med vådservietter og så var det videre. Hos en anden GP, hvor jeg fik hj, blev jeg malket helt færdig efter udløsning, derefter aftørring og så lige en hovedbundsmassage som afslutning. Det er nok nemt, at gætte hvem af de to jeg har besøgt flere gange ...

Skrevet
Unrusted skrev, for 1 time siden:

Fuldstændig enig. Og på samme måde er det fedt, når man lige efter udløsning oppe i hende kan lade pikken blive i hende i lidt tid. Ikke flere minutter, men bare nok til, at man lige kommer ned igen.

Ved nærmere eftertanke er det lige før, at den indbyrdes kontakt umiddelbart efter klimaks kan være det, man husker bedst. Og i hvert fald nogen gange være en afgørende faktor for, hvem man genbesøger, og hvem man ikke gør.

Der skal selvfølgelig stadig være respekt for, at der jo er en tid, som skal overholdes, men om GPen er med på lidt nus eller hellere vil være fri, har normalt mere med hendes indstilling at gøre, end den resterende tid, synes jeg.

Ros til @Refresh for at bringe et interessant emne op.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 24 minutter siden:

... og på samme måde er det fedt, når man lige efter udløsning oppe i hende kan lade pikken blive i hende i lidt tid. Ikke flere minutter, men bare nok til, at man lige kommer ned igen.

Åhhh ja! Sådan er det hos af mine favoritter. Jeg elsker det. Især, når jeg også mærker, hvor våd hun er efter sin egen orgasme🥰 Det er en af årsagerne til, at jeg jævnligt besøger hende.

Redigeret af Unrusted

Skrevet
Unrusted skrev, for 1 time siden:

@ensomfyr det er møgirriterende, når GP'en bare forsvinder hurtigt. Jeg besøgte f.eks. en GP, hvor jeg fik massage, hj og et blow, der gav mig udløsning. Straks efter gik hun og skyllede munden, tørrede mig med vådservietter og så var det videre. Hos en anden GP, hvor jeg fik hj, blev jeg malket helt færdig efter udløsning, derefter aftørring og så lige en hovedbundsmassage som afslutning. Det er nok nemt, at gætte hvem af de to jeg har besøgt flere gange ...

Ja for det har faktisk stor betydning.

For halvandet år siden eller så endte jeg sammen med en glædespige lidt yngre end jeg normalt valgte. Megalækker og fræk ung kvinde. Dårligt blowjob, dårlig ridetur, men til gengæld den mest fantastiske stramme missionær, hvor hun stønnede på den helt rigtige måde, så jeg virkelig følte, at hun nød at få min stive pik.

Men så var det hun straks forsvandt hen i sin telefon, og så ender det med at blive et antiklimaks.

Og som du skriver, så vælger man måske derfor ikke at besøge hende igen. Men hun er jo nok ligeglad, for der er sikkert nok at gamle mænd, der gerne knepper hende til at hun behøver at være særlig omhyggelig med at lave et besøg, der gør, at man gerne kommer igen.

Skrevet
  • Author

Stort set alle svar har været i kontekst af købesex.

Hvad med i det private. Oplever i en forskel?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.