Hop til indhold

Berøring af kuglerne under sex

Featured Replies

Skrevet

Jeg oplever af og til kvinder, som især under doggy, rækker en hånd mellem benene og forsøger at "nusse" min testikler under sex.

Men jeg synes faktisk slet ikke det er rart... Faktisk ender det oftest med at gøre lidt ondt.

Hvordan har i andre det? Nyder i det?

Skrevet

In am sorry to write in English, as my Danish is very bad and google translate does not always convey/translate well.

I would say it depends as some girls have a magical touch and it can feel very nice and some just don't understand how sensitive the "balls" actually are and squeeze too hard.

Skrevet

Det har jeg aldrig oplevet. Til gengæld har jeg oplevet at en del GP rækker bagud for at mærke og kondomet er på.

Skrevet
  • Author
NaughtyDane skrev, for 14 minutter siden:

In am sorry to write in English, as my Danish is very bad and google translate does not always convey/translate well.

I would say it depends as some girls have a magical touch and it can feel very nice and some just don't understand how sensitive the "balls" actually are and squeeze too hard.

When you say squeeze, I take it that you are stationary when she does it.

The girls with a magical touch, do they "grab" the balls or gently stroke them?

I think all the times I have experienced it, it was mid action, resulting in my nuts gracing her fingers, more than her grabbing.

Skrevet

Jeg har ikke oplevet det under doggy, men når kvinden sidder i cowgirl og rider mig. I den stilling kan jeg rigtig godt lide det. Det gør mig faktisk banditten lidt mere stiv💪

Skrevet
Refresh skrev, for 57 minutter siden:

Jeg oplever af og til kvinder, som især under doggy, rækker en hånd mellem benene og forsøger at "nusse" min testikler under sex.

Men jeg synes faktisk slet ikke det er rart... Faktisk ender det oftest med at gøre lidt ondt.

Jeg har ikke oplevet at nogen nusser mine testikler under sex.

Jeg må også erkende at jeg helst af fri for det.

Skrevet
Refresh skrev, for 2 timer siden:

Det har jeg også oplevet ind imellem. Jeg tror, hensigten er at give yderligere stimulering, så du kommer helt op at ringe, og/eller at du dermed hurtigere får udløsning.

For mig gør det ikke den store forskel, og jeg har ikke oplevet, at det gør ondt. Det kan det til gengæld gøre, synes jeg, når pigen i forbindelse med blowjob tager en klunke i munden, laver undertryk og så trækker sit ansigt gradvist længere væk og til sidst lader klunken ”poppe ud”.

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 7 minutter siden:

For mig gør det ikke den store forskel, og jeg har ikke oplevet, at det gør ondt. Det kan det til gengæld gøre, synes jeg, når pigen i forbindelse med blowjob tager en klunke i munden, laver undertryk og så trækker sit ansigt gradvist længere væk og til sidst lader klunken ”poppe ud”.

Av!!! 😵

Skrevet
Refresh skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror det kommer an på om pigen har arme, der er lange nok i forhold til kroppen - og så en naturlig fornemmelse for: hvad de skal til ;-)

Men er man emsig med hygiejnen og har glatbarberede nosser - kender jeg ihvertfald flere piger i Thailand, der ikke har noget imod at både slikke og tage kuglerne i munden - men faktisk er noget af det bedste at blive slikket lige ved siden af nosserne - og så at slutte af i munden på pigen.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Øjjj jeg elsker at få suttet og nullret kugler... især samtidig med blow eller hj 😍

Skrevet

Jeg hader når de gør det - det er den ordløse version af "Please come now".

Jeg elsker til gengæld at blive slikket mellem kuglerne, ca der hvor pikken forsvinder ind i kroppen, og nogle gange også når de tager en kuge blidt ind i munden.

Desværre er det de færreste glædespiger, der bliver ved så længe som jeg gerne vil have det.

Min kone plejede ofte at gøre det, hvis jeg ikke var kommet, når hun havde fået hvad hun ville, men det må være ti år siden sidst.

Skrevet
slikken skrev, den 9.4.2026 at 15:54:

Jeg kan godt lide et fast greb om kuglerne - må godt trykke/trække lidt...

De må gerne rykke godt i pungen eller tage et godt greb om kuglerne - bare ikke klemme dem.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.