Hop til indhold

Handjob uden afslutning

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøger næsten kun Thaier. De fleste gange, jeg har prøvet en ikke-thai, er det en dårligere oplevelse. Nok fordi jeg tænder på gensidig massage, langt forspil mv. Noget, som thaierne mestrer til fulde.

Når jeg ikke har lyst/råd til sex-delen, er det oftest (gensidig) B2B, jeg går efter.

De fleste vil rigtig gerne have en/mig til at komme, når de giver HJ - men jeg synes faktisk oftest, det er meget bedre følelse, bare at få berøring, stimulering af pikken.

Og så er der sprogbarrierern/kulturkløften mellem thaierne og mig ....

Nogen, som har erfaringer med dette ?

Skrevet
victora skrev, for 17 minutter siden:

Og så er der sprogbarrierern/kulturkløften mellem thaierne og mig ....

Nogen, som har erfaringer med dette ?

Jada. Der er mange, som kan være svære at forstå.

victora skrev, for 18 minutter siden:

De fleste vil rigtig gerne have en/mig til at komme, når de giver HJ

Ja, det er vel det normale, er det ikke? Ville selv føle mig uforløst, hvis pigen ikke som minimum forsøgte at gå efter en udløsning, hvis vi har aftalt et håndjob. Og det er mange jo ret gode til at gå til at lykkes, også de gange, hvor der skal kæmpes lidt for det.

Skrevet

Jeg tror det er de færreste GP'er som ikke gerne vil få dig at komme. Men jeg kan godt forstå hvad du mener: berøringen, situationen i sig, nydelsen bara af at røre og blive rørt... er ofte for mig det bedste med at besøge en GP (læs Thai).

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.