Hop til indhold

Hvor går din grænse? En debat om aldersforskel ved købesex

Featured Replies

Skrevet

Jeg ser ikke på alderen men mere på kvinden bag annoncen, om hun kunne være interessant at lave en aftale med, hvilket har gjort at jeg har haft aftaler med kvinder i 20’erne til i 70’erne alså næsten 25år begge veje i forhold til min egen alder og begge har bidraget med forskellige oplevelser. Men de fleste jeg laver aftaler med er i 30’erne til 40’erne.

• Svar 61
  • Visninger 6.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Pink Peach
    Pink Peach

Jeg har en nedre aldersgrænse på 25, da jeg synes under bliver for mærkeligt. Jeg har ikke noget øvre aldersgrænse som sådan, har oplevet en noget ældre herre som var virkelig flot og viril. Havde ald

• køb dansk
    køb dansk

Jeg har vist altid syntes, kvinder omkring 30 er vældig attraktive, og det synes jeg stadig nu, hvor jeg selv er mere end dobbelt så gammel. Det er jo ikke et kæresteforhold, vi snakker om, det handle

• Unrusted
    Unrusted

Interessant emne. Rigtig mange sexkøbere er modne mænd over 40 år. Jeg er selv omkring de 50, så langt de fleste GP’er er yngre end mig. Jeg har ingen grænse for aldersforskel, så længe det er indenfo

Skrevet

Ligger meget på linje med svarene fra @Unrusted , @ToxicWaste og @Swarley . Bortset fra, at jeg ikke har besøgt nogen i 70erne og vistnok kun en enkelt, der var rundet de 60 år. Men sexappeal og skønhed kommer i mange former, og pirrer kvindens annonce min nysgerrighed, så udelukker jeg ikke et besøg. Men fordi, det kunne være spændende. Jeg gider ikke at “krydse noget af på en liste”, heller ikke hvad alder angår.

Skrevet

Jeg tænker ikke at aldersforskellen kan blive for stor. Men jeg synes europæiske piger er smukkest omkring 25. Købesex er en service. Det har ikke noget med modenhed eller at være et godt match at gøre. Men hvis det alligevel har så glæder jeg mig til at blive en umoden 60+ årig. Hvis jeg bliver meget styg at se på (endnu mere) så vil jeg vise ansvar ved at begynde at skrive min alder på forhånd og hvad man ellers kan gøre. For øvrigt kan en ung pige også være godt selskab i den korte tid man normalt er sammen.

Skrevet

Det er sgu dejligt bekræftende at gå gennem en Soi i Pattaya med x antal piger der råber "Hansum man" efter en. Så længe de ikke kalder en for det frygtede "papa". Så længe hun er yngre end mig, så er jeg egentlig ligeglad. I sidste ende så er det mere et spørgsmål om udseende, slankhed, brysters og røvs fasthed, mavens fladhed.

Skrevet

Jeg ser faktisk mest på personen først, om det er noget jeg kan lide - men vil til enhver tid fortrække 35+

Jeg har en svaghed for asiatiske piger - det kan tælles på een hånd, hvornår jeg er gået skuffet fra dem. Har ingen problemer med bryster der måske hænger lidt, men kan faktisk bedre lidt dem end et par silikonebryster. Der er desværre lidt langt imellem, at jeg ser en rigtig god thai-milf på omkring de 50 her i Jylland - men er måske også lidt kræsen, da jeg foretrækker dem små og slanke :)

Skrevet

det kan godt være loven siger 18 år, men der er også et moralsk aspekt. Hjernen er først færdigudviklet omkring de 24 år. Unge kvinder på 18-20 år kan ikke i samme grad overskue konsekvenserne af at sælge deres krop, som lidt ældre kvinder kan. Chancen for at man er med til at give kvinden psykiske skader er væsentligt højere hvis man går efter så unge kvinder. Så kan det godt være det er lovligt, og det virker som om de ved hvad de går ind til, men det betyder ikke at de gør eller at det er en god ide. I mine øjne er det egoistisk. vent til de er omkring de 24 og færdigbagte.

Skrevet

Det er en plat floskel, men jeg mener det når jeg siger at alder bare er et tal - for mig i hvert fald.

Jeg går op i om pigen er glad, motiveret, energisk, at vi kan kommunikere, at hun på eget initiativ kan være fræk og overraske mig. I praksis fører det til, at jeg sjældent bliver særlig tilfreds med besøg hos alt for unge personer. Der er - i Danmark i hvert fald - større success hvis personen er cirka >30 år gammel. De største i mine snart 35 år med købesex har været når jeg er blevet forført af en supersmuk ungpigekrop, som viser sig at have nul gnist.

Jeg tror den yngste pige jeg har besøgt var averteret som i starten af tyverne, men jeg tvivler på hun var så gammel. Den ældste må være Sexbabe, som nogen nok husker (mon hun stadig er aktiv?)

Skrevet

Nok 4 mindre min alder men ingen grænser for damer ældre en mig selv. Jeg har ikke tålmodigheden til at håndtere yngre kvinder.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg mødes gerne med 18+ men sætter stopperen ved 60år, dog har jeg lavet undtagelser flere gange hvis jeg syntes komunikationen osv er god❤️. Jeg har flere gange oplevet at nogen af de ældre mænd ikke respektere grænser og generelt er dårlige til at behandle mig ordenligt.😅

Skrevet

Da min primære målgruppe er stamgæster, der værdsætter både det erotiske eventyr og en relation, der udvikler sig over tid, sorterer jeg med en rimelig fast hånd. Jeg fravælger derfor:

• Singlemænd under 30
• Mænd, hvor det er tydeligt, at de ikke har forstået mit koncept, men blot ønsker at “prøve en mørk kvinde” for at sætte et hak
• Mænd med urealistiske forventninger til egen formåen – særligt i den ældre ende
• Mænd, der insisterer på, at alder “bare er et tal”, men ikke afspejler det i praksis
• Mænd, der efterspørger andre typer billeder end dem, jeg allerede har valgt at vise
• Mænd, der bombarderer mig med spørgsmål om alt mellem himmel og jord – især efter vi har indgået en aftale
• Mænd, der primært søger skrivekontakt og synes, det er “frækt” eller hyggeligt at skrive med en GP
• Mænd, hvor det mellem linjerne fremgår, at de søger en kæreste eller en fast relation
• Mænd, der allerede i første besked opstiller lange lister af ydelser, hvor kvinden fremstår som sekundær
• Mænd, der ikke respekterer, at tider hos mig ikke kan bookes samme dag

.

Skrevet
Sofie Luxe skrev, for 3 timer siden:

Jeg har flere gange oplevet at nogen af de ældre mænd ikke respektere grænser og generelt er dårlige til at behandle mig ordenligt.😅

Vildt...

Har nærmest kun hørt det modsatte 🤔

Skrevet
Sofie Luxe skrev, for 9 timer siden:

Jeg har flere gange oplevet at nogen af de ældre mænd ikke respektere grænser og generelt er dårlige til at behandle mig ordenligt.😅

@Sofie Luxe Hvor gamle er “ældre mænd” i denne samnenhæng?

Skrevet

Det handler i bund og grund om lyst, gensidig respekt og pli mere end alder. Grænsen går jo ved 18.

Da jeg første gang besøgte GP 'er var jeg i starten af 20erne og jeg besøgte helt bevidst modne piger 40+. Det handlede for mig om tryghed og at jeg simpelthen som relativt uerfaren følte mig bedst tilpas med en moden dansk pige.

Senere besøgte jeg piger på min egen alder og fik vel den bedste sex omkring 28-32 hvis pigens alder passede.

Det ligger langt tilbage i tiden og i dag skal jeg da gerne indrømme at unge piger tænder mig (stadig 18+ selvklart) helt generelt, dem i midten af 20erne. Søger dog stadig henimod modne danske piger eller alternativt en sød thai.

Skrevet
Refresh skrev, for 9 timer siden:

Vildt...

Jeg tror ikke jeg har mødt en eneste 18-30årig som ikke behandlede mig ordentligt. Kun ældre mænd faktisk, men måske det mig der har været “heldig”?🤷‍♀️. Generelt syntes jeg faktisk at de fleste er super flinke og behandler en ordentligt unge som ældre.

Skrevet

@Sofie Luxe interessant perspektiv at få med.

Jeg synes at man ser en del kvinder der har nedre aldersgrænse og kun få med øvre. Jeg har antaget at nedre primært handler om opførsel og øvre primært om tænding 😊

Men vigtigt at få med at der også er voksne mennesker der ikke har lært hvordan man opfører sig...

Og dejligt at din (som så mange andres) oplevelse er at der generelt er god opførsel og respekt 🥰

Skrevet

Jeg er enig i at aldersforskel bare er et tal. Men alderen på en kvinde jeg skal være sammen med, uanset om det er en date eller en GP, det synes jeg er vigtigt (og så er det jo også rigtigt som mange skriver, at kvinder kan være sårbare eller umodne uanset alder).

@Pink Peach har nogle gode pointer synes jeg:

Pink Peach skrev, den 5.4.2026 at 20:14:

det kan godt være loven siger 18 år, men der er også et moralsk aspekt. Hjernen er først færdigudviklet omkring de 24 år. Unge kvinder på 18-20 år kan ikke i samme grad overskue konsekvenserne af at sælge deres krop, som lidt ældre kvinder kan.

Jeg så for nylig en annonce med et gangbang, der også skulle filmes, med en 18-årig kvinde og det føltes ret forkert i min mave. Jeg har ikke tænkt meget over det, men minimum 25 år lyder som en god grænse for mig, men det er nok også lidt nemmere at være moralsk, når man ikke fantaserer om helt unge kvinder🙃

Skrevet
Refresh skrev, for 14 timer siden:

Vildt...

Er enig med hende. Ældre mænd er vokset op med at mænd var hævet over kvinden. Det er de unge ikke. Det afspejler deres adfærd.

Skrevet
Pink Peach skrev, den 5.4.2026 at 20:14:

vent til de er omkring de 24 og færdigbagte.

Helt enig og ville principielt være fortaler for at det først var lovligt at sælge når man er 25 eller derover. 1000 kr. er bare også noget andet for en 18 årig end en 25 årig.

I praksis vil det desværre nok bare drive det under jorden og gøre vilkårene endnu dårligere for segmentet.

Skrevet
Pink Peach skrev, for 1 time siden:

Er enig med hende. Ældre mænd er vokset op med at mænd var hævet over kvinden. Det er de unge ikke. Det afspejler deres adfærd.

Hold da op - det er da noget af en generalisering.

Mener du dine klienter af ældre mænd eller ældre mænd generelt? Jeg tænker på, at der må være meget stor forskel på de 2 populationer, hvis det er din erfaring.

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet
ToxicWaste skrev, 1 time siden:

Mener du dine klienter af ældre mænd eller ældre mænd generelt? Jeg tænker på, at der må være meget stor forskel på de 2 populationer, hvis det er din erfaring.

Enig, uanset om man er unge eller ældre ikke til at vide - hvilken af dem, man skal vælge fra. Det kommer an på hvordan livsstil man har. Ondskabsfulde kan dukke op hos enhver.

Skrevet
ToxicWaste skrev, 1 time siden:

mente selvfølgelig ikke at alle er sådan 😅 har ældre mænd som faste kunder der er yndlingskunder. Jeg oplevet det bare mest er ældre mænd der prøver at overskride grænser, spilde ens tid på mail, betale den lave ydelse men forsøge at få den dyre osv

Har alle dage oplevet ældre mænd der tror de er hævet over kvinder, også i ikke seksuelle situationer. På en måde jeg aldrig oplever fra yngre mænd.

Men selvfølgelig kan der være idioter i alle aldre

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Jeg taler ikke om ondskabsfuldhed men om et menneskesyn. Det er tydeligt at nogle ældre mænd har den opfattelse at kvinder er under dem og bare skal gøre som de siger. Det har jeg også ofte oplevet i ikke seksuelle situationer. Det har jeg aldrig oplevet med unge mænd.

Ældre mænd på omkring 70 år f.eks. voksede op i nogle helt andre kønsroller og det kan altså mærkes.

det er ikke en generalisering, men en erfaring. jeg siger ikke alle ældre mænd er sådan.

men selvfølgelig vil der altid være nogle der opfører sig sådan, uanset alder.

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
Pink Peach skrev, for 13 minutter siden:

Jeg taler ikke om ondskabsfuldhed

Ondskabsfulde i denne tilfælde kan også være at man mangel på respekt og samvittighed.

Skrevet
Mook skrev, for 3 minutter siden:

Ondskabsfulde i denne tilfælde kan også være at man mangel på respekt og samvittighed.

Ja, men det jeg mener er at jeg ikke oplever det er gjort af ondskabsfuldhed, men et andet menneskesyn.

Ondskabsfuldhed findes nok ligeligt i alle aldre.

Den den mangel på respekt jeg oplever kommer ikke af ondskabsfuldhed, men at de simpelthen tror det er deres ret/de kan slippe afsted med det/detnok ikke er så slemt, fordi de er vokset op i en tidsalder hvor mænd lettere slap afsted med at overskride kvinders grænser og krænkelser blev bagetaliseret.

Men jeg mener selvfølgelig ikke alle ældre mænd har det synspunkt. Heldigvis er langt de fleste ældre mænd også søde og rare mænd ;)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.