Hop til indhold

Minna, København - Dansk blond skønhed.

Featured Replies

Skrevet

Kære ligesindede liderkarle,

D.24.03 besøgte jeg Minna til en times hygge. Jeg har besøgt Minna en del gange før, både på Pussy Galores og privat.

Minna er en helt fantastisk smuk og naturlig dansk blond pige. Typen hvor man tænker; det er for godt til at være sandt når hun åbner døren.

Vi startede med snak og kæleri, hun er meget tilstedeværende og let at tale med. Da jeg var blevet godt opstemt kom hun ned på knæ og gav mig det dejligste våde blowjob med masser af kælen for testiklerne og fræk øjenkontakt.

Så var tiden kommet til at kneppe denne skønhed, hun røg op i en doggy og fik en ordentlig tur. Det var ekstremt pirrende at se hendes dejlige røv bevæge sig i takt med hendes frække støn. Hendes røv fik os' et par hårde klask - det kunne hun vist godt lide )

Jeg anbefaler igen Minna på det varmeste - og håber I passer godt på hende, hun er virkelig guld..

https://nympho.dk/n8003/2836/danish-angel

https://annoncelight.dk/showad/353847

Redigeret af Stapler
Stavefejl

Skrevet

Hvor vil du skyde hende til aldersmæssigt? Nympho siger 25, PG siger 23. Ikke at der er den store forskel på hvordan de fleste af os nok så ud som 23-25 årige. Men har dog oplevet at der skal tillægges ekstra moms på alderen alligevel :D

• Stapler changed the title to Minna, København - Dansk blond skønhed.
Skrevet
  • Author
McLovin skrev, for 14 timer siden:

Hvor vil du skyde hende til aldersmæssigt? Nympho siger 25, PG siger 23. Ikke at der er den store forskel på hvordan de fleste af os nok så ud som 23-25 årige. Men har dog oplevet at der skal tillægges ekstra moms på alderen alligevel :D

Vil gætte på hun er 25. Hendes ansigt er meget smukt, og det kan godt være hun er yngre...

Redigeret af MisterA
Dobbeltcitat

Skrevet
  • Author
MisterA skrev, for 3 minutter siden:

Vil gætte på hun er 25. Hendes ansigt er meget smukt, og det kan godt være hun er yngre...

• 1 month later...
Skrevet
Hobie-17 skrev, for 1 time siden:

Spørgsmål: Har Minna tatoveringer?

Spørger da overdrevne er turn off for mig.

Ikke noget man lægger mærke til i hvert fald. Tror faktisk ikke hun har nogle.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.