Hop til indhold

Hvor mange læser hele annoncen inden i kontakter pigen

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været i det her game som GP i mange år nu og samtidig læst med på sidelinjen på eroguide.

Som pige står man model til megen useriøsitet. Og man kan godt blive lidt træt i brysterne af den slags mænd.
Jeg satte mig for at teste mine kunders opmærksomhed og evne til at følge en lille nem instruks.
Og hold nu fast, jeg kan så konstatere at i dag har kun sølle 20 % af nye kunder læst min annoncen inden de henvendte sig.

Det er 80 % der ikke magter at mønstre pli nok til at læse en kort side.

Personligt havde jeg forventet det var ca 50/50 🙃, men så lærte jeg også lidt i dag.

Redigeret af Ingen ved det

Skrevet

Det går desværre begge veje...

Tidligere læste jeg altid hele annoncen, da jeg prøvede at få et indtryk af kvinden bag, men efter selv i det veletablerede dyre segment at have erfaret at mange slet ikke skriver teksterne selv og ofte dårligt aner hvad der står, så kigger jeg billeder, ser om hun tilbyder kys og lader resten vise sig i mødet!

Skrevet
Ingen ved det skrev, 1 time siden:

Jeg har været i det her game som GP i mange år nu og samtidig læst med på sidelinjen på eroguide.

Som pige står man model til megen useriøsitet. Og man kan godt blive lidt træt i brysterne af den slags mænd.
Jeg satte mig for at teste mine kunders opmærksomhed og evne til at følge en lille nem instruks.
Og hold nu fast, jeg kan så konstatere at i dag har kun sølle 20 % af nye kunder læst min annoncen inden de henvendte sig.

Det er 80 % der ikke magter at mønstre pli nok til at læse en kort side.

Personligt havde jeg forventet det var ca 50/50 🙃, men så lærte jeg også lidt i dag.

Jeg læser altid hele annoncen, og jeg har nok typisk læst den 2 eller 3 gange inden jeg kontakter glædespigen.

Desværre må man også erkende, at det ikke altid er rigtigt det der står i annoncen. Har oplevet både at få opgivet billigere og dyrere priser end annoncen.

Som "udbyder" synes jeg også, at man skal overveje hvor meget der skal stå. Der er nogle annoncører, der nærmest skriver en halv roman. Hver sin smag naturligvis, men for mit eget velkommende orker jeg ikke læser side op og side ned. Alene det kan få mig til at fravælge en annonce. Så gerne en forholdsvis kort og præcis beskrivelse. Men som sagt hver sin smag, så der måske også en klintel til de meget lange annoncer 😄

Skrevet

Jeg læser altid hele annoncen. Men hvad definer du som kort annonce

Skrevet

Måske er det fordi mange annoncer fra prostituerede er 80% opdigtede usandheder? Så skal man jo i gennemsnit blot læse 20% for at få fat i det væsentlige. )

Skrevet

Ja det er den sædvanlige debat, som jeg også selv har haft på banen. Falske og upræcise annoncer, op mod de ærlige som forventer seriøse henvendelser. Det er en jungle.

Jeg satte selv et “magisk ord” i min annonce ved sidste opdatering. Siden undrer jeg mig mest over dem som skriver det i deres besked og alligevel ikke følger resten af instruksen. Men også, at når man som pige i kommunikationen så beder en potentiel kunde læse annoncen inden vi går videre til planlægning af en aftale. Signalerer min annonce er ærlig og retvisende, du skal bruge informationer fra annoncen for at kunne booke, at de så nægter eller bare bliver tavse. Men ja ja så var de nok ikke særligt interesserede alligevel.

Skrevet
Mong skrev, 1 time siden:

Længden skal passe til indholdet!

Skrevet

Jeg læser altid hele annoncen. Faktisk nyder jeg "jagten" på AL efter dejlige GP'er. Teksten er ret afgørende for, om jeg "tænder" på annoncen. Teksten passer ikke altid med virkeligheden, men den er stadig ret afgørende for mine valg.

Skrevet

Jeg læser selv altid hele annoncen, da det skal tænde mig at besøge en gp….. men må sige, der er langt mellem ærlige annoncer og billeder - jeg skriver til en pige, hvis hun ikke svare kort tid efter, springer jeg videre - gider ikke sidde og kigge på min tlf….

så kan det knibe med at huske annoncerne, da jeg ofte læser flere inden jeg skiver til den første, og svare hun ikke har jeg så skrevet til 4-5 stykker inden der er bid, skriver en af de 4-5 man havde skrevet til 8 timer sener - så har jeg besøgt en gp, og kan overhovedet ikke huske hendes annonce…

Skrevet
fræk6 skrev, Lige nu:

Jeg læser selv altid hele annoncen, da det skal tænde mig at besøge en gp….. men må sige, der er langt mellem ærlige annoncer og billeder - jeg skriver til en pige, hvis hun ikke svare kort tid efter, springer jeg videre - gider ikke sidde og kigge på min tlf….

så kan det knibe med at huske annoncerne, da jeg ofte læser flere inden jeg skiver til den første, og svare hun ikke har jeg så skrevet til 4-5 stykker inden der er bid, skriver en af de 4-5 man havde skrevet til 8 timer sener - så har jeg besøgt en gp, og kan overhovedet ikke huske hendes annonce…

Det var meget nemmere da der var telefonpiger

Skrevet

Hvis annoncen er for lang og udførlig, går jeg videre til den næste.

Vær ærlig om alder, højde og drøjde. Hvis du er 39 år, ligner du ikke én på 29 og 70 kg bliver aldrig til 60 kg.. Læg så nogle aktuelle biller op, så vurderer jeg selv, hvad jeg synes om dit udseende.

Beskriv så kort hvad du tilbyder og prisen derpå. Fortæl kvilken by, du opholder dig i, oplys dine åbningstider og hvilken form for betaling, du modtager.

Hvis jeg skal igennem et eller andet optagelsesritual, springer jeg annoncen over.

Skrevet

Jeg læser altid hele annoncen, dels af respekt for pigen, dels for min egen skyld. Og min erfaringen sige mig, at fange teksten mig ikke, så jeg læser til ende, er pigen nok heller ikke vær at besøge.

Skrevet
oros skrev, for 5 timer siden:

Vær ærlig om alder, højde og drøjde. Hvis du er 39 år, ligner du ikke én på 29 og 70 kg bliver aldrig til 60 kg.. Læg så nogle aktuelle biller op, så vurderer jeg selv, hvad jeg synes om dit udseende.

Beskriv så kort hvad du tilbyder og prisen derpå. Fortæl kvilken by, du opholder dig i, oplys dine åbningstider og hvilken form for betaling, du modtager.

Hvis jeg skal igennem et eller andet optagelsesritual, springer jeg annoncen over.

Tak. Det har jeg også forsøgt at forklare. Få nu det væsentlige med, det som vi som køber har behov for at vide. Så slipper sælger også for en masse spørgsmål om det samme.

Hvem, hvad , hvor og hvor meget.

Ikke nødvendigvis en præcis adresse men gerne bydel hvis det er i større byer som Kbh, Århus, Odense eller Aalborg og ligene.

Men jeg læser nu også altid annoncen helt igennem flere gange hvis det er en ny pige.

Redigeret af Jan

Skrevet
  • Author

Jeg måtte konstatere at jeg ikke kunne svare samme dag som jeg havde oprettet tråden. Og så tog den ene dag den næste.

Men takker for indput. Jeg gennemgik min annonce, og skar alt overflødigt væk.
Man kan så desværre ikke nå ind til alle. Har ofte oplevet at blive spurgt ind til ting, som man nemt kunne læse sig til. Fx pris og hvor i landet jeg var 🫣

Kan jo kun give ret i at ting går to veje. Og falske og usande annoncer er et kæmpe problem.
Generelt set så oplever jeg det som et problem at man har nul respekt for andre mennesker og deres tid.

Skrevet
Mong skrev, den 31.3.2026 at 18:49:

Maks 1/2 A4 dem der skriver 1 til 2 sider og alle mulige priser tillæg så er jeg stået af.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.