Hop til indhold

Skriv til GP

Featured Replies

Skrevet

Jeg husker det tidligere var muligt at se GP profiler med kontaktinfo og geografi. Hvorfor forsvandt den mulighed?

Skrevet

Fordi at den var håbløst forældet 😊

Jeg tror ikke at den var blevet opdateret i mange år 🤔

Skrevet
  • Author
torben35 skrev, 1 time siden:

Fordi at den var håbløst forældet 😊

Jeg tror ikke at den var blevet opdateret i mange år 🤔

Jo, men det er jo ikke et argument for at den facilitet ikke er relevant. Det kunne jo gøres med tidsstyring, så profiler der ikke bliver opdatet med et vist interval, lukker.

Skrevet
Biltong skrev, for 11 minutter siden:

så profiler der ikke bliver opdatet

De kunne ikke opdateres. Vi kunne ikke købe VIP, da betalingen ikke virkede. Og i gratis skulle ændringer godkendes af admin som har været inaktiv længe. Men nu er på banen igen

Skrevet
Biltong skrev, for 10 minutter siden:

Det kunne jo gøres med tidsstyring, så profiler der ikke bliver opdatet med et vist interval, lukker.

Der ville jo ikke være nogle profiler tilbage 😊 pigerne opdaterer dem ikke og admin på siden opdaterede dem heller ikke 🤔

Skrevet
torben35 skrev, for 15 minutter siden:

Der ville jo ikke være nogle profiler tilbage 😊 pigerne opdaterer dem ikke og admin på siden opdaterede dem heller ikke 🤔

Hvis det havde været en siden med aktive og opdaterede annoncer, så havde det nok også været attraktivt for andre glædespiger at annoncere der.

Det var det ikke, og så er det godt det er væk.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 15 timer siden:

Hvis det havde været en siden med aktive og opdaterede annoncer

Gentager de kunne ikke opdateres, og nye annoncører kunne heller ikke få en ny annonce godkendt.

Det virker som et bevidst valg de aldrig fik problemet løst. Og nu har fjernet den sektion.

Det er ærgerligt for da det virkede var det et af de bedste annoncerings steder. Men ser intet håb for det kommer tilbage når de har brugt månedsvis på at skille tingene ad og lave denne version.

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, den 29.3.2026 at 09:27:

... Det er ærgerligt for da det virkede var det et af de bedste annoncerings steder. Men ser intet håb for det kommer tilbage når de har brugt månedsvis på at skille tingene ad og lave denne version.

Det var netop min pointe.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.