Hop til indhold

Opdatering af Eroguide (marts 2026)

Featured Replies

Skrevet
tja66 skrev, den 31.3.2026 at 09:24:

Marker alt som læst - klik på dit profilnavn øverst på siden, så er det nederste punkt

Tak, det havde jeg aldrig gennemskuet

• Svar 74
  • Visninger 6.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Administrator
    Administrator

Søndag aften er der foretaget en række mindre opdateringer. Følgende er blevet rettet: Søgninger foretaget inde i en forumtråd søger nu på hele forummet frem for kun i den pågældende tråd. "Husk mig"

• Forsiden bør kun bestå af de seneste tråde. Det virker rodet, at alle nye indlæg fremstår på forsiden. Der findes jo tråde, som udløser en masse kommentarer på meget kort tid, de vil komme til at fyld

• Administrator
    Administrator

Der er i dag blevet lavet lidt flere smårettelser og optimeringer. Her kan nævnes: Der er kommet en "Marker hele forummet som læst" knap i bunden i siden. Antallet af indlæg en bruger har lavet, vise

Postede billeder

Skrevet

Jeg kan ikke logge ind i google crome, kan åbne feltet opret gratis bruger men ikke allerede medlem ? feltet til at taste ind i åbner ikke ?? har en gammel pc, med windows 8

Skrevet
herrens skrev, for 8 timer siden:

Jeg kan ikke logge ind i google crome

Jeg kan fint i Chrome. Måske skulle du overveje en opdatering af din pc :)

Skrevet

Jeg kan I edge. Men kunne fint i crome før siden blev opdateret. Jeg kan ikke opdatere min pc, den er for gammel

Skrevet

Fedt med en frisk opdatering og et gennemgående nyt og moderne udseende. Nu skal vi bare lige lære det at kende :-). Tak for briefingen og super arbejde.

Skrevet

Jeg savner at kunne søge efter brugere, der ikke er online - tidl. kunne man søge på brugernavnet under de forskellige bruger-kategorier.

Er det et sted i det nye?

Skrevet
Mister12 skrev, for 2 timer siden:

https://www.eroguide.dk/forum/online/

Ja det er her. Klik i bunden på se listen, der er der et filter.

Så ser du kun de brugere (f. eks. glædespiger) der er online - så vidt jeg kan se.
Jeg savnede også den gamle facilitet.
Men den er der stadig, bare lidt finurlig gemt.
Man går ind i feltet "Search" foroven.
Så kommer der et popup-vindue med et søgefelt.
Nederst til venstre i søgefeltet står der "Overalt" og her er der en drop-down menu.
Her kan man så søge under "medlemmer" f. eks. for at finde en konkret glædespige.

Redigeret af sneræven

Skrevet

Nu har jeg fundet ud af, hvad jeg savner herinde:

Vi laver en anmeldelse af Lotte fra valbylanggade 231 med link til www.internet.dk.

Lotte leverer ikke det, som er forventet og får derfor noglæe dårlige anmeldelser. Og så hedder hun pludselig Lise og har annoncen ww.internet2.dk.

her kunne det være dejligt, hvis de erfarne brødre kunne markere Lises anmeldelse og vise, at hun tidligere hed Lotte. På den måde kunne man måske forhindre, at pigerne skifter navne og adresser i et væk :)

Skrevet

Jeg synes det er mega fedt. Tak for den utvivlsomt store og frivillige indsats.

Især betryggende at sikkerhedspatch nu nemmere kan lægges på rettidigt.

Skrevet

Og min chat bliver ved at op og skriv jeg skal log in

Og mener ikke vi har chat her på eg

Skrevet

En annan medlem skrev någonstans på forumet att man måste välja ”husk mig” vid inloggning till Eroguide för att sedan kunna logga in i chatten. Jag har testat, det fungerar.

Tänk på att ”husk mig” lämnar spår efter sig i din browser, så om ni inte har total kontroll över er dator/surfplatta/telefon är ”husk mig” en risk.

Skrevet
  • Author
  • Administrator

Der er i dag blevet lavet lidt flere smårettelser og optimeringer.

Her kan nævnes:

• Der er kommet en "Marker hele forummet som læst" knap i bunden i siden.

• Antallet af indlæg en bruger har lavet, vises nu også på mobilenheder.

• Vi har fikset problemet i dark mode, hvor nogle tekster kunne være svære at læse, fordi indlægget var skrevet med mørk skrift.

• Link preview er blevet fjernet.

• Problemer med at logge på chatten skulle være løst.

Skrevet

Det fungerede bedre på iPhone før opdateringen. Siden det nye design går den i hak når man søger, så man skal opdatere / lukke fanen, åbne den igen før den reagere på søgningen

Skrevet

Nogen fungerer ikke rigtigt:

Når jeg i Google går ind på siden får jeg denne side op:

image.png

Her kan jeg klikke rundt uden problemer, MEN JEG KAN IKKE KLIKKE PÅ START !!

I edge kan jeg klikke på start og få en lang liste over seneste anmeldelser eller indlæg. Det er jo super smart, så man ikke skal holde sig opdateret i 10 forskellige rum.

Hvorfor virker det ikke?

image.png

Redigeret af anmelder

Skrevet

Rigtigt mange steder skriver du, at man skal have navn/by i overskrifter og rigtigt mange stedér bliver det skrevet "Lad være med at bruge knappen citer".

Der er vel ingen grund til at have en knap, hvis det er "grimt" at bruge den?? Hvorfor ikke bare fjerne den??

hvorfor laver man ikke feltet til anmeldelser således, at man SKAL udfylde navn og by for at slå det op? jeg skal jo i forvejen vælge om det er på sjælland, fyn eller... ??

Skrevet

Trælst at man ikke kan logge ind med brugernavn / password mere. Nu accepteres kun emailadresse, og jeg kan virkelig ikke huske den emailadresse jeg brugte her, for over 10 år siden... ☹️

Ærgerligt at miste en konto man har haft så længe. Kan det ændres, så man kan logge ind med brugernavn igen? Eller en måde at genoprette på, uden at kende email?

Skrevet
martsor2026 skrev, for 7 timer siden:

for over 10 år siden... ☹️

Kan det ændres, så man kan logge ind med brugernavn igen? Eller en måde at genoprette på, uden at kende email?

Hej

Når nu du har været med i over 10 år, så kender du sikkert også søgefunktionen her på siden? Og i første indlæg i denne tråd svarer Admin på dit første spørgsmål.

Der er allerede en stribe tråde om dette som alle giver samme svar; "Hvis du har problemer med at logge ind med mail, så send en mail til [email protected]"

Nogle har fået løst det på denne måde, andre skriver at de ikke har fået svar fra Admin men det er vel et forsøg værd.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvis siden fungeret bedre før "opdateringen" skal vi måske hellere kalde det en nedgradering 🤪

Hjemmesiden fryser fortsat når trykker på "søg"

safari på iphone

Skrevet

Når man klikker på en tråd i forummet bliver man automatisk ført til indlæg ud fra hvad man har valgt i nedenstående indstilling i sin profil.

Jeg har valgt at den hopper til seneste ulæste indlæg, hvis jeg i forvejen havde læst alle indlæg i tråden hopper den ned i bunden til sidste indlæg. Det er meget fint.

MEN: Efter opdateringen hopper den nu også til bunden når man klikker på et indlæg i søgeresultaterne, før gik den direkte til det indlæg man trykkede på hvilket er mere hensigtsmæssigt. Nogle gange er der 30-50-100 indlæg i en tråd, hvis man så gerne vil se et bestemt indlæg vist i søgningen, skal man nu scrolle tråden igennem for at finde det.

Det ville være fedt hvis man blev taget direkte til det indlæg man trykker på. Det er lidt teknisk og måske mere nice end need, men håber det giver mening )

image.png

Skrevet
  • Author
  • Administrator
Den erfarne skrev, for 6 timer siden:

Når man klikker på en tråd i forummet bliver man automatisk ført til indlæg ud fra hvad man har valgt i nedenstående indstilling i sin profil.

Jeg har valgt at den hopper til seneste ulæste indlæg, hvis jeg i forvejen havde læst alle indlæg i tråden hopper den ned i bunden til sidste indlæg. Det er meget fint.

MEN: Efter opdateringen hopper den nu også til bunden når man klikker på et indlæg i søgeresultaterne, før gik den direkte til det indlæg man trykkede på hvilket er mere hensigtsmæssigt. Nogle gange er der 30-50-100 indlæg i en tråd, hvis man så gerne vil se et bestemt indlæg vist i søgningen, skal man nu scrolle tråden igennem for at finde det.

Det ville være fedt hvis man blev taget direkte til det indlæg man trykker på. Det er lidt teknisk og måske mere nice end need, men håber det giver mening )

Tak for den præcise rapport! Det var en bug i hvordan vi håndterede 'klik på søgeresultat' for logged-in brugere - den respekterede din profile-præference for tråd-navigation (hopper til seneste ulæste) i stedet for at gå direkte til det indlæg du klikkede på. Det er nu fixet - klik på et søgeresultat fører dig nu altid direkte til det specifikke indlæg. Stjernen ved siden af titlen tager dig stadig til 'første ulæste' hvis du foretrækker det.

Skrevet

Mobil er ubrugelig langsom iPhone 13 skod tlf. pc virker rimelig okay

Skrevet
  • Author
  • Administrator
gøffe skrev, for 55 minutter siden:

Mobil er ubrugelig langsom iPhone 13 skod tlf. pc virker rimelig okay

Jeg kan se du bruger DuckDuckGo Browser på din iPhone. DuckDuckGo har en ret aggressiv tracker-blocking der ofte kan gøre komplekse sites langsomme - den scanner hver request og blokerer scripts vi har brug for til normalt funktion.

Prøv et eller flere af disse:

1. Whitelist eroguide.dk i DuckDuckGo: Tap i adressebaren → "Site Privacy Protection" → Slå fra for eroguide.dk

2. Sammenlign med native Safari: åbn samme side i Apple's egen Safari og se om hastigheden er bedre

3. Bruger du Lockdown Mode på iOS? Det blokerer også many web-features og kan gøre sider langsomme

Vi har på Eroguide ikke optimering specifikt for DuckDuckGo, og jeg vurderer ikke at det er muligt at lave forummet hurtigt for tracker-blocking browsere uden at ødelægge funktionalitet for alle andre.

Skrevet

duckduckgo er også lidt en nødløsning nu google er fuldstændig håbløs, træerne gror ikke ind i himlen, alternativer er velkomne

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.