Hop til indhold

Nyt look

Featured Replies

Skrevet

Er jeg den eneste der synes det nye look, og det at man helst skal tilføje til hjemmeskærmen er noget rod, og at det ikke fungere særligt godt?

Skrevet

Nej er heller ikke vild med det, dog et + at der er dark mode

Skrevet

Alle nye ting kræver altid lidt tilvænning, jeg synes godt om det nye look, dog synes at listen over de som er på fylder for meget når også avatar er med. Den gamle form var mere overskuelig

Skrevet
  • Author

Synes også der var en langt bedre navigering i den gamle platform, det var nemmere at se - inden man gik ind i et forum om der var nye indlæg, osv osv

Skrevet

Kan man ikke blive fri for at få en mail hvergang man loger på

Skrevet
exostar skrev, for 33 minutter siden:

Synes også der var en langt bedre navigering i den gamle platform, det var nemmere at se - inden man gik ind i et forum om der var nye indlæg, osv osv

Ved ikke om det hjælper dig, men fra forsiden kan du skifte fra mørk til lys tilstand - helt nede i bunden til venstre er der tre knapper.

Skrevet

Når noget får nyt design, kræver det ofte lidt tilvænning. Jeg ser med på mobilen og savner stadig en bedre mulighed for at se brugerens anciennitet (i form af point). Derudover vil jeg hellere logge på med brugernavn i stedet for mail, men hvis den ændring er indført for at begrænse scam, lever jeg med det.

Fint nok, at der er lavet en app nu, men den kommer jeg ikke til at bruge. At installere en erotik-app på en arbejdsgiver mobil er ikke nogen ønskværdig kombination. Håber derfor også, at man ikke i al evighed vil blive promptet for at installere appen.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

savner stadig en bedre mulighed for at se brugerens anciennitet (i form af point).

Tryk på pil ned til venstre for brugernavn

Skrevet

Jeg blev også nødt til at oprette en ny bruger, da det xxxxxxxxx nye system ikke tillader at logge ind med brugernavn.

Hvis jeg skrev hvad jeg synes om ændringerne, ville jeg nok blive blokeret med det samme.

Skrevet
Finger5 skrev, for 3 timer siden:

Jeg blev også nødt til at oprette en ny bruger, da det xxxxxxxxx nye system ikke tillader at logge ind med brugernavn.

Hvis jeg skrev hvad jeg synes om ændringerne, ville jeg nok blive blokeret med det samme.

Ja, det er nu kun muligt at logge ind med den e-mail adresse som der er tilknyttet din EG konto og ikke brugernavn som det var muligt i den tidliger version af EG.

Hvis du har problemer med at logge ind med mail, så send en mail til [email protected]

Jeg var udsat for det samme problem og fik hurtigt løst problemet 👍 ved at skriv en mail til [email protected]

Skrevet

Nøh. Sålænge du gøre det i et sobert sprog uden personangreb, så er det da fint.

Finger5 skrev, for 5 timer siden:

Hvis jeg skrev hvad jeg synes om ændringerne, ville jeg nok blive blokeret med det samme

Skrevet

Det virker ikke, jeg kan ikke logge ind fra min pc, windows, der kommer ingen rude ned jeg kan udfylde , når jeg trykker på allerede bruger. så måtte lave en ny,
Virker dog fra min mobil ?? meget mærkeligt

Skrevet
nødden skrev, for 17 minutter siden:

Det virker ikke, jeg kan ikke logge ind fra min pc, windows, der kommer ingen rude ned jeg kan udfylde , når jeg trykker på allerede bruger. så måtte lave en ny,
Virker dog fra min mobil ?? meget mærkeligt

Jeg prøvede lige 4 forskellige browsere Firefox, Brave, Chrome, og Edge. Ingen problemer der.

Hvilken Browser bruger du?

Skærmbillede 2026-03-26 073657.png

Skrevet

Bruger crome og boksen som du viser. Kommer ikke frem

Lykkes på edge at lave ny konto. Men kan ikke gå i profilen og logge af heller. Så det et noget rod

Startside har ikke login. Her på min mobil. Må jeg gå til forum for at finde login. Det er er ommer

Redigeret af muskat

Skrevet
muskat skrev, for 5 minutter siden:

Bruger crome og boksen som du viser. Kommer ikke frem

Lykkes på edge at lave ny konto. Men kan ikke gå i profilen og logge af heller. Så det et noget rod

Startside har ikke login. Her på min mobil. Må jeg gå til forum for at finde login. Det er er ommer

Ja login er (kun) via forum og ikke fra forsiden, hverken på mobil eller PC.

Jeg har ingen problemer med Chrome (PC version 146.0.7680.165), måske kunne det være at en eller flere extensions (adblocker eller popup blocker eller lignende), som du evt benytter i chrome blokere for det.

Skrevet
muskat skrev, for 55 minutter siden:

Bruger creme og boksen som du viser. Kommer ikke frem

Lykkes på engelsk at lave ny konto. Men kan ikke gå i profilen og logge af heller. Så det et noget rod

LarsTysker skrev, for 41 minutter siden:

Ja login er (kun) via forum og ikke fra forsiden, hverken på mobil eller PC.

Jeg har ingen problemer med Chrome (PC version 146.0.7680.165), måske kunne det være at en eller flere extensions (adblocker eller popup blocker eller lignende), som du evt benytter i chrome blokere for det.

Det virkede før opdateringen her. Så det tror jeg ikke??

LarsTysker skrev, for 43 minutter siden:

Skrevet

Hvorfor er der til højre for min profil anbragt dette link:

https://www.eroguide.dk/forum/discover/

Som, da det er anbragt ved min profil - skulle tro førte til en oversigt over min seneste aktivitet - og det ville da være genialt - nej, det fører bare til en oversigt over al aktivitet på hjemmesiden - et link, som man meget nemmere kan finde i headeren.

NB. af hensyn til svagtseende, har jeg gjort teksten kraftigere og lidt større + ændret farven fra den ulæselige grå/blå farve til en kraftig sort - og jeg har helt udeladt den grå/blå baggrund.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
muskat skrev, 1 time siden:

Det virkede før opdateringen her. Så det tror jeg ikke??

Det kan sagtens være en konflikt med den opdaterede software og de plugins og extensions, som du har kørende. Jeg har tjekket nok en gang, både Windows PC, Linux PC (Zorin) og Android telefon. Virker fint her med login på chrome på alle 3 enheder. Jeg tænker stadig fejlen ligger ved din browser. Husk at dit login er ikke længere dit brugernavn, men den email som du brugte da du registrerede dig på EG.

1) Disable alle browser plugins og extensions.

2) Slet din browsers cache og cookies.

3) Luk browseren helt ned - alle vinduer også eventuelle incognito vinduer. (på Android tap på de 3 små striber neders til venstre på skærmen og vælg "luk alle". Reboot evt din enhed.

4) Start så Chrome igen og se om det virker.

5a) Virker det, så kan du enable en plugin eller extension ad gangen, og gentage trin 2 til 4 for hver enkel tilføjelse indtil det ikke virker mere. Da vil du så vide hvilken eller hvilke extension/plugin, der skaber konflikten. Virker det efter alle plugins og extensions er tilføjet igen, så var det nok bare cachen der skulle tømmes.

5b) Virker det ikke, så har jeg ikke flere idéer.

Redigeret af LarsTysker

Skrevet
LarsTysker skrev, for 3 minutter siden:

Det kan sagtens være en konflikt med den opdaterede software og de plugins og extensions, som du har kørende. Jeg har tjekket nok en gang, både Windows PC, Linux PC (Zorin) og Android telefon. Virker fint her med login på chrome på alle 3 enheder. Jeg tænker stadig fejlen ligger ved din browser. Husk at dit login er ikke længere dit brugernavn, men den email som du brugte da du registrerede dig på EG.

1) Disable alle browser plugins og extensions.

2) Slet din browsers cache og cookies.

3) Luk browseren helt ned - alle vinduer også eventuelle incognito vinduer. (på Android tap på de 3 små striber neders til venstre på skærmen og vælg "luk alle". Reboot evt din enhed.

4) Start så Chrome igen og se om det virker.

5a) Virker det, så kan du enable en plugin eller extension ad gangen, og gentage trin 2 til 4 for hver enkel tilføjelse indtil det ikke virker mere. Da vil du så vide hvilken eller hvilke extension/plugin, der skaber konflikten. Virker det efter alle plugins og extensions er tilføjet igen, så var det nok bare cachen der skulle tømmes.

5b) Virker det, så har jeg ikke flere idéer.

Tak men det har jeg gjort og det virker ikke i crome eller edge som jeg har

Redigeret af muskat

Skrevet
Madame Illona skrev, den 25.3.2026 at 09:03:

Savner også jeg kunne lave en vagtplan så folk kunne se hvornår jeg træffes på min profil

Er annoncedelen da aktiv igen?

Synes at mange har nævnt at det var helt slut og at man ikke engang kan rette eller slette sin annonce.

Eller du tænker måske bare direkte på din profil?

Redigeret af Refresh

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.