Hop til indhold

Medvirke i podcast?

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Jeg er vært på podcasten RedLight, hvor jeg taler med - primært - tidligere sexarbejdere, som har lyst til at fortælle deres historie. Hvis der er nogen herinde, som kunne have lyst til at medvirke eller til en start bare gøre mere, så skriv en mail til mig på [email protected]

, Pia Møller Andersen 

Skrevet

Vil gerne slå et slag for at der er nogen af de herrer der burde dele jeres historier...

Der har efterhånden været en del bøger og nu podcasts, hvor kvinderne fra branchen deler deres historier, men kundernes er fortsat ufortalte og er derfor dømt til at leve i mørket, med gætterier og fordomme.

Jeg har fortalt min historie (eller en del af den) i et afsnit der endnu ikke er udgivet og følte mig i trygge rammer.

Man kan optræde anonymt og stemmen bliver ændret, så man ikke engang kan genkende sig selv.

Pia har skrevet bog med en pige fra branchen, så hun har kendskab og hun er åben og nysgerrig overfor de ting hun ikke forstår eller kender til. Hun føles som et naturligt spejl af lytterne, så man får reaktionerne at spille op imod, men uden dom eller kritik.

Kom frisk de herrer, her er en gylden chance for at være med til at afstigmatisere...

Skrevet
Madame Illona skrev, for 4 timer siden:

Pia søger Tidligere sexarbejdere

Så tror ikke historier fra kunder opfylder Pia”s ønske

Hvis du læser min kommentar vil du se at jeg allerede har deltaget i en episode og ved at de håber på også at kunne fortælle kundernes historier 😉

Skrevet
Madame Illona skrev, for 5 timer siden:

Pia søger Tidligere sexarbejdere

Så tror ikke historier fra kunder opfylder Pia”s ønske

Du "glemte" ordet "primært".

Det ord åbner jo netop for andre.

Skrevet
Refresh skrev, den 28.3.2026 at 14:53:

Hvis du læser min kommentar vil du se at jeg allerede har deltaget i en episode

Glæder mig til at høre afsnittet en gang 😊

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.