Rejsenetværk 9743 Skrevet 14. Maj, 2014 Fordi Liv, at jeg har tabt troen på at det er muligt at udvikle FKK lignende tilbud i Club 18 med danske piger. Det ser ud til at være, og formoder jeg, vil forblive en klub alene baseret på piger fra Rumænien. Det er så muligt at jeg tager fejl, men det får tiden vise? Selv vil jeg pt ikke længere arbejde for at vi er nogle der prøver at udvikle muligheder med danske piger, der kan give merværdi for ejerskabet, for jeg tror ikke længere på at det kan lade sig gøre. Hvorfor holder jeg for mig selv, men forhåbentlig har hele debatten, trods det triste forløb af det ene forsøgte event i Club 18, sat nogle tanker i gang, og skabt grobund for nogle kontakter der kan og vil videreføre bestræbelserne til anden side? Indtil sidstnævnte eventuelt fører til noget realiserbart, vender jeg igen blikket mod det forjættende tysk FKK paradis. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 14. Maj, 2014 Ok, men piger fra Rumænien er vel også dejlige? Fin plan at skue mod Tyskland Når du ikke får en masse piger til at hoppe med på dine ideer, må det være fordi forretningen kører rigtig fint allerede :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 14. Maj, 2014 Så simpelt er det ikke Liv, faktisk langt mere kompliceret end det burde være, men klart det er altid i nogens interesse at få det til at se sådan ud. Nej forretningen kører ikke fint for alle, hvilket Cille mutter selv er det bedste eksempel på, når pigerne går PD, og heldigvis gør flere og flere piger det Faktisk havde vi en debat med positiv mutter interesse, og der blev oprettet et forkølet web tilbuds koncept, der ikke duede, så ja jeg er ingen vegne kommet, men ikke fordi det ikke burde kunne lade sig gøre. Men vi får se, forhåbentlig lever jeg et par ti år endnu, hvor købesex stadig udgør et aktuelt behov, og i den tid må jeg jo fortsættende søge alternativer til måden købesex foregår på i Danmark. Hvis alternativet til danske piger er udenlandske piger i Danmark, kan jeg lige så godt rejse til Tyskland, for klubberne dernede er en oplevelse, som kun danske piger i ringere omgivelser hjemme, vil kunne kompensere for hos mig. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 14. Maj, 2014 Der kan være mange grunde til at arbejde privat, søde Rejse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg