Hop til indhold

Hvad er der sket med forsiden ?

Featured Replies

Skrevet

Mig der har overset noget , men forsiden med de seneste indlæg osv er væk ? Jeg kommer ihverfald direkte ind på forummet kan ikke engang se oversigten med pigerne mere ?

Skrevet

Vi ser frem til at @Administrator  får rettet fejlen. 

Det ser ud til at det er sket i forbindelse med en opdatering,  der stod følgende fejl meddelelse i alle indlæg onsdag formiddag. 

"Template forums/front/topics/post is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme"

Skrevet

Søgefunktion er også død. Og kommer med følgende fejlmelding. 

"The search index is currently processing. Current results may not be complete."

Skrevet
bigfoot skrev, for 3 timer siden:

Kunne vi få jer til at melde ud hvad problemet er med sitet her og hvornår det at oppe at køre 100% igen?

Enig spændede med en udmelding på et tidspunkt. Først troede jeg EG havde fået døds stødet. Virus / hacker. Men ser mere os mere ud som opdateringer. Og at admin måske rent faktisk er tilbage. Lige bortset fra man skal vende sig til forsiden er væk. Så føler jeg håb for sitet nu kan køre bedre i fremtiden. 

Redigeret af SweettieDK

Skrevet

Hej med jer ,

Det er ikke kun her !!!  der var problemer i går !!

Det samme skete for mig , med bt nyhederne  , som jeg ser hver morgen ,her fra udlandet !

Om ADMIN er gået ind i det,  eller ej! I dont know , men jeg har igen,  fuld adgang til hvad jeg ikke havde ,

i går 

God nat til jer i dk

Skrevet

Mens I eksperimenterer med EG, kan I så ikke overveje, at lade os vælge en mørk version af siden? Den nuværende baggrundsfarve er aaaaaaaalt for lys til mine stakkels øjne. Jeg kan se, at Invision Community, hvor I har det nye design fra, selv tilbyder en dark-mode nede i bunden af siden. 

image.png

Skrevet
bigfoot skrev, for 5 timer siden:

Hej

@Stapler og @Bryan Mills

Kunne vi få jer til at melde ud hvad problemet er med sitet her og hvornår det at oppe at køre 100% igen?

Vh. bigfoot

Moderatorerne kommenterede i en tråd i går at de ikke var klar over hvad der foregik og ikke har adgang til "maskinrummet" på siden. Tråden er sidenhen forsvundet. Der bliver linket til den forsvundne tråd her: 

På den måde kan jeg om ikke andet så i hvert fald overbevise mig selv om at det ikke er noget jeg har hallucineret mig frem til. 

SweettieDK skrev, for 2 timer siden:

Enig spændede med en udmelding på et tidspunkt. Først troede jeg EG havde fået døds stødet. Virus / hacker. Men ser mere os mere ud som opdateringer. Og at admin måske rent faktisk er tilbage. Lige bortset fra man skal vende sig til forsiden er væk. Så føler jeg håb for sitet nu kan køre bedre i fremtiden. 

Enig, jeg er også lidt spændt på hvad der foregår. De seneste dage var alting vældig kaotisk med tråde og indhold som forsvandt. Lige nu ligner det mere et forsøg på at lave forbedringer/ændringer end det ligner et regulært hackerangreb eller anden form for ondsindet handling. Det understøttes bl.a. af at retningslinjerne (https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/) er blevet opdateret d.d. (19/3-26) om end jeg ikke kan gennemskue om der reelt er sket nogle ændringer der. Copyright helt nederst på siden er også opdateret til 2012-2026 i dag - der har i årevis stået 2012-2022. 

Forhåbentlig betyder det at sidens ejer/ejere er kommet ind over, men det ville helt klart være kærkomment med en form for udmelding fra deres side. 

Skrevet
  • Author

Det mærke tema der vises er kun på pc tænke jeg sidfen er forholdsvis hurtig og optimerer til mobil men , giver god mening hvis de har kørt et design fra 2022 som teknisk har været brugt siden 16 

Skrevet

Ville gerne. Kan ikke.

@Bryan Millsog jeg er blot togførere på et tog, uden adgang til lokomotivet.

bigfoot skrev, for 6 timer siden:

Hej

@Stapler og @Bryan Mills

Vh. bigfoot

Skrevet

Det er jo ikke bare forsiden der er ændret, hele delen med de dejlige damer der sælger ydelser er jo væk !

Altså alle annoncørerne.

Redigeret af Moden slikken M

Skrevet
Bigstok skrev, for 3 timer siden:

Moderatorerne kommenterede i en tråd i går at de ikke var klar over hvad der foregik og ikke har adgang til "maskinrummet" på siden

Ja så det godt. Men selv hvis de vidste der kom en update. Var alle fejl og rod nok ikke forudset. Og “de vidste ikke hvad der foregår”. Men Stapler har selv svaret. Så vi må se hvad der sker. 

Moden slikken M skrev, 1 time siden:

hele delen med de dejlige damer der sælger ydelser er jo væk !

Det er sådan set bare godt, har jo ikke virket længe. Vi kunne ikke redigere i det, mange var outdated eller fejlbehæftede. 

Skrevet
Stapler skrev, for 3 timer siden:

uden adgang til lokomotivet

Hej Stapler, det undrer mig lidt at du skriver dette. Nogen må jo have været i stand til at opdatere siden med det nye layout?

Er det ikke noget du eller Bryan Mills har gjort? Det kræver vel en vis adgang til lokomotivet, trods alt?

Skrevet
LPJens skrev, for 19 timer siden:

Hej Stapler, det undrer mig lidt at du skriver dette. Nogen må jo have været i stand til at opdatere siden med det nye layout?

Er det ikke noget du eller Bryan Mills har gjort? Det kræver vel en vis adgang til lokomotivet, trods alt?

Du er godt klar over de er Moderatorer, ikk? Og ikke Admin på siden.

Så når de siger de ikke har adgang til det, så tro på det, istedet for at prøve at miskreditere, endda ved en dug frisk bruger . 🤦‍♂️

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.