Jasmin 8533 Skrevet 12. Maj, 2014 jeg har en hjemmedag idag fordi jeg vil være sikker på at være frisk til i morgen..... det er det der med at lære at klæde sig på efter vejret... vi lærer det som små ...den burde sidde på rygraden... men ak.. så en hjemmedag påkrævet for Jasmin... men når man nu har taget en "jeg arbejder hjemmefra" dag på jobbet (heldigt at jeg er min egen chef *gg* ) så er det jo om at være ekstra god ved sig selv så man er kampklar dagen derpå... og det ved jeg der findes 1000 gode måder at gøre på.... de fleste af mine veninder trodser udgangsforbudet og kæmper sig vej ned efter Ben and Jerry is... det kan jeg godt tilslutte mig.... meeeeeen nu er jeg jo relativt artig (ind i mellem) så jeg går ikke længere end min havedør, for uden for den står der mega mange lækre kæmpe store friske rabarber... og de 2 liter grød med ekstra vanille er lige kogt færdig... så jeg forkæler altså mig selv med nykogt rabarbergrød når jeg gerne vil være i topform dagen efter en "sygedag" :D :D hvad gør du for at forkæle dig selv når der kommer sådan en dag ? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 12. Maj, 2014 jeg har en hjemmedag idag fordi jeg vil være sikker på at være frisk til i morgen..... det er det der med at lære at klæde sig på efter vejret... vi lærer det som små ...den burde sidde på rygraden... men ak.. så en hjemmedag påkrævet for Jasmin... men når man nu har taget en "jeg arbejder hjemmefra" dag på jobbet (heldigt at jeg er min egen chef *gg* ) så er det jo om at være ekstra god ved sig selv så man er kampklar dagen derpå... og det ved jeg der findes 1000 gode måder at gøre på.... de fleste af mine veninder trodser udgangsforbudet og kæmper sig vej ned efter Ben and Jerry is... det kan jeg godt tilslutte mig.... meeeeeen nu er jeg jo relativt artig (ind i mellem) så jeg går ikke længere end min havedør, for uden for den står der mega mange lækre kæmpe store friske rabarber... og de 2 liter grød med ekstra vanille er lige kogt færdig... så jeg forkæler altså mig selv med nykogt rabarbergrød når jeg gerne vil være i topform dagen efter en "sygedag" :D :D hvad gør du for at forkæle dig selv når der kommer sådan en dag ? Ringer til dig :wub: :rolleyes: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 12. Maj, 2014 Så putter jeg under dynen med et stykke køkkenrulle hængende ud af begge næsebor. Griner Og ser en masse gode film. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. Maj, 2014 Sofaen, og gode film det er lige mig Levere du ud af det grød der Jasmin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Maj, 2014 jeg tager en grydefuld med til festen det hører næsten med til grillmad at få en rigtig sommerdessert *gg* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Maj, 2014 (edited) for uden for den står der mega mange lækre kæmpe store friske rabarber... haha Jasmin, jeg læste det som friske arabere... jeg forkæler mig selv så meget at jeg skal en tur forbi den artige misse (Berlin) i nogle dage Redigeret 12. Maj, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. Maj, 2014 haha, jeg læste det som friske arabere... Hahahaha nille friske arabere. Mon ikke du skal til louis Nielsen Men god tur til jer Nille jeg forkæler mig selv så meget at jeg skal en tur forbi den artige misse (Berlin) i nogle dage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Maj, 2014 .... meeeeeen ....... nu er jeg jo relativt artig (ind i mellem) Arrh, den skal du vist meget længere ud på landet med :P . Jeg har også hjemmedage, og med fare for, at ThorsHammer hamrer på døren, kan jeg godt finde på at se, om jeg har flere Mouton Rothschild'er 1978 eller lignende tilbage – jeg kan nemlig ikke tåle al den kaffe. Og så bliver køleskabet støvsuget for gode oste. Så er frokosten hjemme. Hamrer regnen mod ruden, varmes jeg ekstra ved at tænke på alle de stakler, der skal ud i den. Men hvornår skal jeg komme til rabarbergrød? Det er jeg helt pjattet med. :P 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 12. Maj, 2014 (edited) jeg har en hjemmedag idag fordi jeg vil være sikker på at være frisk til i morgen..... det er det der med at lære at klæde sig på efter vejret... vi lærer det som små ...den burde sidde på rygraden... men ak.. så en hjemmedag påkrævet for Jasmin... men når man nu har taget en "jeg arbejder hjemmefra" dag på jobbet (heldigt at jeg er min egen chef *gg* ) så er det jo om at være ekstra god ved sig selv så man er kampklar dagen derpå... og det ved jeg der findes 1000 gode måder at gøre på.... de fleste af mine veninder trodser udgangsforbudet og kæmper sig vej ned efter Ben and Jerry is... det kan jeg godt tilslutte mig.... meeeeeen nu er jeg jo relativt artig (ind i mellem) så jeg går ikke længere end min havedør, for uden for den står der mega mange lækre kæmpe store friske rabarber... og de 2 liter grød med ekstra vanille er lige kogt færdig... så jeg forkæler altså mig selv med nykogt rabarbergrød når jeg gerne vil være i topform dagen efter en "sygedag" :D :D hvad gør du for at forkæle dig selv når der kommer sådan en dag ? Mmmm.... Lyder som en god dag, du har i dag, Jasmin... Skulle jeg forkæle mig selv en hel dag, uden tanke på børn, studie eller andre gøremål, ville jeg klart krybe under dynen med Hr. Nietzsche.. Nogen vil mene, at det er selvpineri, men han tilfredsstiller mig nu ret godt, den modne herre, så måske jeg også har masochistiske tendenser...? Ønsker dig en forrygende dag i morgen - og håber du bliver kampklar.. Redigeret 12. Maj, 2014 af Smuk Enlig Mor 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Maj, 2014 Skulle jeg forkæle mig selv en hel dag, uden tanke på børn, studie eller andre gøremål, ville jeg klart krybe under dynen med Hr. Nietzsche.. Nogen vil mene, at det er selvpineri, men han tilfredsstiller mig nu ret godt, den modne herre .... Jeg har faktisk læst en del Nietzsche. På originalsproget, vel at mærke, i et forsøg på at "brække" Thomas Mann op. Men jeg finder ham ingenlunde egnet til at tilfredsstille mig selv ved ... :D :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 12. Maj, 2014 Så hellere Susi og Leo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 12. Maj, 2014 Så hellere Susi og Leo. jeg kunne nu godt undvære leo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 12. Maj, 2014 Men jeg finder ham ingenlunde egnet til at tilfredsstille mig selv ved ... :D :D ... Forstår dig godt - du har jo også et langt bedre alternativ indenfor rimelig rækkevidde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 12. Maj, 2014 ... Forstår dig godt - du har jo også et langt bedre alternativ indenfor rimelig rækkevidde... Det har du da også :rolleyes: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 12. Maj, 2014 Det har du da også :rolleyes: Nemmerlig..! Og hvor er det skønt... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Maj, 2014 Jeg har faktisk læst en del Nietzsche. På originalsproget, vel at mærke, i et forsøg på at "brække" Thomas Mann op. Men jeg finder ham ingenlunde egnet til at tilfredsstille mig selv ved ... :D :D Det er en tysker ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Maj, 2014 ... Forstår dig godt - du har jo også et langt bedre alternativ indenfor rimelig rækkevidde... Især "langt" :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 12. Maj, 2014 (edited) jeg har en hjemmedag idag fordi jeg vil være sikker på at være frisk til i morgen..... det er det der med at lære at klæde sig på efter vejret... vi lærer det som små ...den burde sidde på rygraden... men ak.. så en hjemmedag påkrævet for Jasmin... men når man nu har taget en "jeg arbejder hjemmefra" dag på jobbet (heldigt at jeg er min egen chef *gg* ) så er det jo om at være ekstra god ved sig selv så man er kampklar dagen derpå... og det ved jeg der findes 1000 gode måder at gøre på.... de fleste af mine veninder trodser udgangsforbudet og kæmper sig vej ned efter Ben and Jerry is... det kan jeg godt tilslutte mig.... meeeeeen nu er jeg jo relativt artig (ind i mellem) så jeg går ikke længere end min havedør, for uden for den står der mega mange lækre kæmpe store friske rabarber... og de 2 liter grød med ekstra vanille er lige kogt færdig... så jeg forkæler altså mig selv med nykogt rabarbergrød når jeg gerne vil være i topform dagen efter en "sygedag" :D :D hvad gør du for at forkæle dig selv når der kommer sådan en dag ? Stakkels rabarber, sådan at koge grød på dem. Jeg tager lige et minuts stilhed... Hvis jeg har sådan en dag, hvor jeg kan mærke der er noget i kroppen og man vælger at blive hjemme, så er noget af det bedste en hyggedag på sofaen, med netflix som ven. Eller en god bog. Er det ikke sådan helt skidt, men kun halvt, så dyrker jeg en heftig times motion hjemme i stuen, det sammen med et par gode vitamin smoothies og så tidligt i seng. Så er jeg næsten altid 100% dagen efter. Redigeret 12. Maj, 2014 af Plaskeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 13. Maj, 2014 Total forkælelsen indeholder masser af god sex med smukke ivrige kvinder, et par timer med d'herrer Zappa, Dylan, Mozart, Wagner og andre; en god kop Darjeeling eller Assam; en god film; en let røget maltwhisky og lidt god mørkchokolade. Nogle stimulerende samtaler må også meget gerne indgå. Blot for at nævne nogle elementer. ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLadyMylena 435 Skrevet 13. Maj, 2014 For mig, er et af de bedste selvforkælelser... at lege med sig selv Det er gratis, lige ved hånden, sundt, giver en skøn energi & forløsning... & nej, man blir ikk blind af det.. siger jeg, som nu bruger kontaktlinser Go´ dag til alle *~ Mylena ~* 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 13. Maj, 2014 Jasmin, hvis du har adgang til rarbarber, så prøv kold rarbarbersuppe med vanilje is. Det smager simpelthen guddommeligt http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=3565 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Maj, 2014 For mig, er et af de bedste selvforkælelser... at lege med sig selv Det er gratis, lige ved hånden, sundt, giver en skøn energi & forløsning... & nej, man blir ikk blind af det.. siger jeg, som nu bruger kontaktlinser Go´ dag til alle *~ Mylena ~* Hi hi.... Lyder som dejlig selvforkælelse. og skulle det alligevel sætte sig på synet, så må Fie-pigen agere førerhund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLadyMylena 435 Skrevet 13. Maj, 2014 Ha..ha.. Blue... Det gør hun allerede i forvejen ! Det er hunden der går tur med mig på slæb 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 13. Maj, 2014 Jeg har holdt ego weekend. Har ikke engang taget opvasken. Flød på sofaen og havde en anelse ondt af mig selv. I går var jeg i Ålborg hvilket så betyder at jeg i dag kommer hjem til en meeeega opvask. Et drivhus fyldt med ukrudt. Og en stak rabarber i køleskabet som nok er blevet kedelige og bløde... Men skal lige have fri fra job. Har et hold studerende i dag. Så er nok først hjemme ved 21 tiden desværre. Nogen der giver en fodmassage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 13. Maj, 2014 Jeg har holdt ego weekend. Har ikke engang taget opvasken. Flød på sofaen og havde en anelse ondt af mig selv. I går var jeg i Ålborg hvilket så betyder at jeg i dag kommer hjem til en meeeega opvask. Et drivhus fyldt med ukrudt. Og en stak rabarber i køleskabet som nok er blevet kedelige og bløde... Men skal lige have fri fra job. Har et hold studerende i dag. Så er nok først hjemme ved 21 tiden desværre. Nogen der giver en fodmassage. Fod og alt det andet-massage Du ringer vare !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg