Gudinden med kæmpe patter 220 Skrevet for 8 timer siden Kl 17.23 tikker en sms ind Kl 17.37 ser jeg beskeden og svarer Manden skriver til mig på engelsk, så jeg svarer selvfølgelig på engelsk. Han spørger blandt andet om jeg er Thai. Jeg spørger om han overhovedet har set annoncen. Hans svar: can't remember Jeg skriver, at jeg er en hvid kvinde og læser han annoncen kan han også læse jeg er dansk. Manden svarer så på dansk: haha nå okay. Jeg skriver selvfølgelig også at han må hellere tjekke min annonce, for hvis han nu skulle komme forbi ville han da blive slemt forskrækket, hvis han forventer en petit Thai og der så står en bbw dansk kvinde Jeg tror bare jeg undrer mig. Svarer trods alt indenfor 15 min og han har allerede glemt hvem han har skrevet til. Hvordan i alverden kan man glemme hvem man har kontaktet indenfor så kort tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1093 Skrevet for 8 timer siden De laver sprede hagls metoden. Desværre en del der gør. Skriver til en masse, og ser hvem der svarer. Nok pga. De var liderlige lige i øjeblikket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nysgerrig321 50 Skrevet for 8 timer siden Tænker han nok har sendt samme besked til flere kvinder indenfor kort tid og har ikke lige kontolleret hvem der svarede tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 220 Skrevet for 8 timer siden Ahmen han ville da virkelig i kontakt. For han skrev både på Whatsapp og sms. Men når han så ikke ved hvem han skriver med, er det jo lidt omsonst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1063 Skrevet for 8 timer siden Kan godt forstå du syntes det er lidt mærkeligt. Nu er jeg jo også en af dem der skriver til jer - jeg skriver en sms, bliver der ikke svaret på den i løbet af kort tid, tænker jeg hun er optaget, eller hun er en af dem der ikke svare tilbage. så skriver jeg til den næste, nogle gange skal man skrive til 4/5 stykker før der er bid, ud af de 4/5 man så har skrevet til skriver en eller max 2 retur - jeg tænker så hvad blev der af resten??? så derfor venter vi ikke så længe, da vi ofte skal vente længe på respons, og hvergang er der nogle der aldrig vender tilbage. Derfor kan det jo ske man ikke lige ved hvem der vender retur, hvis man har læst 10 annoncer, og skrevet på de 5 der havde ens interesse. Det var nemmere i gamle dage, da der altid var en telefondame, der fik man respons med det samme - men det har i jo ikke mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 220 Skrevet for 7 timer siden Nu skriver du: hvis ikke der bliver svaret i løbet af kort tid. Hvad er din definition på kort tid? Jeg svarede ham inden for 15 min. Og samtidig hvis I skriver til flere... har I så ikke styr på hvem I skrive til. Jeg sendte ham et link til min annonce, fordi han kunne ikke huske min annonce... inden for det kvarter jeg svarede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakam1980 85 Skrevet for 6 timer siden Hej Gudinden med kæmpe patter Jeg synes det er mega god stil, den måde du hurtigt, præcist og konkret svarede retur til en mulig kunde Jeg skriver ikke så hurtigt, som den mulige kunde til flere på en gang, da jeg altid hvis muligt har læst annoncen fra glædespigen. Nogle gange, har jeg taget chancen ,og taget kontakt til glædespiger igennem eroguide, samt nogle gange har jeg ikke kunnet finde en annonce fra den pågældende glædespige. Jeg venter gerne på et svar i op til 2-3 timer, før jeg kontakter en ny glædespige. Årsagen er at jeg har sat forventninger op, til at jeg utrolig gerne vil mødes med den pågældende glædespige. Så selvom lysten hos mig er stor til sex eller massage, vil jeg hellere hvis muligt vente på svar, før jeg går videre til den næste.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2328 Skrevet for 6 timer siden fræk6 skrev, 1 time siden: så derfor venter vi ikke så længe, da vi ofte skal vente længe på respons, og hvergang er der nogle der aldrig vender tilbage. Nej men I har vel ikke mere travlt end I lige kan noterer i telefonen hvem der har hvilket nummer. Det er jo op til den enkelte hvordan I tackler at få en aftale. Men den der metode tænker jeg fører til rigtigt mange af de dårlige anmeldelser vi ser herinde. I møder i sidste ende op uden rigtigt at vide hvem eller hvad I kan forvente. Og med stor sandsynlighed til en af dem som bruger telefonen mens hun har sex. Gudinden med kæmpe patter skrev, for 1 time siden: Jeg skriver selvfølgelig også at han må hellere tjekke min annonce, for hvis han nu skulle komme forbi ville han da blive slemt forskrækket, hvis han forventer en petit Thai og der så står en bbw dansk kvinde Super godt håndteret. Jeg plejer at svare noget i stil med. “Så må du jo henvende dig næste gang du finder min annonce”. Jeg hjælper ikke med et link. Dem hvor et hul er et hul og de bare skal tømmes uanset ved hvem. Er ikke lige mit match. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 220 Skrevet for 6 timer siden SweettieDK skrev, for 9 minutter siden: Nej men I har vel ikke mere travlt end I lige kan noterer i telefonen hvem der har hvilket nummer. Det er jo op til den enkelte hvordan I tackler at få en aftale. Men den der metode tænker jeg fører til rigtigt mange af de dårlige anmeldelser vi ser herinde. I møder i sidste ende op uden rigtigt at vide hvem eller hvad I kan forvente. Lige præcis, tænk hvis han ikke havde spurgt om jeg var thai. Så havde han da fået et chok hvis han mødte op til mig. Og jeg tænker også bare at når manden både kontakter mig via SMS og Whatsapp, må han da vide hvem han skriver til. Og jeg svarede indenfor et kvarter. Så må han godt nok skrevet til mange, når han ikke kunne huske noget som helst om mig og min annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 220 Skrevet for 6 timer siden Kakam1980 skrev, for 22 minutter siden: Hej Gudinden med kæmpe patter Jeg synes det er mega god stil, den måde du hurtigt, præcist og konkret svarede retur til en mulig kunde Har ikke altid mobilen på mig eller tændt, men så snart jeg ser en besked, så svarer jeg hurtigst mulig. Med mindre manden skriver, at hvis jeg ikke kan svare indenfor et bestemt klokkeslæt skal jeg ikke skrive pga hans familie eller andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1759 Skrevet for 5 timer siden Altså nogle gange sidder jeg i bilen - på vej hjem og er egentligt ikke så følsom over for hvem jeg besøger. Derfor skriver jeg - og mens jeg venter skriver jeg måske igen til en anden. For at huske hvem jeg har skrevet til skriver jeg ofte hendes navn i teksten - så jeg kan finde hende igen. Mange glædespiger svarer fra et andet nummer, andre noget senere og andre igen giver ikke rigtige adresser. Jeg tror vi alle skal forstå at der er så mange måder at håndtere den slags relationer. Nogle planlægger og glæder sig i timer og dage, andre gør som mig, impulsivt og helst inden for 10-20 minutter skal jeg have kontakt og måske ovenikøbet også hudkontakt. Kan jeg ikke få det vælger jeg en anden. Det er jo netop ikke en kæresterelation jeg søger. Så 15 minutter - så har jeg altså allerede pikken rettet mod andre oaser. Præcis lige som jer - er vi kunder troløse, som når vi vælger en ret på en restaurant. Er den ene udsolgt vælger vi en anden, og går der 15 minutter før vi kan få svar - så vælger vi en anden restaurant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 220 Skrevet for 4 timer siden Fred med hvor hurtigt du skriver til en anden, men forhåbentlig ved du da hvem du har haft skrevet til når du så får svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2328 Skrevet for 4 timer siden Gudinden med kæmpe patter skrev, for 1 time siden: Og jeg tænker også bare at når manden både kontakter mig via SMS og Whatsapp, må han da vide hvem han skriver til. Ja jeg ville personligt dømme ham der til en decideret bevidst useriøs tidsspild henvendelse. Men den teori der fremsættes i denne tråd (og andre) skal nok være korrekt til andre situationer. Igen mænd må gøre som de vil, og ja helt klart også useriøse piger på markedet. Jeg laver aldrig aftaler med ankomst 10-15 min efter henvendelse. Og slutter af helt principielle årsager kommunikationen i situationen, hvis jeg på nogen måde mistænker de kører bil. Men det er en helt anden debat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1759 Skrevet for 2 timer siden Altså man kan godt skrive fra bilen inden man eksempelvis kører fra arbejde. Og mon det ikke igennem tiden er en gp eller to der heller ikke helt har styr på hvilken mand de skriver med og som ankommer hvornår… men jeg forstå da godt frustrationen- tænker bare det er en del af den type forretning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niceguyhimself 163 Skrevet for 2 timer siden fræk6 skrev, for 5 timer siden: Kan godt forstå du syntes det er lidt mærkeligt. Nu er jeg jo også en af dem der skriver til jer - jeg skriver en sms, bliver der ikke svaret på den i løbet af kort tid, tænker jeg hun er optaget, eller hun er en af dem der ikke svare tilbage. så skriver jeg til den næste, nogle gange skal man skrive til 4/5 stykker før der er bid, ud af de 4/5 man så har skrevet til skriver en eller max 2 retur - jeg tænker så hvad blev der af resten??? så derfor venter vi ikke så længe, da vi ofte skal vente længe på respons, og hvergang er der nogle der aldrig vender tilbage. Derfor kan det jo ske man ikke lige ved hvem der vender retur, hvis man har læst 10 annoncer, og skrevet på de 5 der havde ens interesse. Det var nemmere i gamle dage, da der altid var en telefondame, der fik man respons med det samme - men det har i jo ikke mere Har set flere skrive at de ikke får svar retur fra pigen, tror jeg kan tælle på en hånd, de gange jeg ikke har fået svar. Kan godt forstå man skriver til flere, hvis pigen ikke svarer. En gang skrev jeg til en om en aftale til næste dag, hun svarede så en uge efter, at hun var optaget den dag ha ha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg