Hop til indhold
Nb69

Første gang med en ladyboy?

Recommended Posts

Hejsa! 
Håber der er nogle der kan hjælpe. Jeg har læst nogle af jeres anmeldelse og der er noget der tænder mig. Jeg har aldrig været med en ladyboy men nu skal det være. Er der nogle der er bedre som førstegangsvalg eller er det bare at bestemme sig for en? 
Håber i kan hjælpe!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Nadie eller Malii" er det eneste korrekte svar, og der er riiiiiiiiiiigtig langt til svar nr 2. Afstand mellem de to tøser og konkurrenterne - for en debutant - er som afstanden mellem photoshopbilledet af en sydamerikansk trans og deres irl-udseende.

(NB jeg siger ikke de er de bedste for alle i alle situationer, men de er 1000% de bedste første gang til en der som OP virker lidt usikker på kønsdynamikken).

Del dette indlæg

Link til indlæg
ConnoisseurCph skrev, 1 time siden:

Nadie eller Malii

Enig. Jeg har ikke selv erfaring med Mabel men hun giver mig samme vibe som Nadie og Malii. For mig fungere det slet ikke hvis det ligner en mand med make up og i dame undertøj. 

Nadie og Malii er dog sikre valg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 1 time siden:

Enig. Jeg har ikke selv erfaring med Mabel men hun giver mig samme vibe som Nadie og Malii. For mig fungere det slet ikke hvis det ligner en mand med make up og i dame undertøj. 

Nadie og Malii er dog sikre valg. 

Jeg har ikke selv været ved Nadie eller malii, men jeg har været en del gange hos Mabel og kan sige hun fantastisk som start. Ellers vil jeg også lige nævne Jade, som desværre ikke har en aktiv profil lige pt, men hun er også fantastisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...