Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har også været på besøg hos Scandinavian Girl. 

Hun er sprød, meget lille og med forholdsmæssig store pæne silikonebryster. Sød, fræk og servicemindet.
Ikke stor indlevelse og meget dårlige engelskkundskaber - man kan ikke føre selv en simpel samtale. Det dur ikke for mig.

Jeg tror hun er etnisk russer eller fra de slaviske lande e.l. 
Hun var desværre for lille til jeg måtte tage hende analt. 

Jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gav hun en begrundelse for hvorfor det anale ikke gik? For har læst mig til, at hun tog ganske godt imod analt og overvejede hende netop grundet kombi af petite og anal :)?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skriver, at hun er fra Finland
Hun skriver da, et hun tager anal mod ekstra betaling
Måske havde hun bare fået nok pølse i rumpen den dag?
Hun er 165. Det er da forholdvis normalt. Det vil jeg ikke kalde lille med mindre du 210  og lige og lige så bred mellem øjnene, så vil du flække hende hvad enten det er alm. sex eller analt

Redigeret af Havkatten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg have bestilt og betalt for anal, men hun sagde jeg var for stor, da tøjet kom af.

Jeg tror ikke på Finland. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været hos hende mange gange nu og har altid haft en god stund med anal uden problemer. Hun tager den i røven så længe jeg kan og i alle stillinger uden problemer. Hendes Engelsk er ok, men er der ikke for at snakke. Syntes hun er en rigtig pleaser  så hun er pt. Min yngling gp for tiden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
CDHN skrev, for 1 time siden:

Jeg have bestilt og betalt for anal, men hun sagde jeg var for stor, da tøjet kom af.

Jeg tror ikke på Finland. 

Vil du sige, at du er stor, eller plejer du at få at vide, at du er meget stor? Jeg er selv et stykke over gennemsnittet ("huge" ifølge nogen) og SG ikke så meget som nævnte min størrelse, og jeg fik lov at gå i bund. Så måske er årsagen en anden eller en kombination af noget. Eller også har hun ændret på, hvad hun vil stå model til.

I mine ører lød det som en finsk accent. Andre har kommenteret, at de har set finsk på hendes telefon. Etnisk har hun et asiatisk twist. Måske halv samer, halv asiat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...