Hop til indhold

Kys efter blowjob m. CIM

Featured Replies

Skrevet
Pindebrænde skrev, for 2 minutter siden:

Det er HELE pointen i at jeg konkretisere

Fint. Stopper her. Synes stadig det er en underlig måde at konkretisere på. At blande sexuel orientering ind i det. Du allerede der indirekte skrev “I andre må være noget andet”. 
Men min pointe er ude og din så ha en go dag. 

Skrevet
Pindebrænde skrev, for 8 minutter siden:

kun hvis vi accepterer præmissen om, at der står "smagen af sperm" og ikke hvad der i virkeligheden står "slikke sperm ud af fissen"

Og du bliver ved. Det er fuldstændig ligegyldigt hvordan den sætning vendes. Du dømmer andre på deres svar. I et indlæg hvor du fra start inviterer alle svar. Men som sagt ha en go dag

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, Lige nu:

ha en go dag. 

i lige måde! Og tak for give dig tid til at svare. Det har jeg sat pris på.

ingen er overhovedet forkerte. Jeg fik noget ud af alle svar, også dem, som var til noget andet end mig. Ved ikke helt hvad der skulle være i vejen med at være biseksuel eller hvorfor det bliver set på som negativt.

synes det endte rigtig positivt. Nogle fik svaret, jeg fik svar og en konklusion - alle blev respekteret 

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 1 minut siden:

Du dømmer andre på deres svar

det er ikke min opfattelse og ej heller min intention, men kan godt se du mener det. Så forstår jeg bedre din reaktion

Skrevet

Jeg kender en pige, som godt kan lide at kysse efter jeg lige er kommet i munden på hende - og sende sæden over  i munden på mig - og så smager det egentlig ikke af noget - det er først når man sluger at det kan have en ram smag, der ligesom bliver hængende i halsen og det kan være en fordel med lidt cola til at skylle det ned - men ellers er de fleste piger hurtige til at spytte det ud, selvom det egentlig ikke er ulækkert eller farligt.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
afn2206 skrev, den 7.3.2026 at 18:59:

jeg slikker gerne sperm

har før slikket en andens sperm ud af en fisse

Og Ja sluger også spermen 

god weekend

• 1 month later...
Skrevet
SweettieDK skrev, den 9.3.2026 at 14:13:

Hvis en Gp må svare…

Gør en stor indsats for ikke at smage af fremmed sperm. 
Gæstens og mine væsker under besøget bliver der ikke taget så meget hensyn til og mindes ikke nogen som har sagt stop. 
I min optik.

Kan jeg sutte pik efter den har været i min fisse og har mine væsker på. Kan de også kysse efter udløsning I min mund. 
Dem som får rimming. Hvis de mener deres røv er ren nok til jeg kan slikke den. Er den også ren nok til vi kan kysse efter og modsat med min røv. 
Go hygiejne inden sex er vigtigt. 

Syntes det frækt at kysse snow ball tror det heder hun får sperm i munden og der kysses med sperm. Eller som du siger haft sex kommet i hende og den slikkes efter blandet med safter og kys. lækkert.

Skrevet

Jeg tænker ikke over det. Når først vi har smidt tøjet må jeg erkende at jeg lader situationen tage over. Og så nyder jeg bare kvinden

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.