Hop til indhold

Kys efter blowjob m. CIM

Featured Replies

Skrevet

et par stykker af de piger jeg har i tankerne at skulle mødes er kendte og eftertragtede på grund af deres blowjobs med megsfransk (cum in mouth) de fleste kunder kommer ikke for sexen

de samme piger tilbyder tungekys som en del af deres andre pakker med mere tid

hvad tænker I om at tungekysse med en gå som tilbyder blow uden? Tænker I over det? Er det er spørgsmål om hygiejne eller tanken om det? Har det betydning for dig om du kommer senere på dagen når der har været flere kunder igennem løbende?

er med på nogle bruger mundskyl og det er taget med i beregningen 

om du er til det eller ej, så håber jeg ikke nogen kommer til at blive udskammet, hvis de deler deres erfaringer. Man er altså ikke sart hvis man ikke gør eller klam hvis man gør

go' dag!

Skrevet

Det ville ikke genere mig, at tungekysse hende, hvis der er andre mænd der er kommet i munden på hende, tværtimod... synes kun det er frækt. 

Hvis muligt, så kommer jeg altid sidst på en piges vagt, netop fordi det tænder mig, at der har været flere mænd før mig :-)

Skrevet

Ved nærmere eftertanke, så vil jeg nok hellere tungekysse en pige før, jeg sprøjter hende i munden :wub:

Skrevet

Jeg synes bare det er ekstra fræk, og jeg elsker også når fissen smager af fremmed pik (ikke kondom) så er der ligesom varmet op i begge ender:D:P

Skrevet

Hvis en Gp må svare…

Gør en stor indsats for ikke at smage af fremmed sperm. 
Gæstens og mine væsker under besøget bliver der ikke taget så meget hensyn til og mindes ikke nogen som har sagt stop. 
I min optik.

Kan jeg sutte pik efter den har været i min fisse og har mine væsker på. Kan de også kysse efter udløsning I min mund. 
Dem som får rimming. Hvis de mener deres røv er ren nok til jeg kan slikke den. Er den også ren nok til vi kan kysse efter og modsat med min røv. 
Go hygiejne inden sex er vigtigt. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 4 minutter siden:

Go hygiejne inden sex er vigtigt. 

Jeg er enig
Jeg kysser gerne efter CIM og lader mig kysse efter at have slikket fisse

Skrevet
  • Author

jeg har læst jeres svar og tænker at min konklusion er, at jeg ikke kommer til at kysse med dem. Mine egne væsker og hendes væsker er ikke relevante i denne sammenhæng. Det handler om andres og om ikke at have lyst til at smage på det der har været før mit eget besøg.

så glemte jeg også at nævne, at jeg er heteroseksuel. Det giver go' mening hvis man personligt er til sæd eller fremmed pik generelt, men hele problemetstillingen falder til jorden hvis man i forvejen tænder på det.

for at kysse med dem skulle de virkelig gøre noget ud af hygiejne mellem hvert besøg, og jeg skulle nok se dem gøre det "ordentligt" foran mig, hvilket ikke er fair. Det er jo mig, som står med udfordring.

tusind tak for jeres svar! 

Redigeret af Pindebrænde

Skrevet
Pindebrænde skrev, for 4 timer siden:

min konklusion

Dejligt du er kommet til en konklusion på egne vegne. 

Pindebrænde skrev, for 4 timer siden:

jeg er heteroseksuel

Vil bare lige påpege de andre mænd kan også sagtens være heteroseksuelle, uden at have udfordringer med sæd. 
Som jeg hører det fra min kundegruppe. Tænder det nogen, at det er tydeligt den de besøger er prostitueret. Så ikke sæden, sæd/piksmag i sig selve men situationen. 

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 5 timer siden:

Vil bare lige påpege de andre mænd kan også sagtens være heteroseksuelle, uden at have udfordringer med sæd. 

hvis man tænder på sæd eller smagen af en anden mands penis, så synes jeg man skal stå ved at være biseksuel. Hvis de havde skrevet, at det var situationen, så havde jeg været enig med dig

Skrevet
Pindebrænde skrev, 1 time siden:

hvis man tænder på sæd eller smagen af en anden mands penis, så synes jeg man skal stå ved at være biseksuel. Hvis de havde skrevet, at det var situationen, så havde jeg været enig med dig

Læste du hele min kommentar?

Skrevet
afn2206 skrev, den 7.3.2026 at 18:59:

jeg slikker gerne sperm

har før slikket en andens sperm ud af en fisse

Tænder også på at Slikke en kvinde ren efter en anden har sprøjtet oppe i hende. Har gjort det masser af gangen, det er så frækt, har dog ikke lyst til MMQ. Men så frækt hvis hun kommer hjem til mig direkte fra et besøg hos en anden. 

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 4 timer siden:

Læste du hele min kommentar?

skriver du ikke at de sagtens kan være heteroseksuelle, når de skriver de er til sæd og smagen af fremmede mænd? Fordi det er jo ikke dine kunder som tænder på "tegn på brug", der bliver skrevet om.

Ellers skal du være velkommen til at uddybe 

Skrevet
Pindebrænde skrev, for 12 minutter siden:

skriver du ikke at de sagtens kan være heteroseksuelle, når de skriver de er til sæd og smagen af fremmede mænd?

Nej det er ikke det hun skriver. Du citerer kun noget af hendes indlæg men mangler den sidste linje. Her er kommentaren i sin helhed:

SweettieDK skrev, for 11 timer siden:

Som jeg hører det fra min kundegruppe. Tænder det nogen, at det er tydeligt den de besøger er prostitueret. Så ikke sæden, sæd/piksmag i sig selve men situationen. 

Pointen er at det tænder nogle mænd, at det er tydeligt at den GP de besøger er prostitueret. Underforstået, det der tænder er at hun har haft sex med andre mænd før dem.

Som hun skriver er det netop IKKE smagen af fremmed pik/sæd der tænder, men tanken om at der har været andre på besøg.

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 1 minut siden:

Som hun skriver er det netop IKKE smagen af fremmed pik/sæd der tænder, men tanken om at der har været andre på besøg.

men... men... det skriver de kommentarer til mit opslag? Og det er dem hun refererer til? 

Fisken16 skrev, den 9.3.2026 at 09:44:

Jeg synes bare det er ekstra fræk, og jeg elsker også når fissen smager af fremmed pik (ikke kondom) så er der ligesom varmet op i begge ender:D:P

Skrevet
Pindebrænde skrev, for 28 minutter siden:

Fordi det er jo ikke dine kunder

Troede det var kunder generelt. 

Pindebrænde skrev, den 7.3.2026 at 16:23:

håber jeg ikke nogen kommer til at blive udskammet,

Men du vælger nu at definere deres sexualitet, hele dit spørgsmål falder til jorden hvis du kun ønsker svar fra folk der er enige med dig. 

Hvorfor begynde at understrege du er hetero. 

Skrevet
Pindebrænde skrev, for 7 minutter siden:

men... men... det skriver de kommentarer til mit opslag? Og det er dem hun refererer til? 

Fisken16 skrev, den 9.3.2026 at 09:44:

Nej hun refererer til dit første indlæg som startede tråden.

Du citerer en helt anden bruger som kommer med sin egen mening, jeg tror du får blandet de forskellige meninger sammen, som kommer fra forskellige brugere.

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 2 minutter siden:

Men du vælger nu at definere deres sexualitet

nej, det gør jeg ikke 

SweettieDK skrev, for 4 minutter siden:

hele dit spørgsmål falder til jorden hvis du kun ønsker svar fra folk der er enige med dig. 
Hvorfor begynde at understrege du er hetero. 

jeg ønsker svar fra andre, som står i samme situation som mig. Hvis man godt kan lide sæd i forvejen, så falder hele svaret til jorden. Hvorfor i alverden skulle du så tænke over det? 

hvis jeg spørger om det er nemt at sortere tomaterne fra salaten fordi jeg ikke bryder mig om tomater, så er det mindre relevant for dem der i forvejen godt kan lide tomater? 

så ved at understrege jeg er hetro, så giver det mere kontekst

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 5 minutter siden:

Du citerer en helt anden bruger som kommer med sin egen mening, jeg tror du får blandet de forskellige meninger sammen

ja, fordi det er ham jeg refererer til. Det er dig selv, som blander dem sammen. 

HUN skriver det ikke, HAN gør.

Det er sgu lidt kikset at prøve at lege tolk, når du slet ikke er indblandet eller kan finde ud af at læse. I beskeden lige efter kommenterer hun selv på misforståelsen

Skrevet
Pindebrænde skrev, for 7 minutter siden:

jeg ønsker svar fra andre, som står i samme situation som mig

Det indikerer dit indledende skriv på ingen måde. 

Pindebrænde skrev, den 7.3.2026 at 16:23:

om du er til det eller ej, så håber jeg ikke nogen kommer til at blive udskammet, hvis de deler deres erfaringer. Man er altså ikke sart hvis man ikke gør eller klam hvis man gør

Og jo du stempler dem som bisexuelle fordi de tænder på smagen af sperm. Jeg giver dig en anden vinkel på tingene.

At der kan lægge mere bag “at tænde på sperm”

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, Lige nu:

det ved jeg godt! Det er HELE pointen i at jeg konkretisere det og også kommer med hvad jeg stadig fik ud af deres gode svar!

SweettieDK skrev, for 2 minutter siden:

fordi de tænder på smagen af sperm.

ikke smagen af sperm. At slikke sperm ud af fissen. 

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 3 minutter siden:

Han havde fanget min pointe i sit første indlæg. 

kun hvis vi accepterer præmissen om, at der står "smagen af sperm" og ikke hvad der i virkeligheden står "slikke sperm ud af fissen"

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.