Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

God fredag venner.

Er der nogen som har besøgt Jenny i Høje Taastrup efter at hun er kommet tilbage fra ferie? Og hvilken form hun er i?

Jeg har forsøgt at komme igennem til huset men kommer ikke frem.

Kunne ellers godt trænge til at blive rusket lidt rundt af hende

Ha en god fredag derude

Skrevet

Takker :)  Sidste spørgsmål. Er hendes rimming overfladisk eller dyb, med tungen langt oppe?

• 1 month later...
Skrevet

Er der nogen der ved hvad 1 times FP/GFE (fuld pakke) koster med Jenny? De skriver det ikke på deres hjemmeside - kun at det koster 1.200kr for en times massage med B2B. Jeg ringede derud engang og spurgte, og der ville de ikke oplyse, men sagde at man skulle komme derud, så talte man om det..

Skrevet

Du skal nok regne med noget mere end 1.200 for en time. Jennys priser er vist i den dyrere ende for et besøg på en thai-klinik, men de har nok en grund til at de ikke oplyser priser for FP, så derfor vil jeg heller ikke være mere præcis i et åbent forum.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.