Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 11. Maj, 2014 TAK alle sammen..! - Skønt med så varm en velkomst, altså 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Maj, 2014 Også velkommen herfra og alt held og lykke i dit nye " job" / hygge beskæftigelse smil. Mange knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 12. Maj, 2014 Også velkommen herfra og alt held og lykke i dit nye " job" / hygge beskæftigelse smil. Mange knus Line Mange tak, Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pikorous 19 Skrevet 15. Maj, 2014 (edited) XXX Jeg bryder mig ikke om kivinder der gør forskel mellem gamle og unge og dansker og uddlæninge. Redigeret 15. Maj, 2014 af pikorous Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille-bror 13 Skrevet 15. Maj, 2014 Bryder mig ikke om kvinder der sælger sig selv for penge og samtidigt gøre forskel på mand, der er af udelandske udsende eller skandinavisk. Så ingen brok, når resten af samfundet nedgør glædenspiger for at være i bunden af dette. Jeg må erkende jeg har svært ved at forstå du som aktiv bruger af prostituerede, ikke kan lide de sælger sig selv for penge. Der er vel stadig ingen der har tvunget dig til at benytte dig af deres ydelser, hvis du finder det så frastødende? Men hvad værre er: Jeg er HELT sikker på at jeg er i bås med stort set alle andre eroguide brugere, OG store dele af "folk udenfor" når jeg venligst frabeder mig at du inkluderer "os", blandt dem der NEDGØR GLÆDESPIGER. Det skriver du jo "resten af samfundet gør". Men det bliver da for alvor interessant at du mener glædespiger er BUNDEN AF SAMFUNDET. Hvis DU vælger/bliver nødt til at BETALE DEM for sex - er du så ikke næsten per definition ENDNU lavere, end dem som du ellers betegner som "BUNDEN"? bare en tanke eller tre... mvh 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 15. Maj, 2014 XXX Jeg bryder mig ikke om kivinder der gør forskel mellem gamle og unge og dansker og uddlæninge. Jamen så er det jo skønt, at det er en fri verden vi lever i, og du har mulighed for at undgå mig... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 15. Maj, 2014 Hmmm ham pikansjos er da ikke særlig rar. Jeg vil altså ikke undgå dig, for jeg syntes nu at du er ret dejlig og mener nu at det er fair nok at i selv vælger, hvem i vil være sammen med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. Maj, 2014 XXX Jeg bryder mig ikke om kivinder der gør forskel mellem gamle og unge og dansker og uddlæninge. så er jeg sandelig glad for at der ikke er nogen risiko for at du dukker op ved min dør for jeg kan ikke fordrage mænd der ikke synes man har ret til selv at vælge hvem man har lyst til at gå i seng med... jeg glæder mig til at du skal lære din egen datter om det synspunkt jeg har citeret her: kan i se farmand for jer "min søde lille pige... når du nu bliver sexuelt aktiv, så må du ikke gøre forskel - du skal kneppe med alle uanset om de er perler, har et bmi på 45, er grimme, dumme, urenlige eller fra en verden der synes du er mindre værd bare fordi du er kvinde..." - for du må ikke gøre forskel på mænd... alle har ret til at kneppe dig!! - hvis du gør forskel bryder far sig ikke om dig!!" fantastisk lærdom at sende videre til sine døtre 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 15. Maj, 2014 så er jeg sandelig glad for at der ikke er nogen risiko for at du dukker op ved min dør for jeg kan ikke fordrage mænd der ikke synes man har ret til selv at vælge hvem man har lyst til at gå i seng med... jeg glæder mig til at du skal lære din egen datter om det synspunkt jeg har citeret her: kan i se farmand for jer "min søde lille pige... når du nu bliver sexuelt aktiv, så må du ikke gøre forskel - du skal kneppe med alle uanset om de er perler, har et bmi på 45, er grimme, dumme, urenlige eller fra en verden der synes du er mindre værd bare fordi du er kvinde..." - for du må ikke gøre forskel på mænd... alle har ret til at kneppe dig!! - hvis du gør forskel bryder far sig ikke om dig!!" fantastisk lærdom at sende videre til sine døtre haha sådan Jasmin Ikke lige den "visdom" jeg prøver at indprente i mine børn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 15. Maj, 2014 Jeg bryder mig ikke om kivinder der gør forskel mellem gamle og unge og dansker og uddlæninge. Hej med dig Pikorous. Jeg, tænker nu. Det er synd du ikke, kan se ud over din egen næsetip. Det er vel styrken i mennesker. At de har det valg, At kunne vælge fra. Vi lever da heldigvis ikke. I en stat. Hvor der skal dikterer. Hvad vi skal og ikke skal lide. Ja på jævn jysk. Du vælger i den grad selv hvilke mennesker, du vil omgås. Og mon ikke også Smuk enlig mors indlæg. Beviser, at hun er et menneske der værner om de mennesker hun er sammen med, for at give dem de bedste oplevelse. Nå ja, har da også. Lidt svært ved at, se hvor SEM. I denne tråd. Nævner noget om Gamle, unge og udlændinge. (har været ved Louis Nielsen) Men nu vil, jeg ikke afsporer SEM tråd mere. Synes nu. Hun har, skrevet et flot indlæg. Og er vist ikke den eneste der synes det. Bare en tanke. SEM. Bare bliv ved med, at bestemme selv KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Maj, 2014 Endnu en af de der ikke skal fodres folkens... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 15. Maj, 2014 (edited) XXX Jeg bryder mig ikke om kivinder der gør forskel mellem gamle og unge og dansker og uddlæninge. Det er en virkelighed, som du bliver nødt til at acceptere. Pigerne (bortset fra visse handlede) er i branchen på egne præmisser, og derfor er det også dem, der bestemmer spillereglerne. Længere er den ikke. Hvis der var piger, der f.eks ikke modtog uomskårne - visse afrikanere finder det ulækkert - må de da have lov til at sige fra. Man kan ikke tvinge nogen til noget, og det ville garanteret også blive en dårlig oplevelse. For begge. Redigeret 15. Maj, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 16. Maj, 2014 Hmmm ham pikansjos er da ikke særlig rar. Jeg vil altså ikke undgå dig, for jeg syntes nu at du er ret dejlig og mener nu at det er fair nok at i selv vælger, hvem i vil være sammen med Skidt pyt med ham pikansjosen - den slags er alligevel ikke min livret... Til gengæld kan jeg ret godt lide toddy'er - de varmer så dejligt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 16. Maj, 2014 Det er en virkelighed, som du bliver nødt til at acceptere. Pigerne (bortset fra visse handlede) er i branchen på egne præmisser, og derfor er det også dem, der bestemmer spillereglerne. Længere er den ikke. Hvis der var piger, der f.eks ikke modtog uomskårne - visse afrikanere finder det ulækkert - må de da have lov til at sige fra. Man kan ikke tvinge nogen til noget, og det ville garanteret også blive en dårlig oplevelse. For begge. Det er nemmerlig rigtigt..! - Heldigvis et privilegium de fleste danske piger er velsignet med... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 16. Maj, 2014 (edited) Hej med dig Pikorous. Jeg, tænker nu. Det er synd du ikke, kan se ud over din egen næsetip. Det er vel styrken i mennesker. At de har det valg, At kunne vælge fra. Vi lever da heldigvis ikke. I en stat. Hvor der skal dikterer. Hvad vi skal og ikke skal lide. Ja på jævn jysk. Du vælger i den grad selv hvilke mennesker, du vil omgås. Og mon ikke også Smuk enlig mors indlæg. Beviser, at hun er et menneske der værner om de mennesker hun er sammen med, for at give dem de bedste oplevelse. Nå ja, har da også. Lidt svært ved at, se hvor SEM. I denne tråd. Nævner noget om Gamle, unge og udlændinge. (har været ved Louis Nielsen) Men nu vil, jeg ikke afsporer SEM tråd mere. Synes nu. Hun har, skrevet et flot indlæg. Og er vist ikke den eneste der synes det. Bare en tanke. SEM. Bare bliv ved med, at bestemme selv KK Det jeg tror at ham pikansjosen... ups... Pikorous (kan ikke ramme tasterne så tidligt om morgenen) hentyder til, er mine krav i min annonce... Her frabeder jeg mig nemlig henvendelser fra udlændinge samt herrer under 30 år, da jeg pr, erfaring ved, at udlændinge (de fleste) har en tendens til at behandle kvinder respektløst. Samtidig tænder jeg bare ikke på de heeelt unge - kan godt lide en moden og erfaren mand, som jeg også kan have en dialog med efterfølgende... Så ja, min ret til at bestemme selv er uændret... Redigeret 16. Maj, 2014 af Smuk Enlig Mor 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 16. Maj, 2014 så er jeg sandelig glad for at der ikke er nogen risiko for at du dukker op ved min dør for jeg kan ikke fordrage mænd der ikke synes man har ret til selv at vælge hvem man har lyst til at gå i seng med... jeg glæder mig til at du skal lære din egen datter om det synspunkt jeg har citeret her: kan i se farmand for jer "min søde lille pige... når du nu bliver sexuelt aktiv, så må du ikke gøre forskel - du skal kneppe med alle uanset om de er perler, har et bmi på 45, er grimme, dumme, urenlige eller fra en verden der synes du er mindre værd bare fordi du er kvinde..." - for du må ikke gøre forskel på mænd... alle har ret til at kneppe dig!! - hvis du gør forskel bryder far sig ikke om dig!!" fantastisk lærdom at sende videre til sine døtre Jasmin for s****..! TAK..! - for at sætte tingene på spidsen - og i perspektiv... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. Maj, 2014 Skidt pyt med ham pikansjosen - den slags er alligevel ikke min livret... Til gengæld kan jeg ret godt lide toddy'er - de varmer så dejligt... Toddy'er varmer dejligt Det har du helt ret i, men rumtoddy'er gør ondt i hovedet dagen efter. Dem skal du ikke involvere dig med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
K-babs 1 Skrevet 25. Maj, 2014 Selvfølgelig har tøserne, der af egen god vilje dyrker dette bijob, selv lov at vælge hvem de vil have som kunder.. Synes bare ikke det er ok Smuk enlig mor at du nærmest generaliserer mht udlændinge der behandler kvinder respektløs. Ved godt du skrev i parantes de fleste, men nu er jeg selv udlænding, og min syn på kvinder er at de er hellige og skal alle behandles som gudinder, især dem vi elsker og elsker med. Så det gør lidt ondt du skriver sådan. Når jeg ved at alle udlændinge JEG som udlænding kender, tænker det samme som mig. Men ellers er det selvfølgelig fair at du sorterer din målgruppe, det er trods alt dig der skal dyrke sex med dem.. Ellers held og lykke med det, og jeg håber jeg en dag får dig overtalt til at mødes med mig hav en god dag allesammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 25. Maj, 2014 Selvfølgelig har tøserne, der af egen god vilje dyrker dette bijob, selv lov at vælge hvem de vil have som kunder.. Synes bare ikke det er ok Smuk enlig mor at du nærmest generaliserer mht udlændinge der behandler kvinder respektløs. Ved godt du skrev i parantes de fleste, men nu er jeg selv udlænding, og min syn på kvinder er at de er hellige og skal alle behandles som gudinder, især dem vi elsker og elsker med. Så det gør lidt ondt du skriver sådan. Når jeg ved at alle udlændinge JEG som udlænding kender, tænker det samme som mig. Men ellers er det selvfølgelig fair at du sorterer din målgruppe, det er trods alt dig der skal dyrke sex med dem.. Ellers held og lykke med det, og jeg håber jeg en dag får dig overtalt til at mødes med mig hav en god dag allesammen Hmmm... Husker ikke helt det indlæg, du refererer til, så måske du vil hjælpe mig med et evt. link..? Har bestemt ikke været min hensigt at agere nedladende og fordømmende, men de erfaringer jeg har med udlændige, er ikke de mest erindringsværdige... Desværre... Dog skal det også nævnes, at jeg helt sikkert har haft nogle helt unikke oplevelser, med udlændige, men de opvejer desværre ikke helt de dårlige... Derfor mit krav... Endnu engang beklager jeg, hvis du føler dig trådt for nært... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg