Hop til indhold
Prikken

New sexy thaigirl - Ikast

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/302744

Titlen på annoncen er noget misvisende, da massøren har været i landet mange år iflg hende selv. Og så vidt jeg ved også på denne adresse i flere år.

Anyways, hun er en meget venlig og sød dame med en flot krop. Ikke typisk thai-udseende, meget højere, nærmest som en flot nordisk dame.

Lokalet meget lille, dog plads til briks og et stort spejl :)

Den fordeling jeg fik var 90 % massage og 10% af det sjove. Massagen var grundig og god. Stort set ingen pirring undervejs. Selv efter hun havde smidt kjolen og var nøgen, fortsatte hun med massagedelen - og jeg blev helt i tvivl, om hun havde glemt den sjove del.

B2b varede vel et par minutter totalt. Og mht det efterfølgende HJ nåede vi da i mål, men det var ikke noget, jeg behøver at gentage.

Muligvis var det et spørgsmål om kemi eller mig der havde en dårlig dag. Men den sjove del var helt uinteressant og virkede meget rutinepræget.

Hvis du kan tænde alene på en flot krop, kan du sikkert få en udmærket oplevelse. Men jeg er mere til en kvinde med et glimt i øjet og lidt engagement.

Hun talte meget for at jeg skulle komme igen, så jeg tror hun gerne vil have kunder. Somme tider er kemien der bare ikke, så det er muligt, at du kan få en bedre tur, men jeg kommer ikke igen.

Jeg valgte nr.4 i hendes menu. Jeg holdt ikke øje med klokken, men jeg tror jeg fik meget mere tid end de 60 min jeg betalte for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...