Hop til indhold

New sexy thaigirl - Ikast

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/302744

Titlen på annoncen er noget misvisende, da massøren har været i landet mange år iflg hende selv. Og så vidt jeg ved også på denne adresse i flere år.

Anyways, hun er en meget venlig og sød dame med en flot krop. Ikke typisk thai-udseende, meget højere, nærmest som en flot nordisk dame.

Lokalet meget lille, dog plads til briks og et stort spejl :)

Den fordeling jeg fik var 90 % massage og 10% af det sjove. Massagen var grundig og god. Stort set ingen pirring undervejs. Selv efter hun havde smidt kjolen og var nøgen, fortsatte hun med massagedelen - og jeg blev helt i tvivl, om hun havde glemt den sjove del.

B2b varede vel et par minutter totalt. Og mht det efterfølgende HJ nåede vi da i mål, men det var ikke noget, jeg behøver at gentage.

Muligvis var det et spørgsmål om kemi eller mig der havde en dårlig dag. Men den sjove del var helt uinteressant og virkede meget rutinepræget.

Hvis du kan tænde alene på en flot krop, kan du sikkert få en udmærket oplevelse. Men jeg er mere til en kvinde med et glimt i øjet og lidt engagement.

Hun talte meget for at jeg skulle komme igen, så jeg tror hun gerne vil have kunder. Somme tider er kemien der bare ikke, så det er muligt, at du kan få en bedre tur, men jeg kommer ikke igen.

Jeg valgte nr.4 i hendes menu. Jeg holdt ikke øje med klokken, men jeg tror jeg fik meget mere tid end de 60 min jeg betalte for.

Skrevet

Har fået massage af hende i mange år. Sidst jeg besøgte hende for ca. 14 dage siden syntes jeg at hun virkede trist og træt. Hun så lidt gammel og slidt ud. Besluttede mig for at jeg fremover ville stoppe med at besøge hende, selvom jeg altid har fået en super massage, samt det der følger og nydt at komme hos hende

Skrevet
  • Author

Tak for info :)

Måske er hun kørt træt i jobbet. I hvert fald fik jeg det indtryk, at hun er mere interesseret i massagen end resten. 

Skrevet

Hvis man læser hendes beskrivelse af hendes ydelser, så kan der ikke være meget tvivl.

Du kan få massage med hj som afslutning, det er kun tidsforskellen der afgør prisen…

Personligt er jeg stoppet med at besøge hende pga jeg bor langt fra hende nu, men da jeg besøgte hende var det fuld pakke og det var rigtig godt.

Nu ville jeg fravælge hende pga den mindre pakke, men massage dét kan hun.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.