McLovin 622 Skrevet for 2 timer siden Jeg har endelig besluttet mig for at give Berlin en chance i slutningen af april. Indrømmet, det har aldrig været den by, der stod øverst på min ønskeliste, men nu skal min wanderlust udfordres af noget nyt territorium. Jeg er på jagt efter jeres bedste tips til at gøre turen gennemført. Jeg leder både efter de der helt skarpe foodspots, som man ikke bare finder på Tripadvisor, og selvfølgelig de vigtigste do’s and don’ts, når man bevæger sig rundt i byen. Men når vi nu er her... lad os tale om sex-scenen. Jeg er stadig lidt i syv sind omkring Artemis. Er det reelt besøget værd, eller bliver det for industrielt og 'samlebånds-agtigt'? Jeg har også kigget på Lucy Luxley (if you know, you know), men en minimumbooking på 2 timer og nogen lidt spicy priser, er det måske lige i overkanten til mit temperament denne gang. Findes der nogle alternativer eller gemte perler, som fanger den der autentiske, beskidte, men lækre Berlin-vibe? Jeg er åben for det meste – både med og uden tøj på. Hvad siger eksperterne herinde? Er der nogen underlæggende spilleregler som der måske ikke er så fremtrædende her hjemme? Er det trygt at opsøge sexscenen eller er der lidt Budapest vibe (som ja, er den by som jeg har oplevet den mest utrygge hustler mentalitet i, over flere omgange) Disclaimer: jeg har forsøgt at søge, men igen lader det til at Artemis er det mest omtalte når Berlin bliver nævnt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg