Geddebuk 8 Skrevet for 5 timer siden Jeg har tænkt over, at det nok er flest mænd som er medlem på eroguide.dk og annoncelight.dk. Jeg ser dog, at en del GP´ er er medlemmer og at de af og til kommenterer eller laver egne indlæg. Kan ikke huske at have set en “almindelig” kvinde lave opslag eller kommentarer herinde. Findes der kvinder som er medlemmer her på eroguide? Findes der kvinder som er medlem eller følger med på annoncelight? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Comp 45 Skrevet for 5 timer siden Jo det er der, de kommenterer lystig, og er nok blevet singel for nyligt jeg finder selv ud… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9604 Skrevet for 5 timer siden Du kan kende dem på, at deres profilnavn står med rødt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 519 Skrevet for 5 timer siden (edited) Jeg kunne godt forestille mig enkelte kvinder, der udgiver sig for at være mænd, som debatterer prostitution herinde, men derudover er der nok ikke mange kvindelige brugere. Redigeret for 5 timer siden af W.C. Fields 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5593 Skrevet for 4 timer siden TheVoice skrev, for 37 minutter siden: Du kan kende dem på, at deres profilnavn står med rødt Ikke helt korrekt. Det er GPerne, som er lyserøde. Hvis man er kvinde, men ikke glædespige, så opretter man sig som medlem, præcis som os mænd. Der er et par enkelte kvindelige medlemmer, som er oprettet som “medlem”, men ikke mange. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg