Hop til indhold

Er der kvinder som er medlem herinde?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har tænkt over, at det nok er flest mænd som er medlem på eroguide.dk og annoncelight.dk.

Jeg ser dog, at en del GP´ er er medlemmer og at de af og til kommenterer eller laver egne indlæg.

Kan ikke huske at have set en “almindelig” kvinde lave opslag eller kommentarer herinde.

Findes der kvinder som er medlemmer her på eroguide?

Findes der kvinder som er medlem eller følger med på annoncelight?

Skrevet

Jo det er der, de kommenterer lystig, og er nok blevet singel for nyligt 

jeg finder selv ud… 

Skrevet

Jeg kunne godt forestille mig enkelte kvinder, der udgiver sig for at være mænd, som debatterer prostitution herinde, men derudover er der nok ikke mange kvindelige brugere.

Redigeret af W.C. Fields

Skrevet
TheVoice skrev, for 37 minutter siden:

Du kan kende dem på, at deres profilnavn står med rødt

Ikke helt korrekt. Det er GPerne, som er lyserøde. Hvis man er kvinde, men ikke glædespige, så opretter man sig som medlem, præcis som os mænd. Der er et par enkelte kvindelige medlemmer, som er oprettet som “medlem”, men ikke mange.

Skrevet

Man kan jo angive køn, når man opretter sin profil (det er frivillligt), og der vil jo nok stå kvinde, hvis man er interesseret i, at det vises.

Ellers kan jeg godt forestille mig, at kvindelige medlemmer vil få en masse uønskede henvendelser ved at være synlige.

Måske en forklaring, hvis der ikke er nogen, der reagerer.

Skrevet
Geddebuk skrev, for 2 timer siden:

Jeg kunne tænke mig at nogle af kvinderne reagerede på denne tråd.

Hmm. Du får da ellers svar på dine spørgsmål. Men du vil måske hellere i dialog med en kvinde, så du kan høre det samme fra hende?

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Hmm. Du får da ellers svar på dine spørgsmål. Men du vil måske hellere i dialog med en kvinde, så du kan høre det samme fra hende?

Jeg får alene svar som er formodninger :)

Derfor kunne det være interessant at høre fra de kvindelige medlemmer.

Og Nej. Der er ingen skjulte dagsordener som f. eks. at jeg ønsker kontakt med kvinder eller lignende. I så fald havde jeg skrevet det. ;)

• 1 month later...
Skrevet

Jeg er 'alm.' kvinde og medlem. Jeg følger også med på andre sites men eroguide er mit foretrukne landingpagex😅 Jeg har i flere år fyldt med og blander mig også gerne hvis der er indlæg Der byder til det. Dog har jeg måtte skifte profil ud med en ny, af private årsager.

Eroguide giver mig masser af stof til hjernen, en finger på pulsen og ikke mindst stor glæde og tilfredsstillelse, da langt det meste også tænder mig. Selv har jeg aldrig været ude i at tilbyde mig selv, selvom mit hoved er fyldt med psyko mange ideer og plots😅

Jeg er i forhold på 3. år efter 7 års Singleliv. Jeg er endda fraskilt og ca 40 år😅😅

Min kæreste ved ikke at jeg følger med fx. her.. vi er langt fra enige om hvad et frækt sexliv er, så jeg har intet issue i at bruge tid på fx eroguide, som andre scroller IG .

Any questions..??? 😅😅

Skrevet
  • Author
flowerG skrev, den 4.4.2026 at 12:50:

Jeg er 'alm.' kvinde og medlem. Jeg følger også med på andre sites men eroguide er mit foretrukne landingpagex😅 Jeg har i flere år fyldt med og blander mig også gerne hvis der er indlæg Der byder til det. Dog har jeg måtte skifte profil ud med en ny, af private årsager.

Eroguide giver mig masser af stof til hjernen, en finger på pulsen og ikke mindst stor glæde og tilfredsstillelse, da langt det meste også tænder mig. Selv har jeg aldrig været ude i at tilbyde mig selv, selvom mit hoved er fyldt med psyko mange ideer og plots😅

Jeg er i forhold på 3. år efter 7 års Singleliv. Jeg er endda fraskilt og ca 40 år😅😅

Min kæreste ved ikke at jeg følger med fx. her.. vi er langt fra enige om hvad et frækt sexliv er, så jeg har intet issue i at bruge tid på fx eroguide, som andre scroller IG .

Any questions..??? 😅😅

Hej FlowerG.

Skønt at der endelig er en kvinde som giver sig til kende og tak for at fortælle om dig selv og hvad du får ud af at være medlem her.

God Påske

Skrevet
Th3M3lt skrev, for 19 timer siden:

Ja Flower, hvad er det som tænder dig herinde?

At læse om mænds oplevelser, deres præferencer, adfærd... Jeg ville gi min højre arm for at min kæreste var med på at jeg 'gav tilladelse' til at besøge en pige, efter hans præference ønske, men hvor jeg skulle deltage som observatør Jeg er selv helt klart til noget der minder om cuckold-hotwife-bull - helst er jeg styret af en lettere dominerende mand og nedladende tale er strengt forbudt. Men min kæreste, er ikke interesseret i det. Som den gode kvinde, lukkede jeg derfor ned for det og tog afsked med min hemmelige autoritet gennem flere år 😭Da jeg er total grounded og har en meget høj bevidsthed omkring min seksualitet, lyst, og min grænser, er fantasien derfor stærk i en lidt omvendt leg, med min kæreste som det svage led..at se og høre ham blive brugt af en fræk og dygtig pige, er fuldstændig uimodståelig. Men han er umulig at overbevise. Specielt fordi han har kendskab til miljøet fra fortiden og endda har haft et forhold til en pige i 'erhvervet'.

Hans fortid og min fortid er derfor med til at sparke til ilden. . Og derfor endte jeg her, for længe siden😅

I har kraftedeme de lækreste fortællinger..

Skrevet
  • Author

FlowerG.

Tak for indspark og fortælling om dit liv. Jeg tror det er af samme eller lignende årsager de fleste mænd havner herinde.

Jeg håber der er flere kvinder som vil give sig til kende nu hvor du er startet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.