Hop til indhold
Keep it simple

Thai oplevelse ved 6270 Tønder

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/450305

Ved godt det er min første skriv i dag Da jeg igen er blevet single. Jeg har været udmeldt i 5 år men tænkte nu ville jeg lige byde ind med en lækker oplevelse i Sønderjylland - normalt bevæger jeg mig ikke væk fra Vejle området men arbejdet kaldte den vej..Jeg havde god sms kontakt på engelsk med hende..Det der dragende mig var hendes slanke body og hun tilbød rimming begge veje hvilket tænder mig mega ..Jeg bestilte en halv time included superfransk 69 lækker sex og kys ( lidt tante kys ) med helt ok ..hun sutter og slikker vildt godt og tro mig min krans fik den store slikke tur .. Til sidst kom jeg oppe i hende bagfra .. alt er med kondom undtagen super fransk .. Priserne er det samme som jer betaler i Vejle ..Men et besøg værd for jer der kommer i det område og ja jeg fik først det rigtige bynavn da jeg sms med hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Ligger stedet diskret eller midt i en by? Det svinger lidt med annoncerne fra det område. 

Er billederne ægte/retvisende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 21 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Ligger stedet diskret eller midt i en by? Det svinger lidt med annoncerne fra det område. 

Er billederne ægte/retvisende?

Det ligger ud til en hovedvej. 

Ja de er retvisende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keep it simple skrev, den 24.2.2026 at 14:04:

https://annoncelight.dk/showad/450305

Ved godt det er min første skriv i dag Da jeg igen er blevet single. Jeg har været udmeldt i 5 år men tænkte nu ville jeg lige byde ind med en lækker oplevelse i Sønderjylland - normalt bevæger jeg mig ikke væk fra Vejle området men arbejdet kaldte den vej..Jeg havde god sms kontakt på engelsk med hende..Det der dragende mig var hendes slanke body og hun tilbød rimming begge veje hvilket tænder mig mega ..Jeg bestilte en halv time included superfransk 69 lækker sex og kys ( lidt tante kys ) med helt ok ..hun sutter og slikker vildt godt og tro mig min krans fik den store slikke tur .. Til sidst kom jeg oppe i hende bagfra .. alt er med kondom undtagen super fransk .. Priserne er det samme som jer betaler i Vejle ..Men et besøg værd for jer der kommer i det område og ja jeg fik først det rigtige bynavn da jeg sms med hende

Havde hun 2 tatovering på ryggen, 1 på venstre skulder blad og 1 over røven..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
denstille skrev, den 25.2.2026 at 13:28:

Det ligger ud til en hovedvej. 

Ja de er retvisende 

Ka du der ud over bekræfte TS goe anmellelse? Hade du osse en go oplevellse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...