Hop til indhold

Thai oplevelse ved 6270 Tønder

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/450305

Ved godt det er min første skriv i dag Da jeg igen er blevet single. Jeg har været udmeldt i 5 år men tænkte nu ville jeg lige byde ind med en lækker oplevelse i Sønderjylland - normalt bevæger jeg mig ikke væk fra Vejle området men arbejdet kaldte den vej..Jeg havde god sms kontakt på engelsk med hende..Det der dragende mig var hendes slanke body og hun tilbød rimming begge veje hvilket tænder mig mega ..Jeg bestilte en halv time included superfransk 69 lækker sex og kys ( lidt tante kys ) med helt ok ..hun sutter og slikker vildt godt og tro mig min krans fik den store slikke tur .. Til sidst kom jeg oppe i hende bagfra .. alt er med kondom undtagen super fransk .. Priserne er det samme som jer betaler i Vejle ..Men et besøg værd for jer der kommer i det område og ja jeg fik først det rigtige bynavn da jeg sms med hende

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Ligger stedet diskret eller midt i en by? Det svinger lidt med annoncerne fra det område. 

Er billederne ægte/retvisende?

Skrevet
Elprebsi skrev, for 21 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Ligger stedet diskret eller midt i en by? Det svinger lidt med annoncerne fra det område. 

Er billederne ægte/retvisende?

Det ligger ud til en hovedvej. 

Ja de er retvisende 

Skrevet
Keep it simple skrev, den 24.2.2026 at 14:04:

https://annoncelight.dk/showad/450305

Ved godt det er min første skriv i dag Da jeg igen er blevet single. Jeg har været udmeldt i 5 år men tænkte nu ville jeg lige byde ind med en lækker oplevelse i Sønderjylland - normalt bevæger jeg mig ikke væk fra Vejle området men arbejdet kaldte den vej..Jeg havde god sms kontakt på engelsk med hende..Det der dragende mig var hendes slanke body og hun tilbød rimming begge veje hvilket tænder mig mega ..Jeg bestilte en halv time included superfransk 69 lækker sex og kys ( lidt tante kys ) med helt ok ..hun sutter og slikker vildt godt og tro mig min krans fik den store slikke tur .. Til sidst kom jeg oppe i hende bagfra .. alt er med kondom undtagen super fransk .. Priserne er det samme som jer betaler i Vejle ..Men et besøg værd for jer der kommer i det område og ja jeg fik først det rigtige bynavn da jeg sms med hende

Havde hun 2 tatovering på ryggen, 1 på venstre skulder blad og 1 over røven..?

Skrevet
denstille skrev, den 25.2.2026 at 13:28:

Det ligger ud til en hovedvej. 

Ja de er retvisende 

Ka du der ud over bekræfte TS goe anmellelse? Hade du osse en go oplevellse?

Skrevet
golf 2 เขียนไว้เมื่อวันที่ 28/2/2569 เวลา 0 นาฬิกา 43 นาที:

தெமபுக குக கு 2 பிய குக கு க க ு க கு க கு க க ு

ฉันคิดว่าคุณไม่ควรพูดว่า  เกี่ยวกับรูปร่างลักษณะของหล่อนเพราะบางที หล่อนอาจจะไม่อยากให้คนที่ไม่ใช่ลูกค้าของหล่อนรู้  ด้วยความเคารพ

Redigeret af babyboomer
พิมพ์ผิด

Skrevet
babyboomer skrev, den 9.3.2026 at 14:08:

I think if you're interested in her, you should ask her yourself, because she'll give you the best answer.

Well, i wrote her on the number on Annoncelight in english, but She does not answer….its 4 days ago now. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.