Hop til indhold

Sex på abonnement

Featured Replies

Skrevet

Har nogen af jer erfaringer med at købe sex på abonnement? Altså en aftale hvor man betaler pigen et fast beløb hver måned til gengæld for et vist antal besøg? Fordelen for manden er rabat, fordelen for pigen er fast og forudsigelig indtægt. Tænker jeg.

Jeg har selv prøvet det med en Thai kvinde jeg mødte via sugardaters. Det var en god aftale. Jeg gav hende ca 3000 hver måned og vi havde sex stort set når det passede mig. Men nok en gang om ugen.

Med en dansk-afrikansk kvinde havde jeg en lidt anden aftale: 3-5 møder hver måned til en fast lav pris hver gang. 

Er der nogen der har prøvet noget tilsvarende? 

Skrevet

Næh, men jeg har selv tænkt samme tanke.  Man skal dog være sikker på stabilitet begge veje… så tror ikke det kan lade sig gøre mange steder.. men hører gerne om det, hvis andre har fundet en ordning :-) 

Skrevet

Enten har jeg ikke forstået spørgsmålet eller også fatter jeg det ikke?? 

Sugardaters / sugardaddy er jo netop det @bighead spørger om. Altså en aftale om, at ses hver xxx og så får pigen (eller fyren) et vist beløb hver månde :) 

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, for 16 minutter siden:

Enten har jeg ikke forstået spørgsmålet eller også fatter jeg det ikke?? 

Sugardaters / sugardaddy er jo netop det @bighead spørger om. Altså en aftale om, at ses hver xxx og så får pigen (eller fyren) et vist beløb hver månde :) 

Jeg spørger om erfaringer med faste aftaler. Helt bredt. Og så giver jeg to eksempler. Det kan være med enhver form for købesex. 

Skrevet
  • Author
Madame Illona skrev, for 21 minutter siden:

@bighead Helt ærligt hvor meget “ rabat “ … Sex på abbonement Seriøst …. Det er et Menneske du køber til sex ! Har du tænkt over det Hvorfor ikke betale hvad det koster ?

Jeg tror det er helt normalt at faste kunder betaler en lavere pris. Men spørgsmålet gik ikke på holdninger til særlige aftaler eller køb af sex I det hele taget. Kun til erfaringer med faste aftaler af hvilken art den nu måtte værre. Indgået respektfuldt mellem to voksne mennesker som (forhåbentligt) begge kan lide at have sex med hinanden. 

Redigeret af bighead
Uklar tekst

Skrevet
  • Author
Stor i munden skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror, at ordet du leder efter, er “ægteskab”.

Nej, jeg leder efter erfaringer med forskellige former for faste aftaler om købesex. 

Skrevet
Madame Illona skrev, 1 time siden:

@bighead Helt ærligt hvor meget “ rabat “ … Sex på abbonement Seriøst …. Det er et Menneske du køber til sex ! Har du tænkt over det Hvorfor ikke betale hvad det koster ?

Delvist enig, men hvis pigen frivilligt sagde ja til det, var det jo hendes pris. 

koontz skrev, 1 time siden:

Er det ikke lidt det sugar dating går ud på?

Oprindeligt jo, de fleste nu til dags er vist på timebasis blot med pænere job titel. Der var et TV program om “ægte” SugarDaters og de piger der deltog, forventede meget mere end os gp’er. Gaver, dyre restauranter, ferier etc. da det var et betalt elskerinde forhold. Og de både lagde følelser og sex i aftalen. 

bighead skrev, for 56 minutter siden:

Jeg tror det er helt normalt at faste kunder betaler en lavere pris.

Godt du bruger ordet “tror”, nysgerrig på om det er noget du selv har oplevet. 

bighead skrev, for 53 minutter siden:

Nej, jeg leder efter erfaringer med forskellige former for faste aftaler om købesex. 

Håber nogen kan byde ind med viden, men umiddelbart tænker jeg du har været heldig. Sådan et setup kræver meget tillid. Enten du stoler på pigen leverer selvom du betaler en måned forud. Eller hun stoler på du betaler efter du har nydt godt af hendes samvær flere gange. 
Ved fast lav pris at du ikke bare nyder rabatten og hopper videre til den næste. 

Mit bedste råd til at finde en ny, led mellem amatør piger. Os der lever af det, kan ikke give rabatter på den måde. Der er mange der vil se sig selv som “faste kunder” og føle sig berrettigede til fordele hvis sådanne ordninger blev normaliseret. 

Redigeret af SweettieDK

Skrevet

Hvis pigen ellers har ok med kunder, kan jeg slet ikke se, hvad hun får ud af det.

Hun skal jo helst stå til rådighed, når det passer dig, og får derved sværere ved at planlægge sin egen arbejdstid og fritid.

Det må hurtigt kunne udvikle til, at den ene part føler sig lidt snydt.

Som andre nævner, er det lidt sugardating-agtigt, men uden ret meget sugar...

Skrevet

Jeg har prøvet det med en sugarbabe - ikke med GP'ere. 

Setup var et fast beløb og samvær 2-3 gange/måned

Ja, det kræver et stort tillidsarbejde fra begge parter. Det kan lidt sammenlignes med COLA-forhold, hvis begge er enige om dette.

Skrevet
  • Author
Gråskæg42 skrev, for 54 minutter siden:

Jeg har prøvet det med en sugarbabe - ikke med GP'ere. 

Setup var et fast beløb og samvær 2-3 gange/måned

Ja, det kræver et stort tillidsarbejde fra begge parter. Det kan lidt sammenlignes med COLA-forhold, hvis begge er enige om dette.

Ja, det er præcis sådan en aftale. Høj tillid kan give bedre sex. 

Jeg kan ikke se den store forskel på sådan en aftale med en sugardater i Herlev eller en Thai-kvinde i Hvidovre. Tillid er vel tillid og sex er vel sex? GP er vel ikke særligt utilbøjelige til at holde aftalen? Jeg har svært ved at se forskellen. 

Skrevet
bighead skrev, 1 time siden:

Jeg har svært ved at se forskellen. 

Forskellen er du vil have “fordelene” ved en sugar aftale, uden at yde indsatsen. Du gør det du ikke for relationen men for billig sex. 
Dem som Sugardater i ordets oprindelige betydning. Bruger tid sammen til meget andet end sex, lærer hinanden lidt og kende. En sugardaddy var ham som oprigtigt havde råd til at økonomisk forkæle den unge lækre kvinde der så gjorde han selvskab.

Kan tage fejl men den måde du beskriver det på ønsker du bare fuck&go til mindre pris. 

køb dansk skrev, for 8 timer siden:

Hvis pigen ellers har ok med kunder, kan jeg slet ikke se, hvad hun får ud af det

Så er vi to der ikke kan se det. 

Redigeret af SweettieDK

Skrevet

Synes egentligt det er noget skørt der er nogen der bliver fornærmet over idéen om abb. Det er en normal praksis i det fleste virksomheder at man tilbyder en rabat for en fast service. Det betyder jo også at forbrugeren binder sig til at skulle sende penge fast om måneden - og den der yder en service har en sikker indkomst. Hvis man finder det urimeligt kan man bare lade være med at indgå en sådan aftale. Der er jo ingen tvang. Man kan bare sige nej, hvis man ikke synes det er en god idé.

Skrevet

Jeg er god til at få rabat og regne priser ud (noget med erhverv). Jeg har nogen gange foreslået det til min faste damer, men det gør jeg ikke mere... de fleste glædespiger tager det meget tungt med den slags foreslag og tager det som en personlig fornærmelse medmindre det helt kører i hegnet og de simpelthen ikke forstår hvad det er man foreslår ... Jeez.

Så enten find en amatørpige der kan se fidusen (de findes) eller også gør som jeg og sørg for at få handlet priserne ned over tid. Hos mine yndlings thaipiger betaler jeg pt. 500 kr for en halv time og 700 kr hvis det er incl. anal (det er det ofte). Det er handlet ned fra liste priserne, så ca. halv pris.

Skrevet

Jeg ved at der er nogen der har kørt med et klippekort ordning. Men det stoppede hurtigt igen. Noget lignende med at “kom igen inden xx antal dage og få rabat”. 

Andre har kørt med “betal xxxx kr for en måned og kom når du vil” Men det kræver dælme at man stoler på, at pigen også stadig er der om 3-4 uger.. :?

Redigeret af CamillaHusmor

Skrevet

Håber ikke dette er udenfor trådens tema?

I forholdet mellem dominaer og slaver er en (abonnements) aftale ikke så usædvanlig.

Oftest er der en underskrevet aftale mellem de parterne, en aftale som er meget ensidig og ikke tillader slaven at kontakte eller besøger andre dominaer eller GPer uden tilladelse. Dominans har vide beføjelser over slavens krop og sjæl, dog er der grænser som respekteres.

Selv har jeg været i 3 kontrakt forhold.

Typisk skulle jeg være tilstede når dominaer havde vagt og gå til hånde, gøre legetøjet og lokaler rent, være til rådighed hvis en slave havde lyst til at andre deltog i legen.

Når når dominaer have lyst legede vi, men efter hendes lyster jeg var kun et objekt for hendes dominerede lyst.

Der foruden havde vi rejser, seancer og events deltagelse.

Aftalen var et fast månedligt beløb uafhængig af hvor tit og hvor megen tid vi brugte sammen.

Skrevet
bighead skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan ikke se den store forskel på sådan en aftale med en sugardater i Herlev eller en Thai-kvinde i Hvidovre. Tillid er vel tillid og sex er vel sex? GP er vel ikke særligt utilbøjelige til at holde aftalen? Jeg har svært ved at se forskellen. 

Det kan jeg så godt.

Thai og klinik-konceoptet  har dagligt en jævn strøm af besøgende.  Uden af fornærme nogen har disse koncepter "lidt svært ved" at håndter forud planlagte besøg,

Sugar konceptet er anderledes, her har man nok ikke så mange gæster, man har nok heller ikke telefon dame osv.

For klinik og thai  er der også andre end kvinden/kvinderne der skal have del i indtjeningen, så...... nogle ville jo nok tænke "hm hvor ikke tage en gæst der vil betale fuld pris, frem for en stamgæst"

Så... det kan sikkert fint praktiseres i Sugar verdenen og måske også for nogen af de kvinder der kører privat/diskret helt alene

Redigeret af TheVoice

Skrevet
arnen skrev, for 2 timer siden:

Det er en normal praksis i det fleste virksomheder at man tilbyder en rabat for en fast service.

Nu vil jeg så lige påpege jeg ikke er fornærmet, hvis jeg er en af dem du hentyder til. For ja de enkelte piger skal jo gøre som de vil. 
Forskellen for mig ligger i de virksomheder du omtaler har selv udbudt prisen og folk kan så vælge at købe varen. 
Her er det Jer der prøver at bestemme hvad vores priser skal være. Så jeg forstår godt de piger der takker nej. Og ville aldrig selv sige ja til det. Det er en vare/ydelse, men også et menneske i “prissætter” og det tænker jeg vi hver især sagtens selv kan finde ud af. 

Skrevet
TheVoice skrev, for 53 minutter siden:

For klinik og thai  er der også andre end kvinden/kvinderne der skal have del i indtjeningen, så...... nogle ville jo nok tænke "hm hvor ikke tage en gæst der vil betale fuld pris, frem for en stamgæst"

God pointe.

Jeg husker desuden en gammel tråd, hvor en mand følte sig snydt, fordi han havde købt et månedsabonnement og så bagefter fik en opfattelse af, at GPen fandt på alle mulige undskyldninger for ikke at ses. Nu havde hun jo fået pengene for den måned. Men om der var mere til den historie, fx om manden krævede flere besøg på en måned end de havde i starten, ved jeg ikke. Men som @Gråskæg42 skriver, så handler det for begge parter om tillid.

køb dansk skrev, for 12 timer siden:

Hvis pigen ellers har ok med kunder, kan jeg slet ikke se, hvad hun får ud af det.

Hun skal jo helst stå til rådighed, når det passer dig, og får derved sværere ved at planlægge sin egen arbejdstid og fritid.

Det må hurtigt kunne udvikle til, at den ene part føler sig lidt snydt.

Som andre nævner, er det lidt sugardating-agtigt, men uden ret meget sugar...

Enig, men med den tilføjelse, at hvis pigen ikke allerede har de kunder, hun gerne vil have, så kan et månedsordning måske være den afgørende faktor for, at Jens besøger netop hende tre gange i oktober, i stedet for at besøge tre forskellige piger. Og så får hun jo nogle besøg med dertil hørende betaling, som bare er afregnet på et andet tidspunkt. Nogen besøg, som hun ellers ikke ville have fået.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 28 minutter siden:

Jeg husker desuden en gammel tråd, hvor en mand følte sig snydt, fordi han havde købt et månedsabonnement og så bagefter fik en opfattelse af, at GPen fandt på alle mulige undskyldninger for ikke at ses. Nu havde hun jo fået pengene for den måned. Men om der var mere til den historie, fx om manden krævede flere besøg på en måned end de havde i starten, ved jeg ikke. Men som @Gråskæg42 skriver, så handler det for begge parter om tillid.

Lige præcis, mange ting kan gå galt. 
Som sagt ville aldrig selv rode mig ud i sådan en aftale. Men kan kun opfordre de piger og mænd som måtte ønske det, at nedskriv og underskrive helt klare retningslinjer. Hvor lang tid før skal han booke, hvor flexibel skal han selv  være i forhold til at tage tider der hvor der er ledigt, hun ikke skal aflyse andre for hans skyld. Hvad hvis en af parterne virkelig ikke er i stand til at gennemføre aftaler, langvarig sygdom etc. 

Den bedste sammenligning jeg lige har. Jeg har f.eks Bio Unlimited. Jeg kan se alle de film jeg vil på en måned til fast pris. Men hvis jeg ikke kommer afsted, får jeg jo ikke pengene retur. Hvis alle sæder er optaget til den film, dag klokkeslæt jeg havde tid er det også bare ærgerligt. Med attituden om netop at ønske aftalen med pigen for at spare penge, kunne jeg sagtens forestille mig “urimelige” forventninger og at der meget nemt opstår konflikter og medfølgende kritik herinde. 

Skrevet
bighead skrev, for 19 timer siden:

Har nogen af jer erfaringer med at købe sex på abonnement? Altså en aftale hvor man betaler pigen et fast beløb hver måned til gengæld for et vist antal besøg? Fordelen for manden er rabat, fordelen for pigen er fast og forudsigelig indtægt. Tænker jeg.

Jeg har selv prøvet det med en Thai kvinde jeg mødte via sugardaters. Det var en god aftale. Jeg gav hende ca 3000 hver måned og vi havde sex stort set når det passede mig. Men nok en gang om ugen.

Med en dansk-afrikansk kvinde havde jeg en lidt anden aftale: 3-5 møder hver måned til en fast lav pris hver gang. 

Er der nogen der har prøvet noget tilsvarende? 

Næsten lignende men ikke prostitueret.

En dame jeg kender  godt ville gerne låne 2500 kr. af mig pga økonomien.  Men det ville bare være at skubbe problem 1 måned frem.  Vi pjattede med hun kunne betale tilbage i naturalier. Hun pjattede med og det endte med at vi aftalte at hun var til rådighed 1 time 1 gang hver uge hvis hun den måned havde brug for de 2500.  Så den ordning kører vi med  omtrent 1 gang pr uge.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 8 timer siden:

Forskellen er du vil have “fordelene” ved en sugar aftale, uden at yde indsatsen. Du gør det du ikke for relationen men for billig sex. 
Dem som Sugardater i ordets oprindelige betydning. Bruger tid sammen til meget andet end sex, lærer hinanden lidt og kende. En sugardaddy var ham som oprigtigt havde råd til at økonomisk forkæle den unge lækre kvinde der så gjorde han selvskab.

Det har du misforstået. En sugarbabe er bare et nyt begreb for en "holdt kvinde" - dvs en prostitueret der financieres af en rig velgører. Sugarbabe er så den billige udgave hvor det ikke er relationen men sex i hæjsædet og hvor sugarbaben så har andre velgørere. Dvs. bare en helt almindelig prostitueret.

Den har været op at vende før herinde.

Redigeret af Rygkam

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.