Hop til indhold

High class Jessy, negativ anmeldelse

Featured Replies

Skrevet

Efter tre dejlige besøg og en positiv anmeldelse fra mig sidste gang Jessy var i Aarhus/Aalborg havde jeg ikke troet jeg skulle lave en negativ anmeldelse men så sker følgende: 3-2-2026 beder jeg om en booking når hun er tilbage i Aarhus, hun svarer at hun vil give mig adresse og dag i morgen, 10-2  får jeg adressen og en tid den 18-2 klokken 16.00, den 18-2 klokken 13.57 skriver jeg hej Jessy jeg glæder mig til at se dig klokken 16:00. klokken 13:58 svarer Jessy : Vi ses kære, Klokken 15:39 skriver jeg at jeg er ankommet og vil vente på hendes besked klokken 16:00 , denne besked og alle efterfølgende beskeder har hun ikke svaret på, jeg skrev bland andet at hvis hun ikke vil se mig så bare fortæl mig det og jeg vil respektere det men at lave en booking og bekræfte den og så stoppe med at besvarer beskeder efter jeg har kørt 45 minnuter for at besøge hende er simpelthen respektløs.

https://annoncelight.dk/showad/441416

Redigeret af gentelmannen

Skrevet
gentelmannen skrev, for 4 timer siden:

denne besked og alle efterfølgende beskeder har hun ikke svaret på

Hej, det er trist og lidt frustrerende, men vi ved ikke, hvad der er sket med hende. Siden hun vendte tilbage til Danmark, har jeg fulgt hendes nyheder, men desværre skete det samme for mig. Jeg sendte hende nogle beskeder på WhatsApp i sidste uge og har ikke fået svar. Hun var fremragende sidste år og havde fremragende ratings, og hun var også meget aktiv på forummet. Vi venter på en forklaring fra hende.

Skrevet
gentelmannen skrev, for 4 timer siden:

Efter tre dejlige besøg og en positiv anmeldelse fra mig sidste gang Jessy var i Aarhus/Aalborg havde jeg ikke troet jeg skulle lave en negativ anmeldelse men så sker følgende: 3-2-2026 beder jeg om en booking når hun er tilbage i Aarhus, hun svarer at hun vil give mig adresse og dag i morgen, 10-2  får jeg adressen og en tid den 18-2 klokken 16.00, den 18-2 klokken 13.57 skriver jeg hej Jessy jeg glæder mig til at se dig klokken 16:00. klokken 13:58 svarer Jessy : Vi ses kære, Klokken 15:39 skriver jeg at jeg er ankommet og vil vente på hendes besked klokken 16:00 , denne besked og alle efterfølgende beskeder har hun ikke svaret på, jeg skrev bland andet at hvis hun ikke vil se mig så bare fortæl mig det og jeg vil respektere det men at lave en booking og bekræfte den og så stoppe med at besvarer beskeder efter jeg har kørt 45 minnuter for at besøge hende er simpelthen respektløs.

https://annoncelight.dk/showad/441416

Hello everyone! I didn't want to reply because I've already been judged for being very active here and that I shouldn't be. However, I present my sincere thoughts and apologies to everyone. Last week and today were terrible for me. As soon as I landed in Aarhus I felt extremely sick (probably the climate change), temperature 40, chills and other pretty serious symptoms. Today I woke up with the same symptoms unfortunately. I owe everyone an apology and next month when I come back again I will offer each client my apologies and a little extra time to make up for your lost time. Thank you all for your understanding and kindness. Yours, Jessy

Skrevet
Tribal chief skrev, for 9 minutter siden:

Hej, det er trist og lidt frustrerende, men vi ved ikke, hvad der er sket med hende. Siden hun vendte tilbage til Danmark, har jeg fulgt hendes nyheder, men desværre skete det samme for mig. Jeg sendte hende nogle beskeder på WhatsApp i sidste uge og har ikke fået svar. Hun var fremragende sidste år og havde fremragende ratings, og hun var også meget aktiv på forummet. Vi venter på en forklaring fra hende.

Hello everyone! I didn't want to reply because I've already been judged for being very active here and that I shouldn't be. However, I present my sincere thoughts and apologies to everyone. Last week and today were terrible for me. As soon as I landed in Aarhus I felt extremely sick (probably the climate change), temperature 40, chills and other pretty serious symptoms. Today I woke up with the same symptoms unfortunately. I owe everyone an apology and next month when I come back again I will offer each client my apologies and a little extra time to make up for your lost time. Thank you all for your understanding and kindness. Yours, Jessy

Skrevet
Tribal chief skrev, for 19 minutter siden:

Hej, det er trist og lidt frustrerende, men vi ved ikke, hvad der er sket med hende.

Jeg havde booket en aftale med Jessy onsdag morgen 11/2 - tirsdag eftermiddag blev mine arbejdsplaner ændret så jeg desværre ikke ville have mulighed for at besøge hende alligevel - skrev straks til hende, men fik trods flere henvendelser på sms intet svar, hvilket undrede mig. Først onsdag middag fik jeg svar hvor hun beklagede hun ikke havde svaret, og fortalte hun var blevet syg. Det synes jeg er helt acceptabelt, og selvfølgelig ærgerligt for både Jessy og hendes kunder.

Redigeret af Kirneh86

Skrevet

gentelmannen skrev, for 5 timer siden:

Efter tre dejlige besøg

Du har haft tre gode oplevelser, hvor alt fungerede, og du var tilfreds.

Så sker der én misforståelse, og så vælger du at skrive en dårlig anmeldelse og kalde det respektløst.

Ja, det er da surt at blive brændt af, det har vi alle prøvet. Men når det nu er en pige, du allerede har mødt tre gange, og som hver gang har leveret god service, så virker det ærligt talt lidt småligt at hænge hende ud for én enkelt fejl.

Især når der ovenikøbet var en reel grund til det.

Man må også se på helheden.

Redigeret af Medaltrespekt

Skrevet
  • Author
Medaltrespekt skrev, for 18 timer siden:

Du har haft tre gode oplevelser, hvor alt fungerede, og du var tilfreds.

Så sker der én misforståelse, og så vælger du at skrive en dårlig anmeldelse og kalde det respektløst.

Ja, det er da surt at blive brændt af, det har vi alle prøvet. Men når det nu er en pige, du allerede har mødt tre gange, og som hver gang har leveret god service, så virker det ærligt talt lidt småligt at hænge hende ud for én enkelt fejl.

Især når der ovenikøbet var en reel grund til det.

Man må også se på helheden.

Jessy har efterfølgende send besked og forklaret hvad der er sket og undskyldte, så alt er godt og vi har aftalt at mødes når hun kommer tilbage i Marts

Skrevet

Jeg har også prøvet at hun aflyste min tid, hun var  levet syg.

Det var en meget empatisk og deltagende besked, det var øv, men meget reel, og jeg ønskede da ikke at gøre noget for at presse hende. Jeg glæder mig til at få muligheden for at besøge hende!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.