Hop til indhold

Mia redhead i Aarhus fantastiske oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Halløjsa

Åh Gud, åh Gud, åh Gud, jeg elsker Mias ansigt <3

Her er min detaljerede oplevelse, som jeg deler med jer, mine venner.

Lad os starte med den fantastiske anmeldelse. Jeg kontaktede Mia via WhatsApp. Det var meget sent om aftenen, men hun kendte mig godt, så hun lod mig komme over. Jeg bookede en tid på en time med nogle ekstra tjenester. Da jeg ankom til adressen, åbnede Mia døren. Åh Gud, hun var så smuk! Hun havde sort lingeri på, der viste hendes smukke, lyse hud frem. Hun krammede og kyssede mig lidenskabeligt. Vi gik ind i rummet, og uden at vente på betaling begyndte vi at kysse lidenskabeligt. Så tog vi vores tøj af, og efter jeg havde betalt, begyndte vi. Mia udførte oralsex på mig uden kondom, og hendes sugning var fantastisk, med masser af øjenkontakt og smukke lyde. Denne pige er utrolig. Så prøvede vi flere stillinger med masser af tungekys. Hendes kys var stærke og dybe. Jeg kunne ikke holde mig tilbage længere, så jeg fortalte hende, at jeg ville komme i hendes ansigt. Hun rejste sig, knælede foran mig og kom hårdt frem. Jeg smilede og lo. Så snakkede vi lidt om Danmark. Efter en kort snak tilbød hun mig en massage, og jeg accepterede. Jeg fik en helkropsmassage, og det var fantastisk. Så startede vi anden runde i 69-positionen. Det var sjovt og afslappende, og hun elsker at have din finger i sin smukke røv. Runden var også fremragende, ligesom den første. Før jeg kom for anden gang, fortalte hun mig, at hun ville have mig til at fylde hendes ansigt med sæd. Hun var meget fræk. Jeg afsluttede alt, og hun tilbød mig endnu en massage. Faktisk var alt fantastisk. Så tog jeg et bad, klædte mig på og gik efter mere end en time, så bare rolig om tiden og den fremragende service. Mia er en meget smuk pige med en dejlig hvid krop og et charmerende smil. Lejligheden var fantastisk og ren, og det var badeværelset også. Nogen ulemper? Faktisk nej, men jeg vil gerne tilføje noget her. Som jeg nævnte før, er alt fint hjemme hos Mia, men når det kommer til ubeskyttet oralsex, er penetrationen ikke dyb nok, fordi Mia er bange for, at noget kommer ind i hendes mund. Hun tilbyder ikke en synkeservice, og det er hendes privilegium. Men når hun bruger kondom, tager hun din penis helt ind, dybt ned. Jeg ser ikke noget galt i det, men for at være præcis, mine venner, som jeg altid har fortalt jer, skal Mia bo i Aarhus i tre dage og derefter videre til Vejle. Hvis nogen af jer har lyst til at besøge hende, anbefaler jeg at købe kys, for hun kysser lidenskabeligt. I vil besvime af hendes kys, mine venner. Jeg besøgte også Mia sidste år, så jeg kender hende godt. Så pas godt på hende, gutter.

https://annoncelight.dk/showad/411428

Med venlig hilsen.

Tribal chief

Redigeret af Tribal chief
En mindre stavefejl.

Skrevet

Enig Mia er en stjerne hun er en man meget let kan blive forelsket i. Jeg har besøgt hende en del gange og det bliver bare bedre og bedre hver gang 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.