Hop til indhold
SweettieDK

Alt det “crap” der hører med til jobbet.

Recommended Posts

Slowman skrev, for 1 time siden:

Jeg ønsker ikke at diskutere pris midt i romantikken

Jeg har kun et tillæg ud over tids prisen, så der er ikke så meget at skrive frem og tilbage om, men alligevel skriver jeg altid “15 min sex bl.a. bl.a. koster xxxkr” i en besked til kunden, så er der ingen tvivl om hvad vi har aftalt. Derfor vil jeg også have SMS i stedet for opkald.

(Dermed ikke sagt at de ikke kan spørge ind til noget i den 1. eller 2. besked)

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter1042 skrev, for 3 timer siden:

Ja ok - jeg havde håbet på at det var blevet bedre over årene, fordi mænd var blevet lidt bedre til gp'er (og kvinder generelt):mellow:

Da jeg startede i branchen som 17 årig mener det var i 1988 , der var mænd altså mere søde, kærlige og respektfulde end de er i dag. Mange kørte mig dengang hjem om aftenen, og mere kom der ikke ud af det. Vil faktisk også sige at de var meget mere høflige i deres sprog. Og en aftale var en aftale. Lidt sjovt at tænke på dengang. Smiler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr skrev, 1 time siden:

mit modsvar er at jeg er irriteret på at jeg bliver nødt til at spørge pigerne om bl.a. priser, ydelser eller om de stadig er i det pågældende område, fordi annoncerne tiltider ikke fortæller mig det jeg har brug for at vide

Ok så giver det mere mening. Du blev bare ved at hænge dig i du blev brændt af. 

Men der er stadig forskel ikke at have læst den til første henvendelse og så blive ved at tale bullshit i stedet for at læse den når jeg fortæller dem at min er retvisende og de kan finde svarene der i stedet forvar spørge mig om alting så jeg i en sætning bekræftet alt der står er det de kan forvente og jeg nu omvendt skal ha at vide hvad de så ønsker. Og jeg rejser ikke rundt.

Men nu er der også andre årsager til jeg afviser folk. Og der er det så mit “sure galde” også påpeger man ikke behøver blive ubehagelig i sit sprog. Nej er nej. Men opslaget havde den effekt for mig selv jeg ønskede. Når tankerne kommer ud af hovedet giver det ro i sindet. Og nu kan jeg gå glad på job et stykke tid igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 6 timer siden:

Ja kvinde logik i hvert fald. 
Enig i antallet af “gode” henvendelser. 
I de unge naive år svarede jeg stort set alle, gav den en chance for at svare på tingene undervejs i kommunikationen. Nogen blev også til reelle aftaler. Men det er ikke tiden værd. 
Den dag i dag vurdererer jeg hvor meget de har oplyst og om jeg føler en reel chance for resten kan aftales. 
Nogen virker ægte baseret på de ved sådan ca. hvad vi generelt vil vide, men ender så nogen gange med at afsløre sig selv, ved at spørge til prisen. “Nå så du havde ikke læst….”

Hey SweettieDK og andre

Tak for dit indlæg, lange skriv og brøll, håber du fik luft.:D

Vil lige starte med at sige at hvis jeg kontakter en GP fra en annonce/profil på f.eks. AL, har jeg altid læst hele tesksten inden kontakt:rolleyes: har også lige været inde og læse din egen side, og her vil man jo ikke være i tvivl om jeg man skulle skrive i den første besked til dig, hvis man vil ha en aftale med dig.;) dejligt, det vil der være mange GP'er der vil kunne lærer noget at.

For mange annoncer/profiler på F.eks. AL skriver intet om hvad de gerne vil ha man skriver i en evt. første kontakt besked.;) hvilket godt kan blive en smule fustrerende for os mænd/købere, for har man f.eks skrevet til en GP og samtidig præsenteret sig lidt, selvom det ikke er nævnt man skal dette, men kort skrevet højde, vægt, alder, etc.:P Men derefter høre man aldrig noget, måske pga. den GP man har skrevet til ikke vil være sammen med en i den alder man har præsenterer sig med.:)

Det er så her vi mænd ikke har haft en jordisk chance for at vide det inden, da det ikke var noget GP'en havde nævnt noget om i sin annonce/profil eller skrevet noget om hvad der kunne være reelvant i første kontakt.:o og vi står tilbage med en, hvad sker der oplevelse, hvorfor høre jrg ikke noget.:huh: også begynder man at tvivle, selvom annoncen/profilen måske er reel...

Så GP'er hjælp jer selv og os Mænd/købere, lav en så præcis annonce/profil tekst som muligt med.:wub:

1. hvad i tilbyder, hvad tilbyder i ikke.

2. til hvem, også dem i ikke ønsker.

3. Hvad ønsker i, i første kontakt/besked

Det vil kun kunne give nogen mere seriøse henvendelser og første kontakten vil nok også være mere afstemt, både den ene og anden vej.<3

Er med på, der stadig vil være nærehatte imellem.:wacko:

SweettieDK

Syndt vi er så langt fra hinanden, kunne ellers godt ha været klar på en hygger med dig, med fuld rabatpakke og har ikke problemer trapper og lavloftet kælder.:lol:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...