Randersand 42 Skrevet for 11 timer siden Med dagens almindelige udfordringer, almindelige parforhold der ikke virker i alle henseender - og nogle derfor opsøger kvinder for et øjebliks hudkontakt og falsk kærlighed - er det så fordi nogle af os bare er ensomme og føler tomhed indeni? Jeg kan godt melde mig i den gruppe, og det er muligvis bare en mindre gruppe af brugerne herinde, Mænd er måske urolige for at fremstå svage og åbne, og for nogle er det måske bare et quick fix som erstatning for det reelle savn, at nogen vælger at opsøge en kvinde der sælger sex for penge. Følelser og empati kan jo ikke købes for penge, så de gange jeg har “ været i byen “ står jeg tit udenfor på gaden bagefter med en anden tom følelse i maven 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5582 Skrevet for 11 timer siden Randersand skrev, for 10 minutter siden: er det så fordi nogle af os bare er ensomme og føler tomhed indeni? Ensom, nej ikke her. Men det er da helt givet en del, som føler sig. Tomhed, nej ikke helt, men en mangel på noget, man godt kunne tænke sig at føre ud i livet. Randersand skrev, for 12 minutter siden: Følelser og empati kan jo ikke købes for penge, så de gange jeg har “ været i byen “ står jeg tit udenfor på gaden bagefter med en anden tom følelse i maven Ja, nogen gange kan jeg godt have det sådan også. Andre gange er jeg bare et stort smil efter et meget tilfredsstillende besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2943 Skrevet for 10 timer siden Randersand skrev, for 17 minutter siden: er det så fordi nogle af os bare er ensomme og føler tomhed indeni? I hverdagene hvor jobbet kalder er min sociale kontakt opfyldt , men i weekender kan ensomhed/kedsomhed gøre lysten til at besøge en massage pige, i stedet for kun at hilse på kassemedarbejder i rema. Mænd er helt sikkert dårligere til at have venner, end kvinder. Personligt skræmmer det mig , at pensions alderen nærmer sig , endnu mere fritid med færre penge, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 616 Skrevet for 10 timer siden Jeg føler mig svag. Jeg havde lovet mig selv at stoppe efter januar, hvor et møde med en kvinde vækkede en gammel længsel – det mindede mig for meget om mit seneste situationship. I onsdags faldt jeg i igen. Selvom det her set-up var med en, som jeg havde set et par gange før, som er mere 'direkte', lige på og hårdt, som fungerer bedre for mig, ændrer det ikke på sagens kerne: Det er spild af penge og energi. Jeg føler ikke det for mig handler om ensomhed, men en drift og lyst til at være sammen med flotte skønne kvinder. Det er det ultimative dopamin-crash, for der er ikke nogen dybere relation. Og jeg er nået til et punkt, hvor de 'tomme kalorier" giver flere spørgsmålstegn og frustration over mine handlinger, end jeg føler det beriger mit liv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 1021 Skrevet for 9 timer siden Jeg vil svare på 2 ting i dit opslag. Jeg besøger massagepiger af 2 grunde. hudsult og så er det hurtigt og let. Find pigen, læs evt anmeldelser og lav en aftale. Mød op - dyrk sex - skrid igen. Nu har du fået stillet dine lyster og huskontakt og så er alt godt. Er du i et forhold, så er der en masse detaljer, som skal falde på plads. det skal være den rigtige tid på måneden, den rigtige dag i ugen, ungerne skal sove og huset skal være clean, så måske.... Hvis vi går i den anden lejr, så er vi blevet så kritiske, at kun det perfekte og godt nok. Hvis du er på dating portaler (som jeg er i perioder), så er det svært at skrive det rigtige, gøre det rigtige og være det rigtige. Den mindste fejl, så er det "game over". Dmin sidste date døde fordi jeg ikke kunne føle sorg over, at den stakkels lille muh ko mistede sin unge efter 24 timer, for at vi kunne drikke mælk ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 317 Skrevet for 9 timer siden Jeg er aldrig ensom og jeg elsker mit eget selskab, selv om jeg er meget social. Min økonomiske situation bevirker, at jeg ikke opsøger GP i samme grad som tidligere. Hvis jeg havde ubegrænsede midler, så ville jeg hyre en GP til at bo sammen med mig i perioder, gerne flere på en gang 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5582 Skrevet for 8 timer siden McLovin skrev, 1 time siden: Det er spild af penge og energi. Ja og nej. Det er spild, fordi du efterfølgende oppefra set er tilbage til situationen før besøget, og nu endda med færre penge i lommen. Du har nydt en kvindes selskab i en periode, og nu er hun væk igen. Omvendt er det jo ikke spild, hvis du har fået en glæde ud af jeres tid sammen, som du ellers ikke ville have fået. Den glæde er der jo ingen, der kan tage fra dig. McLovin skrev, 1 time siden: Og jeg er nået til et punkt, hvor de 'tomme kalorier" giver flere spørgsmålstegn og frustration over mine handlinger, end jeg føler det beriger mit liv. Den følelse er jeg ret sikker på, at du ikke står alene med. En sjælden gang imellem har jeg også selv haft den efter et besøg, der efterfølgende viste sig at være ret ligegyldigt. Det sker heldigvis ikke så ofte, men det sidder tilstrækkeligt i baghovedet til, at jeg godt ved, hvad du mener. Om det er en løsning eller ej, ved jeg ikke, men jeg prøver at stille mig selv spørgsmålet om, hvad jeg egentlig vil med det kommende besøg. Og svaret er som regel enten en times kropsnær massage med åben mulighed for at tilvælge noget ekstra, hvis humøret undervejs udvikler sig til det, eller seksuel tilfredsstillelse i en halv eller hel time, hvor jeg og GPen tilvælger hinanden. Vi har selvfølgelig hver vores udgangspunkt, men jeg vælger at tænke, at vi begge gerne vil gøre en indsats for, at vores tid sammen bliver god for os begge. Samtidigt er fokus, at vores samvær handler om fælles fornøjelse i den købte tid, og ikke mere end det. Dermed er det også ok, når tiden slutter, og vi går hver til sit. Og så føles de “tomme kalorier” ikke så slemt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tom Æske 13 Skrevet for 7 timer siden For mig har det noget med tid og arbejde at gøre. Jeg holder af GP af flere grunde. Det er tilsyneladende altid spændende. Jeg går aldrig træt i det. Det kan jeg derimod godt gøre i et fast parforhold, flirt eller SB. Alt det med varighed og dybde har ikke noget med sex at gøre for mig længere. Det er venskaber med mænd der er primært. Det har noget med prioritering at gøre for mig. Og blandt mænd er der i mine øjne en højere grad af loyalitet. Det går sku ikke det med at få dækket alle sine behov hos kvinder. Så det er kredset meget ind for mig. Jeg tænker også at jeg kun bliver ulykkelig og fustreret af at forvente alt for meget af samværet med kvinder. Derfor har jeg herinde også søgt ligesindede der har lyst til et venskab af en art i Århus. Og hvor der er plads til at rumme den her del også. Skriv en private messenge hvis du har lyst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 137 Skrevet for 6 timer siden Jeg har venner og føler mig ikke ensom. Mellem benene har jeg dog en bandit, der kan føle sig ensom. Jeg er i en periode, hvor jeg er single, så GP'er sørger for, at banditten er glad – og fortsætter med at virke. GP'er virker for mig fordi jeg får stillet et behov for sex, jeg kan bestille konkrete ydelser, det er uforpligtende og jeg kan have forskellige piger. Både faste og dem, der frister Der har selvfølgelig været skuffende besøg, hvor jeg følte, at pengene var spildt. Men jeg har med tiden sporet mig ind på, hvad der tænder mig mest. Det bevirker, at jeg for det meste ikke kun står fuld tilfreds på gaden efterfølgende. Jeg har en god følelse i kroppen flere dage efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rouge 65 Skrevet for 5 timer siden Do I enjoy the company of courtesan/GP because I feel lonely, have a nagging feeling of emptiness or because I`m chasing empathy, no, no and no. I do it because I enjoy the excitement of meeting a great sexy lady, who provides a service where I’m in focus. I don’t have to do anything but receive, obviously I can choose to reciprocate, but usually I have ordered a combination that is all about me. This approach probably puts me in the category as a boring client, but at the same time I imagine it also makes me easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 224 Skrevet for 4 timer siden Jeg tænder på at betale for sex, men jeg tænder også på at få mest muligt for pengene, derfor er jeg især til sugarbabes. For tiden ser jeg to kvinder udenfor gp miljøet, men alligevel trækker det i mig, når en sb spørger, om jeg ikke har lyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2559 Skrevet for 3 timer siden (edited) Jeg besøger pigerne for den fysiske intimitet. Hudsult, erotik, og andet. Jeg har et godt netværk, men har (som bekendt) i mange år ikke kunnet finde en kæreste eller elskerinde. Jeg kan alligevel nemt følge det med, at det problematiske ved forhold, er med til at få os til at besøge pigerne. Tom Æske skrev, for 4 timer siden: Det er venskaber med mænd der er primært. Det har noget med prioritering at gøre for mig. Jeg har det nærmest omvendt. Jeg har gode mandlige bekendte, men jeg har det generelt lidt nemmere med kvinder. Ved nærmere eftertanke, så er det især kvinder der 'sætter deres hat som de vil' jeg har det bedst med. Flere af de kvinder, bryder sig ikke om 'venindeskaber' men har det bedst med mænd .. Det er lidt løjerligt ... Dog mangler jeg fortrolige venner. For eksempel fordi seksualitet har altid fyldt meget for mig. Og jeg kan ikke snakke om f. eks. mine erfaringer og tanker omkring besøg hos GP'erne med nogen af dem jeg kender ... Absolut ikke ... @Randersand .. Godt emne i øvrigt ... Redigeret for 3 timer siden af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Neuken 44 Skrevet for 3 timer siden Tror der er mange individuelle grunde til at man søger denne vej, og der er også forskellige "løsninger" i markedet. Ensomhed kan sagtens være en, men er det ikke for mig. Tidligere har det i perioder været et svar på kedsomhed, det er det heller ikke nu. For mig handler det først og fremmest om liderlighed, tid og mine præmisser. Jeg har tidligere sugardatet og det gav mig i perioder når man havde fundet noget godt, en hel masse. Men jeg har venner og familie samt karriere der fylder min kalender, jeg har ikke lyst til at date og investere tiden og energien i "måske" når jeg er et sted i mit liv at jeg ikke har brug for flere mennesker i mit liv, mere kærlighed etc. Jeg har et fysisk behov jeg vil have afdækket, og når jeg reelt ikke har overskud til flere mennesker i mit liv, så er det her dejligt befriende. Jeg har følt mig langt mere ensom efter dårlige tinder dates end jeg nogensinde har gjort efter et knald med en prostitueret. Det er simpelt og pragmatisk. Men er det ensomheden man forsøger at dulme, så virker det nok ikke! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars_Larsen 32 Skrevet for 2 timer siden Personligt synes jeg ikke at det er pga. ensomhed for mig. Jeg er selv indfundet med at jeg nok ikke kommer til at date i den nærmere fremtid, og det påvirker mig ikke synderligt. Får stillet det sociale rigeligt på arbejde og privaten, selvom min vennekreds er af en begrænset størrelse. Jeg bruger selv besøg hos GP'er for at få stillet en sult for hud kontakt, og nyde en kvindes selvskab, i ret ukomplicerede omgivelser. Jeg har personligt ikke meget overskud til dating, og det virker sgu ikke så gennemskueligt for mig. Så er et besøg hos en GP en ret dejlig og lige til affære. Kort og groft sagt lægger jeg nogle penge på bordet, og GP'en yder de tjenester som hun tilbyder. Indtil videre har det været en dejlig bonus, at dem jeg har besøgt, også er virkelige søde, så de tilfredsstiller også en form for kontakt, hvor jeg kan få hygge snakket med nogle dejlige kvinder. En af dem formåede ligefrem at give mig et selvtillids boost, og en ret motiverende tale på vej ud af døren. Så jeg tager egentligt ud for at besøge GP'er for at få lidt spænding, og møde kvinder, i rammer som er klare for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2559 Skrevet for 32 minutter siden (edited) Neuken skrev, for 2 timer siden: Men jeg har venner og familie samt karriere der fylder min kalender, jeg har ikke lyst til at date og investere tiden og energien i "måske" Præcist!! Jeg har hele vejen igennem stået i netop dén situation. Komplikationer i familien, arbejde og fritidsaktiviteter / netværk. Som 'voksen' er mange etablerede i mange forskellige sammenhæng, man ikke bare kan 'justere op eller ned' af hensyn til et eventuelt parforhold. Tror både mange mænd og rigtig mange kvinder har det sådan. Jeg synes ikke mit behov er 'rent fysisk ("liderlighed") '. Men jeg synes godt pigerne kan være en hjælp. Generelt skal man dog nok passe på hvis man er tilbøjelig til at forelske sig. Redigeret for 25 minutter siden af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg