Hop til indhold

Dana 20 år Randers

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/442293

Lige kommet hjem fra et dejligt besøg hos Dana. Ægte billeder men er faktisk mere spinkel og slank og thigh gap fik ny mening  ja Google det hvis i ikke kender det udtryk... Hun er total ung pige lækker med ung pige bryster og alder skal nok passe måske yngre. Kendt sted i Randers okay diskret. Vi startede ud med og ligge og mærke hendes dejlige varme krop oven på mig ja hun vejer ikke meget. Så gik hun igang med blow mega dejligt. Så hoppede hun op og red mig og kan kun anbefale få hende til og sæt Colombiansk musik på så danser hun på din pik og vrider underlivet på en helt specielt dejligt måde måtte afbryde hende og vi tog en doggy men os her bevæger hun os hofterne så var tæt på og komme til synet at den dejlige lille mås. Afsluttede efter et par stillinger mere.. lækker omgang .... kan kun sige kom afsted gutter. Hun spurgte om jeg ville lave en review og selvfølgelig vil jeg det selv om jeg helst ville tage hende med hjem haha.

Skriv jeres oplevelse 

Skrevet

Ungpigebryster, eller rettere, ingen bryster overhovedet.

Jeg melder mig i koret af dem som ikke havde en særlig god oplevelse. Hun var meget uengageret.

Det eneste man kan efterhånden kan konkludere om ‘Dana’ er at hun deler vandene :-)

Skrevet

Har vi mødt den samme?? Da jeg mødte hende kunne hun ikke snakke engelsk, mine bryster var større end hendes og hun var jævnt stille. Lidt en kedelig omgang, men smuk kvinde uanset

Skrevet
Happyfeet skrev, for 13 timer siden:

Ungpigebryster, eller rettere, ingen bryster overhovedet.

Jeg synes Dana har en mega lækker krop, og dejlige bryster. Hun er ung og lækker, så det er en smag sag. ;)  

Skrevet
Happyfeet skrev, for 18 timer siden:

Jeg melder mig i koret af dem som ikke havde en særlig god oplevelse

Jeg er glad for at se nogle kommentarer her. Jeg havde planlagt at besøge denne pige i denne uge, men jeg holder mig væk. Tak.

• 4 weeks later...
Skrevet

Besøgte Dana i dag. Startede med at gå til den forkerte dør, og stod der, da hun åbnede i et andet hus. Det gav lidt forvirring, men fejlen var min, og jeg fandt hende. Det gav nogle smil. Hun er megasmuk. Dejligt smil, smukt ansigt, helt udtrolig slank og flad mave med en lækker rund røv. Hun er utrolig smuk. Hendes bryster er meget små, som nærmest flade og ikke der, men hun har store dejlige brystvorter. Hun taler ikke meget engelsk, så kommer man for at få en sludder for en sladder, eller babse lidt på nogle bryster, så skal man finde en anden pige. 

Da hun åbnede døren mindede hun lidt om nogle af de rumænske piger, af dem, som smiler og lover alt indtil de har fået penge, hvor alt med et bliver problematisk. Den slags er der intet af hos Dana. Hun er smilende, og jeg bad hende sætte sig på sengen, så jeg kunne nyde hvor dejlig hun ser ud. Så satte hun sig pænt med spredte ben og onanerede til ære for mig, mens jeg spillede pik og nød synet. Derefter den gode gamle leg. Hun ville helst bagfra, men jeg tog hende på ryggen. I sexen er hun ikke medlevende. Hun lægger sig blot smiler, og så kan man kneppe hende. Når man er færdig, smiler hun igen. Alt er stille og roligt. Jeg kunne lide hende, og jeg kommer helt sikkert igen. Søger man bryster, samtale, livlig medvirkende pige, skal man finde en anden, men søger man en virkelig smuk ung pige at have nemt sex med, så kan Dana anbefales. Jeg komme helt sikkert igen. 

Skrevet

Jeg har besøgt hende tre gange. Og kommer helt sikkert til at gøre det igen. Lige nu er hun bedste bud på en spinkel ung pige der også er til anal. Ja, ikke de lange samtaler. Men fræk oplevelse, at tage hendes spinkle krop bagfra. 

Skrevet

Jeg fik besøgt Dana i Vejle. Kan godt se at der er lidt blandede anmeldelser, men valgte at tage chancen alligevel.

Bestilte 30, men 5 min før min ankomst bad hun mig vente for hun havde lige sagt ja til en anden kunde. Dårlig stil men jeg ventede og mødte hende så efter.

Hun åbner døren op og hun ser bare sexet ud. Dejlig krop og petite. Lige min smag, men så var det også bare det.

Af med tøjet og kondom på en slap pik. Lidt berøringsangst, og INGEN GFE overhovedet.

Men det var meget mekanisk og ingen indlevelse overhovedet og bare som om det skulle overstås.

Det kunne selvfølgelig også være at hun var træt efter sin første kunde. Han havde i hvert fald en større diller end mig, for stram var hun ikke.

Godt for de personer som har haft en god oplevelse med hende, men det havde jeg ikke og vil ikke besøge hende igen. For de penge kan man trods alt få en meget bedre oplevelse med en anden pige.

Pigens krop/udseende: 10/10

Oplevelse: 0/10

Skrevet
Hering skrev, den 22.3.2026 at 07:59:

Jeg har besøgt hende tre gange. Og kommer helt sikkert til at gøre det igen. Lige nu er hun bedste bud på en spinkel ung pige der også er til anal. Ja, ikke de lange samtaler. Men fræk oplevelse, at tage hendes spinkle krop bagfra. 

Hej Hering. Hvordan tager hun imod analt?

Skrevet
Liverpool skrev, for 8 timer siden:

Hej Hering. Hvordan tager hun imod analt?

Sender dig lige en pm.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.