Hop til indhold

Ydelser der ikke holder hvad du forventer

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøger mest GPer, der tilbyder anal, og har aldrig oplevet problemer med den ydelse. Men rigtig mange piger tilbyder også Deep Throat, og her oplever jeg, at der er meget forskellige holdninger til, hvad det indebærer. Jeg har mødt piger, der tager den helt til roden, og andre som tilbyder samme ydelse, hvor jeg mere har oplevelsen af et normalt BJ.
Det er ikke noget, jeg diskuterer med pigen, da jeg ikke tror, det bidrager til stemningen. Jeg vil helst være en gentleman og i stedet vælge, hvem jeg besøger igen.

Hvordan oplever I det med DT? Er der andre ydelser, I synes svinger meget i forhold til, hvad kunder/GPer mener, ydelsen indeholder?

Skrevet
DonFrye skrev, for 39 minutter siden:

Er der andre ydelser, I synes svinger meget i forhold til, hvad kunder/GPer mener, ydelsen indeholder?

Det kan variere ret meget fra pige til pige, hvad hendes GFE-ydelse dækker over, kan vi læse af de forskellige anmeldelser.

DonFrye skrev, for 41 minutter siden:

Det er ikke noget, jeg diskuterer med pigen, da jeg ikke tror, det bidrager til stemningen. Jeg vil helst være en gentleman og i stedet vælge, hvem jeg besøger igen.

Enig.

Skrevet

Kissing
I make a point of asking, if a girl gives real kisses. 
But it seems that's one of those things when what I mean with kisses and theirs is not always the same. 

Skrevet
DonFrye skrev, den 18.2.2026 at 23:06:

Jeg besøger mest GPer, der tilbyder anal, og har aldrig oplevet problemer med den ydelse. Men rigtig mange piger tilbyder også Deep Throat, og her oplever jeg, at der er meget forskellige holdninger til, hvad det indebærer. Jeg har mødt piger, der tager den helt til roden, og andre som tilbyder samme ydelse, hvor jeg mere har oplevelsen af et normalt BJ.

Hvordan oplever I det med DT? Er der andre ydelser, I synes svinger meget i forhold til, hvad kunder/GPer mener, ydelsen indeholder?

For mig er deep throat lig med deep throat. Altså at pikken kommer dybt ned i halsen. Alt andet, selv om kvinden tager pikken til roden, uden den er dybt i halsen, er et (dejligt) blowjob.

Min kone sutter på min stive pik, tager den helt op bagerst i munden, “åbner” hendes halshul og går 6-8 cm længere ned på pikken, således at pikhovedet omkranses af hendes halshul og halsmuskler, men hendes læber og tunge kæler for roden og testiklerne. Det er fantastisk dejlig. Jeg har dog aldrig oplevet at en GP gjorde det samme….

Skrevet
Keaper skrev, den 19.2.2026 at 07:06:

Kissing
I make a point of asking, if a girl gives real kisses. 
But it seems that's one of those things when what I mean with kisses and theirs is not always the same. 

Måske du skal spørge om "French kissing eller tongue kissing". Real kisses, ville Jeg ikke vide hvad var.

Redigeret af ½angel

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.