Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Hej igen! Ja vi har valgt lokation. Det gav bedst mening og håber selv at hele Vestsjælland vil følge trop :) Så snart jeg ved mere kontrakt er jeg tilbage med svar ❤️

Flotte stænger på avataren. Jeres helt egne :)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen! Ja vi har valgt lokation. Det gav bedst mening og håber selv at hele Vestsjælland vil følge trop :) Så snart jeg ved mere kontrakt er jeg tilbage med svar ❤️

 

Jeg håber I er meget opmærksomme på at det bliver allerhelvedes diskret. Det bliver hurtigt lokalsprøjte historie, hvis det er placeret et for borgerne upassende sted... :cool:

 

Men glæder mig til at se jer...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen! Ja vi har valgt lokation. Det gav bedst mening og håber selv at hele Vestsjælland vil følge trop :) Så snart jeg ved mere kontrakt er jeg tilbage med svar ❤️

 

I vilken månad räknar ni med att vara igång? Tänker på Viking Run i augusti när jag är i Roskilde.

Take care and have fun m/

 

//Tommyboy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen! Ja vi har valgt lokation. Det gav bedst mening og håber selv at hele Vestsjælland vil følge trop :) Så snart jeg ved mere kontrakt er jeg tilbage med svar ❤️

Hej piger,

Noget nyt eller skal vi stadigt vente med spænding og høj rejsning ;-)

Dato, bydel eller anden lille pirk ind i mulighederne for snarligt besøg;-) ;-)

luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

forståt ikke der er overstreget tekst

 

hvorfor skal vi sultene mænd tage til københavn for at nyde de skønne kvinder , har vi gjort I årvis , nu er det på tide at vi I Roskilde også har jer tæt på os ,

 

Savner den dominerende kvinde tæt på Roskilde   ???????????????     skriv endelig hvis I har en på tungebåndet   ???

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

forståt ikke der er overstreget tekst

 

hvorfor skal vi sultene mænd tage til københavn for at nyde de skønne kvinder , har vi gjort I årvis , nu er det på tide at vi I Roskilde også har jer tæt på os ,

 

Savner den dominerende kvinde tæt på Roskilde   ???????????????     skriv endelig hvis I har en på tungebåndet   ???

Du var kommet til at trykke på "gennemslag" nr 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar alle sammen! Vi er stadig i tænkeboks, men alt hælder mest til Roskilde, både transport mæssigt for både mig og pigerne, til dels også fordi der intet er i området og dem fra Holbæk og omegn skal nok kunne finde dertil hvis det endelig er ! Og som guapon siger, så dækker den et større areal kunde- og velstandsmæssigt kontra Holbæk :) dejlig aften til jer :)

Kunne I så ikke lave en filial i Næstved området - her er også meget "tørt"

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tror efterhånden godt vi kan opgive The grand OpenOffice af et lysthus i det midtsjællandske

​Ja, drømmen var lige så flygtig som støvet på en sommerfuglevinge.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber dem alt godt

Men de sætter sig op imod konkurrenterne fra København eller Slagelse mfl. når det drejer sig om os fra Vestsjælland. Dem fra Roskilde har vel lige så langt til Holbæk som den anden vej. Jeg tror ikke pendlerne til København stopper i Roskilde på vejen hjem næ så har de nok klaret "indkøb" på jobbet inden turen går hjemad 

Deres markedsundersøgelse er baseret på et landkort måske de lige skulle tage til sove byen Holbæk og se om de kan finde noget liv...

Hilsen en der håber på at der måske er nogen som åbner noget i omegns Holbæk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kunne godt være interesseret i at arbejde sammen med jer hvis i mangler en pige.

jeg træffes på, mail [email protected] eller 24811694

Mvh Alma

Vi har i tankerne at åbne et kollektiv ude i Holbæk med dejlige danske piger, og med en diskret indgang. Lækre nye lokaler og hyggelige intime værelser :-) Der kommer bla en del af pigerne fra de store steder i KBH og arbejder der, hvis der selvf er efterspørgelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Holbæk Pigerne skrev, den 8/5/2014 at 21:09:

Hej alle i skønne dejlige mænd og frække piger. 

 

Jeg ville høre jer hvor stor efterspørgelsen for et bordel i Vestsjælland er?

 

Kys fra Holbæk Pigerne

 

I min verden er den kæmpe stor, det har egentlig altid manglet 

Redigeret af Flipper
Glemte at aktivere anmodning om besked ved svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flipper skrev, for 1 time siden:

I min verden er den kæmpe stor, det har egentlig altid manglet 

Blev projektet i det hele taget til noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...