Hop til indhold

Recommended Posts

Efterspørgslen kender jeg ikke, men Vestsjælland har vist længe været et "tørt" sted.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle i skønne dejlige mænd og frække piger. 

 

Jeg ville høre jer hvor stor efterspørgelsen for et bordel i Vestsjælland er?

 

Kys fra Holbæk Pigerne

 

 

Efterspørgslen kender jeg ikke, men Vestsjælland har vist længe været et "tørt" sted.

 

Jeg er ikke helt enig, men lad os da høre hvad pigerne har i tankerne :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har i tankerne at åbne et kollektiv ude i Holbæk med dejlige danske piger, og med en diskret indgang. Lækre nye lokaler og hyggelige intime værelser :-) Der kommer bla en del af pigerne fra de store steder i KBH og arbejder der, hvis der selvf er efterspørgelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Piger,

En tænker hvorfor Holbæk når Roskilde dækker samme opland og er uendeligt tørt!

Der har være ussel service i Vor Frue, ved Roskilde og den trak kunder stor stil!

Hvis man forestiller sig et lækkert koncept gode forholde og selvstændige piger ;-),

Måske tæt på stationen ... Hold da helt op der vil være en lang kø efter arbejde ;-)

Holbæk er lig med lokale og folk med egen bil.... Mindre kunde kreds ;-(

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Piger,

En tænker hvorfor Holbæk når Roskilde dækker samme opland og er uendeligt tørt!

Der har være ussel service i Vor Frue, ved Roskilde og den trak kunder stor stil!

Hvis man forestiller sig et lækkert koncept gode forholde og selvstændige piger :wink:,

Måske tæt på stationen ... Hold da helt op der vil være en lang kø efter arbejde :wink:

Holbæk er lig med lokale og folk med egen bil.... Mindre kunde kreds ;-(

Luke

 

 

Tak for fedt svar Lucky. Men tænker du ikke eventyr pigerne i Sorø dækker Roskilde og omegn? Hvad med dem fra Kalundborg osv. De ville måske fortrække det i holbæk?

Det her er kun startskudet.. Lokation kan sagtens rykkes :)

Redigeret af Holbæk Pigerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej piger,

Jeg vil sige der er meget lidt udbud i omegnen og Roskilde trækker jo Høje Tåstrup med,

Der er umiddelbart ret tørt den vej også indtil du når udvalget i Rødovre/ Hvidovre / Valby.

Det har altid undret mig at der er så tørt i Roskilde / Tåstrup området der jo er beboet ;-)

Nej, Sorø dække vel egentligt ikke da det er den forkerte vej, bøvlet specielt med offentligt.

Men vi ses da nok i Holbæk ... Blot ikke så tit som hvis Roskilde !

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej piger,

Jeg vil sige der er meget lidt udbud i omegnen og Roskilde trækker jo Høje Tåstrup med,

Der er umiddelbart ret tørt den vej også indtil du når udvalget i Rødovre/ Hvidovre / Valby.

Det har altid undret mig at der er så tørt i Roskilde / Tåstrup området der jo er beboet :wink:

Nej, Sorø dække vel egentligt ikke da det er den forkerte vej, bøvlet specielt med offentligt.

Men vi ses da nok i Holbæk ... Blot ikke så tit som hvis Roskilde !

Luke

 

 

Vi har bestemt taget det op til overvejelse Luke, og tror vi rykker til Roskilde i stedet :-) Mange tak for det, og vi glæder os til at se dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har bestemt taget det op til overvejelse Luke, og tror vi rykker til Roskilde i stedet :smile: Mange tak for det, og vi glæder os til at se dig ;)

 

Nu kender jeg lidt til geografien i Vestsjælland.

 

En ting bør I måske have med i Jeres overvejelser: Hvad med hele Odsherred, som er Vestsjællands blindtarm, Kalundborg-egnen, området syd og øst for Kalundborg?

 

Det var disse områder, jeg betegnede som "tørre".

Jeg er bekendt med, at Thailady har opereret ved Holbæk, Patricia i Uggerløse samt en pige i Hørve, men ellers?

 

Rykker I tyngdepunktet for Jeres virksomhed fra Holbæk østpå til Roskilde, falder meget af Nordvestsjælland formentlig fra.

En del fra Holbæk-egnen arbejder i København, og så er det måske lettere at besøge piger dér, frem for "at stå af i Roskilde" – et gammelt udtryk for et afbrudt samleje!

 

I andre sammenhænge har Holbæk været en slags forpost eller port til hele Nordvestsjælland, så hvorfor skulle det ikke også være tilfældet med denne branche?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

med et indbyggerantal i Odsherred, Kalundborg og Holbæk kommune på den pæne side af 130.000 - heri ikke medregnet alle sommerhusgæsterne - så er der ihvertfald numerisk set riiiiigeligt med kundeemner - det kan ihvertfald ikke være det der er udfordringen. 

 

 

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er dog begyndt at kigge mere på roskilde.. Det er en relativt stor by, som også dækker høje-taastrup, hundige, og også holbæk. Tror det er nemmere for gæsterne at komme til roskilde, og der er også festivallen man skal have med i tankerne :wink: Plus det kommer til at blive flotte piger, så folk skal nok komme dertil hvis det endelig var det :) Mange mange tak for jeres inputs! det har hjulpet mig meget :smile: Vi ses i Roskilde hos Drømmepigerne  ;)

Redigeret af Holbæk Pigerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drømmepiger,

Ja mon ikke både Odsherred, Kalundborg og Holbæk kan finde til Roskilde;-)

Det er jo væsentligt kortere distance til Roskilde end KBh. Forstæderne;-)

Vi er vist mange der vænger spændt på Drømmepigerne i Roskilde !

Hvis i er rigtigt hurtige kan i nå at få festivalen med i år ;-) kom kom vi venter !

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med al respekt tror jeg ikke, at festivalen giver ret mange gæster.

Deltagerne er næppe fra det segment, der normalt går på bordel, og den (ret store mængde) sex, der dyrkes, hentes fra naboteltet.

Blot mine 50 øre.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drømmepiger,

Ja mon ikke både Odsherred, Kalundborg og Holbæk kan finde til Roskilde;-)

Det er jo væsentligt kortere distance til Roskilde end KBh. Forstæderne;-)

 

Objektivt set: Ja, du har da helt ret. På papiret.

 

Men skal man alligevel på landevejen fra/til f.eks Odsherred - mange arbejder jo i København - så tror jeg, at odsingerne hellere støver noget op i København, hvor udbuddet er langt større og mere differentieret.

 

Det at skulle dreje af fra motorvejen og "stå af i Roskilde" vil nok være et irritationsmoment for mange, når man nu sidder i bilen/toget. Helt på linie med, at man bander over en "unødig" mellemlanding i London, Amsterdam eller Keflavik på vej til New York. Som fhv. sommerhusejer "på Lyngen" kender jeg tankegangen.

 

Holbæk kan man imidlertid nemmere smutte til fra vest, nord og syd, hvis man er på en lille "søndagsudflugt" eller har et par timer til overs, og efter min bedste viden er Eventyrpigerne i Sorø nærmeste etablerede sted efter at Kr. Stillinge blev tvangslukket.

 

Så i min optik er der et klart vacuum i Nordvestsjælland, og yderområderne her vil falde fra, hvis tyngdepunktet rykkes de 30 km fra Holbæk til Roskilde.

 

Bare mine 50 øre.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg holder også på Holbæk, og nu efter Kita fik sat byen på landkortet for en rigtig god service, til de værdigt trængende :-P med samme menu er jeg klar :eek: 

 

vh

v8ren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg stemmer på Roskilde. Ud over de argumenter Luke er kommet med har i glemt at nævne hele det relativt velhavende og tæt befolkede nordsjællandske område som potentielt ville være helt hægtet af hvis i ender i Holbæk.

Tror derfor helt klart at Roskilde eller alternativt et sted mellem trekanten Jyllinge-Frederiksund-Hillerød er det bedre valg hvad potentialet angår.

Hvad trekanten angår ville i være lidt mere på afstand af Sorø men stadig tæt på alle steder omkring de nævnte 4 byer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar alle sammen! Vi er stadig i tænkeboks, men alt hælder mest til Roskilde, både transport mæssigt for både mig og pigerne, til dels også fordi der intet er i området og dem fra Holbæk og omegn skal nok kunne finde dertil hvis det endelig er ! Og som guapon siger, så dækker den et større areal kunde- og velstandsmæssigt kontra Holbæk :) dejlig aften til jer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge og Arne,

Mon ikke at Holbæk pigerne har ret til et navne skifte, nu de har valgt lokation!

Jeg tror det er den simple lokation/ oplands matematik der har vunde deres hjerte;-)

Det er ret simpelt at regne ud der er et større opland og bedre transport forbindelse.

NB

Det er vel nærmest falsk markedsføring at hedde Holbæk piger og bo i Roskilde ;-)

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...