Hop til indhold

Soi Whitehouse i Jomtien

Featured Replies

Skrevet

En lille kanal-update: Som nogen måske har bemærket, er det kun nogle gange, jeg laver dansk tale på mine videoer. Det skyldes, at selvom videoerne i gennemsnit bliver set af omkring 120 danskere, så er det kun cirka 20 af dem, der faktisk vælger versionen med dansk tale.

Derfor laver jeg fremover kun dansk tale, når det giver mening.

Et af de tilfælde er denne video, hvor jeg anmelder Soi Whitehouse i Jomtien. Her besøger jeg selvfølgelig Bryghuset og den lille købmandsbutik, så den video kommer naturligvis med dansk tale.

Jeg var på Bryghuset to gange, og det var faktisk ret rart at opleve den typiske danske afslappede stil – og ikke mindst at tale dansk igen. Der var også mange søde damer derude. Bryghuset var absolut værd at besøge, og jeg kan klart anbefale stedet.

Ikke langt fra Bryghuset finder man også nogle gentleman clubs, som jeg selvfølgelig også besøgte. På Soi 3 var jeg inde på Seahorse, og lidt længere væk besøgte jeg Passion. Seahorse var mere bordel end egentlig club, mens Passion næsten var som en natklub – stedet var proppet, og der var meget mere feststemning.

Nå, men Jomtien får mit godkendt-stempel. Bedre end jeg havde forventet.

https://maps.app.goo.gl/GHt2JD8hJV5r4dSLA

Pattaya slap - YouTube

Redigeret af skunken

Skrevet

Men bar girls på Soi Whitehouse er ældre og måske lidt større end dem man finder i Pattaya selv …. Men sjovt er de ….

Der findes få i 30’erne lidt længere ned omkring Lips og baren ved siden af. Tæt på Whitehouse massage.

Bryghuset er en af 3 dansker bars ved siden af hinanden (hønsehuset er en anden men kan ikke husk den sidste)

Redigeret af Valbyguy

Skrevet
  • Author
Valbyguy skrev, for 22 timer siden:

Men bar girls på Soi Whitehouse er ældre og måske lidt større end dem man finder i Pattaya selv …. Men sjovt er de ….

Der findes få i 30’erne lidt længere ned omkring Lips og baren ved siden af. Tæt på Whitehouse massage.

Bryghuset er en af 3 dansker bars ved siden af hinanden (hønsehuset er en anden men kan ikke husk den sidste)

Tordenskjold :-) 

Skrevet
  • Author
BigDaddiz skrev, for 17 timer siden:

Bryghuset var en skuffende oplevelse. Går ikke tilbage....

Ja det er vel ikke for alle. hvis jeg er i fest humør må jeg da indrømme at central Pattaya er et bedre valg, men bryghuset var mere afslappet og chill, til de mere afslappede dage.

Skrevet

Bryghuset er en stor sladdercentral fyldt med fjolser der tror de ved mere om Thailand end thaierne selv. 

Ejeren er et decideret røvhul der behandler sine ansatte dårligt. 

Generelt undgår jeg den slags "nationale" enklaver. Det bliver hurtigt for indspist. Jeg har heller aldrig mødt så mange fordomme som i Soi Whitehouse. 

Skrevet
Mau skrev, den 21.2.2026 at 04:13:

Bryghuset er en stor sladdercentral fyldt med fjolser der tror de ved mere om Thailand end thaierne selv. 

Ejeren er et decideret røvhul der behandler sine ansatte dårligt. 

Generelt undgår jeg den slags "nationale" enklaver. Det bliver hurtigt for indspist. Jeg har heller aldrig mødt så mange fordomme som i Soi Whitehouse. 

Har du anbefalinger til Restauranter, hvis man vil inviterer en pige ud og spise noget dansk mad?

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 13 timer siden:

Har du anbefalinger til Restauranter, hvis man vil inviterer en pige ud og spise noget dansk mad?

Hotel Dania på Soi Buakhao. Alex (ejeren) laver god dansk mad. Der har jeg spist julemad en del gange efterhånden. Ellers spiser jeg generelt ikke dansk mad dernede. 

Umiddelbart tror jeg ikke du skal sætte næsen op efter at det bliver en succes. De eneste thaikvinder jeg har set spise dansk mad der (og ikke bare nippe minimalt til den smule de har taget på tallerkenen) snakkede alle dansk, norsk eller svensk med deres mænd/kærester. 

Jeg tror du vil imponere hende mere ved at invitere hende til en af de fancy steder med flot udsigt osv. Et sted hvor hun kan tage en masse billeder til hendes sociale medier, så hun kan imponere veninderne. 

Den danske mad vil mere være for dig selv end for hende, med mindre det er en du har kendt længe og hun selv har spurgt til dansk mad og sagt hun vil prøve det. 

Skrevet

@Mau

Du har nok ret. 

Har været et par steder med disse udsigter, men det er heller ikke steder jeg blot vil tage alle og enhver :D 

Men tak for svar :) 

• 2 weeks later...
Skrevet
skunken skrev, den 18.2.2026 at 08:34:

Tordenskjold :-) 

Der er også Breezy, som ligger skråt overfor Bryghuset - ejeren er ihvertfald dansker og hans kone, som er bestyrer - taler lidt dansk.

Skrevet
Den Anonyme skrev, den 28.2.2026 at 23:26:

På hjørnet af Soi Whitehouse ligger en restaurant, som også serverer lidt mad med brun sovs og kartofler - ellers kan man i den lidt dyrere ende tage på Cafe Jensen på Pratamnak.

Men jeg synes nu udmærket om Bryghuset - og mine veninder spiser også gerne den danske mad der - især deres brassierede oksesteg - men også deres smørrebrød. 

Som regel undgår jeg dog deres buffet - da jeg nemt kommer til at spise for meget og tage på, når der er buffet.

Men korrekt, der er mange bedrevidende, der besøger Bryghuset - men altså - dem kan man jo bare undgå og snakke lidt med pigerne - eller spille pool med dem istedetfor - og har man lidt charme - så kan de også formås til at besøge en i condoen ;-)

Butikken er dog et must at besøge - få evt. Anna (ejerens kone, som er nordmand) til at vise rundt og betjene -  jeg nyder især deres risalamande, som jeg har fået dem til at lave lidt bedre - men ellers har de også æblekage  og af og til citronfromage - så man skal passe lidt på med vægten.

• 2 months later...
Skrevet

Altså thaier elsker flæskesteg/andesteg med brunkartofler og rødkål -jeg har scoret mange point ved forskellige, date på dansk restaurant (godt nok i Huahin) men ellers gider jeg ikke, at spise dansk/tale med andre dansker i thailand. Jomtien er der jeg tager hen for, at få ro på -efter central pattaya trafikken der er jo insane ligesom folk stresser totalt ud. Bare det at gå i gaderne i Jomtien er så meget noget andet. Går altid efter der, hvor thaierne spiser, sidder der kun falang går jeg videre...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.