Hop til indhold
TopBossen77

De to Danske køge massøser Blondinen & Brunetten

Recommended Posts

Hej med jer

Jeg er næsten lige kommet hjem, efter at have besøgt de to Modne Kvinder

Der var hurtig kontakt og dialogen på sms var meget nem, og der var også hurtig respons på deres svar.

Jeg blev guidet frem stedet, som iøvrigt er ret diskret, og meget nemt at finde. 

I døren blev jeg modtaget af Brunetten, sat mine sko på gulvet og min jakke på knagen, og pengene skiftede nu ejer.

Inde på værelset stod Blondinen, dejlig og smilende og var klar til at tage i mod mig.

Dæmpet belysning, men jeg kunne sagtens se de flotte kvinder, i deres pikante frække påklædning.

Resten af tøjet røg af og jeg kom op på briksen, og massagen gik stille og roligt i gang. 

Blondinen startede med nakke, skuldre og ryg, mens Brunetten tog sig af mine ben og balder, og hun trak også banditten bagud så den også fik forkælelse.

Efter de havde skiftet ende nogle gange, skulle jeg om på ryggen for at masseres på mave, lår og selvfølgelig min trofaste følgesvend.

Jeg fik nogle puder til nakken, så jeg kunne følge med i deres sutteri, og det vildt vildt frækt og lækkert med den intense øjenkontakt. 

Efter de havde leget med mig i 10-12 minutter med deres munde, hvor de iøvrigt begge to suttede helt i bund, kunne jeg ikke holde mig tilbage og kom i en kæmpe orgasme. 

Det var meget tydeligt at de begge nød der her, og der var flere gange små dejlige lyde fra dem. 

Fra jeg ringende på døren og til jeg gik igen, var der gået lidt over 45 minutter, og der var slet ingen stress. Og rigtig lækkert, at vi var meget imødekommende og smilende. 

Jeg kommer helt sikkert igen, og jeg tænker ikke det varer længe, for det var en super oplevelse med dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...