Guest Sisse Skrevet 12. Maj, 2014 Blue. Den debat kan vi godt tage. Men så er vi nød til først lige at opstille kriterier for hvad er troskab.... ellers bliver det vist noget værre makværk af en debat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Maj, 2014 (edited) Sisse I verden er utroskab defineret ved at en part i et kæresteforhold eller ægteskab dyrker fysisk sex med en eller flere uden accept fra kæresten. Det kunne måske også udtrykkes på en anden måde, parterne har lovet hinanden troskab, og en af dem bryder aftalen Redigeret 12. Maj, 2014 af Bluejacket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 12. Maj, 2014 Sisse I verden er utroskab defineret ved at en part i et kæresteforhold eller ægteskab dyrker fysisk sex med en eller flere uden accept fra kæresten. Det kunne måske også udtrykkes på en anden måde, parterne har lovet hinanden troskab, og en af dem bryder aftalen Ja, når jeg dyrker internetsex på cam, så føler jeg at jeg er min kone ligesåmeget utro, som hvis jeg besøgte en glædespige IRL - at hun så måske er på den anden side af jorden er ligegyldigt - det det her betyder noget er at jeg kigger ind i rummet, hvor hun er og hun måske også nyder at se hvad jeg laver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Maj, 2014 Jernsvinet Jeg er helt på det rene med, at mange definere utroskab forskelligt, hvorfor det er yderst relevant som Sisse nævner, at man først definere hvad man taler ud fra. Jeg har såmænd også mødt mennesker hvor utroskab mere eller mindre er defineret ud fra hvad der følelsesmæssigt gør ondt. Så i nogen verden er man også utro når man har frække drømme om sekretæren i lårkort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 13. Maj, 2014 mænd jagter jeg, nedlægger jeg, indtager jeg.... som du siger... M/K imellem når det er finest Smiler... Milde og blide Jasmin... Den del havde jeg nu afluret.. K/K konstellationen kan nu også være ret fin, så måske vi skal mødes..? PS. Hvem betaler hvem..? Kram og håber du er frisk til dagens udfordringer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. Maj, 2014 Smiler... Milde og blide Jasmin... Den del havde jeg nu afluret.. K/K konstellationen kan nu også være ret fin, så måske vi skal mødes..? PS. Hvem betaler hvem..? Kram og håber du er frisk til dagens udfordringer jeg var SÅ klar i morges... og har været i topform hele dagen... og er nu... ikke overraskende - fuldstændig dehydreret *gg* men det er sjovt du siger det - for 2 af drengene idag mente faktisk jeg burde betale dem når jeg nu hele tiden sagde "mer" *gg* men de kunne godt se mit argument da jeg sagde at de jo kom fordi de drømte om at udfolde sig med en kvinde der ikke sagde andet *ggg* så jeg har haft den bedste dag.... helt igennem dehydrerende topklasse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Maj, 2014 Jeg tror at forventninger er roden til meget ondt/ dårligt... I det øjeblik jeg har en forventning til et andet menneske, hvad enten det er, at der er lavet mad, gjort rent, at jeg bliver tilfredsstillet sexuelt, at jeg bliver elsket osv, ja så skaber jeg selv min egen grundbund for at blive skuffet og utilfreds... Er med på vi ønsker at kunne have forventninger til vores nærmeste, men i bund og grund ( mener jeg) tillægger/ pålægger jeg personen mine egne behov og forventninger. At et aftalt møde bliver til en lang venten og så aflysning til sidst er en skuffet forventning herfra ,om at have en aftale med personen. Det er jo ikke sikkert personen har samme syn/ behov på selv samme sag... At nogen skal gøre en lykkelig; nej nej ikke her, ingen kan gøre mig lykkelig hvis jeg ikke ER lykkelig/ glad indeni. I mine øjne en meget stor forventning til et andet menneske. Jeg er min egen lykkesmed og jeg skaber det jeg mener der skal til for at føle lykke i mit liv. At andre så kan bidrage til min lykke, er en helt anden sag, men ikke en selvfølge... Jeg forventer at elske mig selv og livet så meget, at det udstråler i mit kropssprog/ sind, at jeg tiltrækker den lykke jeg ønsker i mit liv. Karma karma karma... Stort knus til jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Maj, 2014 Smukt og eftertænksomt indlæg Line. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ironman Skrevet 29. Maj, 2014 Jeg må altså være helt ærlig og sige at jeg er fløjtende ligeglad Så længe det ikke bliver opdaget har jeg god samvittighed. Det eneste som i teorien kunne plage mig var frygten for at blive fanget med dilleren i postkassen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse9 7 Skrevet 19. Juni, 2014 "I en garage har jeg parkeret en Volvo 144, af den første årgang. Denne vogn har været anvendt en del, og har også fragtet rundt på en børneflok i adskillige år. I en lejet garage ude i byen, holder min drømmebil. Det er en Ferrari F40 (tilfældigvis også af første årgang), som bliver lejet, når jeg har lyst, lejlighed og behov for bekræftelse. Jeg ved, at denne vogn også benyttes af andre brugere end mig. Dens ejer sørger imidlertid for, at den altid er smurt, og som det smukke eksemplar den er, tager den bestemt ikke skade af skiftende brugeres behandling, da alle tilsyneladende behandler ligeså respektfuldt som jeg" Min samvittighed har intet at gøre med, om det er noget jeg foretager for mig selv, eller om mine nærmeste ville få overvejelser om skilsmisse, hvis de erfarede om, at jeg anvendte pengene fra salget af min frimærkesamling på en fornøjelse, som er gensidig. Jeg er helt overbevist om, at en kvinde vil være helt indifferent over for, om de fornøjelser, som fås ude i byen er betalt for på den ene eller den anden måde. For nogle kvinder vil der efter min overbevisning være en gradsforskel på, hvorvidt det er en elskerinde, eller om det er en "ud-ad kroppen" oplevelse. Det engagement, der er indføjet i relationen er efter min opfattelse den samme, som den, der ville være uanset om betaling erlagdes direkte eller indirekte.Det sidstnævnte ville dog indebære, at der var en tættere følelsesmæssigt relation. Jeg holder mine fritidssysler helt og aldeles for mig selv, og har ingen moralske skrupler ved dette. Jeg har det fortrinligt med at udvikle mig på mine egne præmisser. Skilsmisseraten ville efter min opfattelse være den samme om mænd fandtes med krystalkugle indbygget. Jeg tror, at de fleste mænd udmærket godt ved, hvornår den hjemlige kran er tilnærmelig, og hvornår den aldeles utilnærmelig. Enhver ved, at huset skal være skuret i samtlige etager, der skal være klippet hæk, og ethvert moment af sandsynlighed for distraktion skal være elimineret for at akten kan finde sted. Akten foregår under tilknappede former, og det er i sagens natur den noget rutineprægede onsdagsmodel, der praktiseres. Det er der mange, men også gode grunde til. Jeg har ærligt talt svært ved, at se, at nogle skulle have noget at sige nogen på, at en mand søger bekræftelse af, at han stadig kan tøjle friske tøser, som GP. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg