Hop til indhold

Hvordan har I det med ...?

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal deltage i et GB hvor både BJ og sex er uden, og dette ikke for at starte en ny diskussion om med og uden.

Men hvordan har I andre det med at stikke jeres pik i en kvindes mund eller fisse hvor en anden mand lige har tømt sin pik?

Skrevet

hvis der har været annonce med eventet og der står BJ og sex uden, så ved man jo allerede der inden tilmelding at der er chance for at en anden har tømt pikken først :) 

Skrevet

Jeg tænder på at fissen er fyldt med andres sperm, slikker også gerne

Skrevet

Et sted mellem frækt og ulækkert. Lige nu ulækkert, men hvis jeg stod der med stiv.... og så hullet var ledigt, så ville lillemanden sku nok overtage hjernefunktionen :) 

Skrevet

Mon ikke en del tænder på en mellemting mellen ulækkert og sexuelt stimulerende. Jeg ville ikke have troet at jeg ville blive ophidset af urin, men da det kom i munden på mig blev jeg og slikkede lystigt videre. 

Det samme kunne ske i en række situationer som man ikke på forhånd havde tænkt kunne være frække, men mere ulækre. Anus hygge har også et element af dette og det tænker jeg mange af os er fascineret af og tænder på. Da jeg prøvede domina oplevede jeg et par af den slags aktiviteter tændte noget meget “lystent” i mig.

Så jo jeg kunne nok sagtens svælge i den slags sex også

Skrevet

Jeg var til GB i sommer. Jeg brugte kondom for at undgå risiko for smitte,som den eneste.. men kun i fissen . Fik suttet uden lige som alle de andre. . Tænkte jeg først over bagefter.. at hvis der var noget.. blev det hele jo også blandet i munden. 

Skrevet

Det er pissefrækt med alle de safter blandet sammen men desværre afstedkommer det også udfordringer helbredsmæssigt før eller siden. Russik saft roulette har jo eksisteret i mange år sf en grund og selv tilbage i en HIV epedemi i 80’erne fandtes der lukkede selskaber for den slags. Jeg finder det utroligt attraktivt med partnere og testede husvenner men det er også lidt frækt med sperm, gokun, creampie og bukkake til GB’s måske fordi de netop er tabu. Desværre bliver det uden mig …. I klubberne og til dogging er det jo også bortvisningsgrund oc blacklisting. Privat er andet jo adviseret på på forhånd :0)

Skrevet

Ja, det er et godt spørgsmål.

Jeg er også blevet inviteret til et GB hvor hun helst ikke vil have man bruger kondom, eller som hun skrev det til mig, "at hun vil gerne mærke vi fylder hende op". Jeg har ikke tidligere deltaget i GB eller PP hvor der ikke var kondom brug, så dit spørgsmål er også noget jeg lige tænker over før jeg melder mig til. Måske det er frækt at se en kvinde få den efter den anden pik til at sprøjte, måske det ikke er noget for mig.

Skrevet

Sex uden kondom er nu engang den rigtige vare. Fysisk og især psykisk  når lille mand  står   klar forsvinder tanker fra det øverst hoved  og det lille tænker på komme ind i varmen mærke  de ægte safter  og tømme sig der.

Formålet med sex er at give kvinden sæd så at hun bliver fertil. Risiko for sundhed JA, risiko for graviditet JA, men følelsen af en kvinde uden gummi er nu engang langt bedre, og den psykiske risiko øger spændingen. At komme i en kvinde uden at give hende sæd er lidt spildt..... sperm.

En skede, en vagina, skal bruges og smøres, den slides ikke, om en kvinde har haft få eller (helst) mange mænd og (helst) taget meget sæd er irrelevant. En pik ligeså. Det er blot et spørgsmål om samtidens moralbegreber.  Bare det være nogle om damen  og hun har noget i munden  og fisse   det det der styre fyrene  hun skal bare fyldes og damen nyder det jo  ellers tilbyder  hun jo ikke  blive fyldt   vel...

Skrevet

Jag kanske inte tänder på ett GB, men någon gång i livet skulle jag vilja prova "sloppy seconds". Det vill säga, kondomlöst knull där glædespigens fitta redan är fylld med sperma från den föregående kunden. Det ska gå att förverkliga på så kallade RTC-klubbar i NRW i Tyskland där kondomlöst knullande är mer regel än undantag.

Skrevet
  • Author
Bror Myra skrev, 1 time siden:

Jag kanske inte tänder på ett GB, men någon gång i livet skulle jag vilja prova "sloppy seconds". Det vill säga, kondomlöst knull där glædespigens fitta redan är fylld med sperma från den föregående kunden. Det ska gå att förverkliga på så kallade RTC-klubbar i NRW i Tyskland där kondomlöst knullande är mer regel än undantag.

Vil du hjælpe en uvidende dansker?

Hvad står RTC for? 

Skrevet
sn57 skrev, for 19 minutter siden:

Vil du hjælpe en uvidende dansker?

Hvad står RTC for? 

RTC = Rote Teppich Club (Röda mattan klubbar). Det står för ett antal FKK i Tyskland som hade som gemensamt kännetecken röda mattor. Vidare så var det vanligt att flickorna erbjöd AO (Alles Ohne, det vill säga utan kondom) utan att det kostade något extra. Lunderland i Leverkusen, Villa Venus i Duisburg, FKK Arabella i Bochum-Wattenscheid och FKK Grimbergsauna i Gelsenkirchen brukar räknas som RTC.

Jag har skrivit en recension här: 

Skrevet

Med mindre man bruger kondom til alt og ikke kysser m.m. så udveksler man jo bakterieflora og væsker med sexpartneren og sandsynligvis også hvem hun var sammen med for en time siden. 

Skrevet
Luren1971 skrev, den 11.2.2026 at 14:39:

Der er intet der er ulækkert - bare man er liderlig nok!

Det var vist den korte version af det jeg skrev, men mon ikke de fleste har en grænse:D

Skrevet
Slowman skrev, den 13.2.2026 at 12:03:

Det var vist den korte version af det jeg skrev, men mon ikke de fleste har en grænse:D

En håndfuld er passende .  Når det først starter     forsvinder al forbindelse til det øverst hoved så det den lille røde hjerne  der overtager og kun har tanke på kom ind i huller og aflevere  mest muligt   det ikke her der tænkes på om andre har lagt en klat.

Skrevet

Jeg finder det helt vildt frækt at køre min pik op op i en sperm fyldt fisse, specielt hvis det er min kone/kærestes. Desværre er det nok noget jeg kommer til at kigge langt efter, med min nuværende kæreste. 

Besøger også helst en GP sidst på hendes vagt, da jeg tænder på at der har været andre før mig :-)

• 2 months later...
Skrevet
sn57 skrev, den 9.2.2026 at 01:20:

Jeg skal deltage i et GB hvor både BJ og sex er uden, og dette ikke for at starte en ny diskussion om med og uden.

Men hvordan har I andre det med at stikke jeres pik i en kvindes mund eller fisse hvor en anden mand lige har tømt sin pik?

Jamen det der er det hotte ved et gangbang kan det siges korter.

Skrevet

Tænker det er en del af lige netop gangbang. Har stadig mit første til gode og jeg ville nyde at tage kvinden uden og så er det jo en del af gamet at det kan være en som har været der før mig

Skrevet

Jeg har det sådan, at når det 'lille hoved' først tager over, så ryger de fleste principielle overvejelser ud af vinduet.

Sidst jeg var til GB, kiggede den ene kvinde på mig med et nærmest dyrisk blik og befalede oral sex, mens vi var flere mænd i gang. Selvom jeg vidste, vi var i gang med et 'holdarbejde' (dog med kondomskifte hele vejen rundt), var det umuligt at stå for. Det er ikke en fast kink, men situationen og hendes lyst gjorde det bare rigtigt i nuet.

Lad os være ærlige: Hvis man booker en tid kl. 16 i et 1:1 setup, er man jo sjældent den første, der kysser hende eller giver hende oral den dag. Forskellen er bare, om man har set 'forarbejdet' eller ej. Så længe hygiejnen og gummiet er i orden, så nyder jeg bare turen!

Redigeret af McLovin

Skrevet

Jeg var til mit første GB for lidt over 14 dage siden. Kondom var valgfrit. Ingen brugted det. Vi var kun nogle få.
Jeg skal afsted igen på onsdag. Det bliver også uden.
Da jeg første var tændt, så blev der bare kneppet igennem. Jeg er et svin for jeg nød det 😆
Jeg synes det er kinky. Det tænder mig. Så jeg giver en gas. Jeg skal selvf til kontrol.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.