Sweex2 1094 Skrevet for 3 timer siden I weekenden er jeg blevet kontaktet af ikke mindre end 4 forskellige GP'er, om at de var på arbejde nu eller savnede mig. Så god er jeg altså heller ikke i sengen, så jeg tænker der må være tørke i branchen, eller hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 245 Skrevet for 3 timer siden Januar og lidt i februar er altid en lidt æv måned tror jeg. Lige efter Jul og mange skulle betale forsikringer. På kontoen der det lidt æv ud og så overvej folk hvordan de vil bruge deres penge. Det kan nok godt passe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 261 Skrevet for 3 timer siden you are the man! et klap paa din skulder !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 605 Skrevet for 3 timer siden Nej nej ikke i følge flertallet Så er der nok kunder til alle og hele kagen bliver delt ligeligt. Alle har det godt med en overflod af kunder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3300-76 33 Skrevet for 3 timer siden Ja det er meget sandsynligt, jeg er også blevet kontaktet.... men oplever alligevel at det er tæt på umuligt at indgå en aftale, trods at det plejer at være ret nemt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1572 Skrevet for 2 timer siden Mærkeligt, jeg er ikke blevet kontaktet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 357 Skrevet for 2 timer siden Jeg må da vist lige få ladet noget strøm på bollofonen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg