Bebop 9791 Skrevet for 6 timer siden Jeg ser ofte folk diskutere om en GP har bryster af den ene eller den anden skålstørrelse, men de fleste mænd (og lidt færre kvinder) fatter i min erfaring ikke, hvad skålstørrelse egentlig betyder. Skålstørrelse beregnes som forskellen i omkreds henover brysternes største del og under brysterne. I praksis betyder det, at når omkredsen under brystet er 90 cm og skålen er en D-skål, så er forskellen i omkreds ca. 20 centimeter. Men brysternes volumen svarer til en anden kvinde med 75 cm under brystet der har en G-skål. En D-skål kan altså have samme volumen som en G-skål. Og så findes der derudover også forskellige udformninger (ekstra brede) skåle, som forvirrer billedet yderligere. Se forklaring sammenhæng mellem volumen, skål og omkreds her: https://www.lace.dk/bra-sister-sizes Så når fx @sunnynoyo i en tråd spørger om skålstørrelse på en thaimassør med enorme bryster, så bliver han sandsynligvis ikke klogere end han bliver af at se på billederne i hendes annonce og læse kundernes omtale. Hvis han fik den fulde bh-størrelse, blev han noget klogere, men der er en faktor mere: Det visuelle og det berøringsmæssige indtryk påvirkes helt ekstremt af helheden - resten af kropsformen osv. Så bryster med samme volumen kan virke større på en kvinde end på en anden kvinde. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Booba 32 Skrevet for 5 timer siden Det forudsætter også at kvinderne bruger den rigtige størrelse. Nogle køber for små, andre for store. Så det giver aldrig et klart billede andet end "D-skål = over gennemsnit" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 1094 Skrevet for 1 time siden Det kommer også virkelig meget an på hvilket mærke bh du køber. Jeg købte et fint sæt til konen i dobbelt D, for det er hvad der stod i hendes bh hun havde liggende i forvejen. De var alt for små og hun byttede det i butikken, til den størrelse der passede hende og det var så en G skål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg